کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317974 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتشار نسخه 2.5 اندروید 11 بتا توسط گوگل

به گزارش سافت گذر، گوگل در روزهای ماه جاری میلادی نسخه 2 اندروید 11 بتا را منتشر کرد. این یعنی کمپانی آمریکایی ویژگی های این سیستم عامل را نهایی کرده و حالا تمرکزش را روی از بین بردن باگ ها و بهبود عملکرد گذاشته است. امروز اما، نسخه 2.5 اندروید 11 بتا به دست کاربران منتخب رسید.

اندروید اندروید 11 گوگل سیستم عامل سیستم عامل اندروید

این بروزرسانی برای حل مشکلات جزئی پخش فایل های صوتی و اعلانات مناسب است. این آپدیت همچنین، باگ پرش نمایشگر در برخی گوشی های گوگل که در هنگام فعالسازی نرخ بازسازی 90 هرتزی در مدل های پیکسل 4 و پیکسل 4 XL مشاهده می شد را نیز حل کرده است. پاسخ های دریافت شده از کاربران نشان می داد که بتا 2 اندروید 11 این مشکل را بدتر کرده بود اما حالا این بروزرسانی می تواند خبر خوبی برای دارندگان این دستگاه ها باشد.

همراه با دومین ورژن بتا، ویژگی هایی نظیر ضبط صدا هنگام گرفتن اسکرین شات و منوی اشتراک گذاری ساده تر منتشر شد. گوگل حالا تأیید کرده که اسکرین شات ادامه دار را به اندروید 11 نخواهد آورد.

انتظار داریم که سومین نسخه بتا و مخصوص توسعه دهندگان اندروید 11 در ماه آگوست منتشر شود هرچند شایعاتی دریافت شده که امکان دارد در همان ماه ورژن رسمی سیستم عامل مذکور عرضه گردد. در واقع آگوست زمانی خواهد بود که بسته های مخصوص توسعه دهندگان (SDK) در اختیار برنامه نویسان قرار می گیرد. لازم به ذکر است که گفته می شود در سه ماهه سوم سال 2020 اندروید 11 منتشر خواهد شد. ضمناً، بر اساس کدهای به دست آمده از گوگل اسیستنت، گویا این بروزرسانی در تاریخ 8 سپتامبر برای گوشی های پیکسل عرضه می شود هرچند بعدها ویدیویی که این کدها را نشان می داد، حذف شد.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47332 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/05/02 تعداد مشاهده: 2004
سافت گذر