کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317974 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مشخص شدن برنامه انتشار نسخه های جدید مایکروسافت اج

مایکروسافت اج مایکروسافت مرورگر مرورگر مایکروسافت مرورگر مایکروسافت اج

مشخص شدن برنامه زمانی انتشار نسخه های جدید مایکروسافت اج

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت امروز برنامه زمانی انتشار نسخه های جدید مرورگر خود موسوم به مایکروسافت اج را در اختیار همگان قرار داد تا بر اساس آن هفته هایی که افراد می توانند ورژن های تازه آن را دانلود کنند را مشخص کند. طبق این برنامه که در آن تا زمان انتشار نسخه 89 مایکروسافت اج تعیین شده، قرار است در هفته منتهی به 4 مارس 2021 کاربران بتوانند آن را دانلود نمایند حال آنکه از تاریخ 1 فوریه 2021 این نسخه به مرحله بتا می رسد.

با این تغییر برنامه، میان انتشار یک ورژن پایدار تا نسخه بتا آپدیت بعدی دو هفته زمان خواهد بود. برای مثال، مایکروسافت اج 84 در 16 ژولای به صورت پایدار عرضه و ورژن 85 در تاریخ 27 ژولای وارد مرحله بتا می شود.

تاریخ های منتشر شده شاید چندان تعجب برانگیز نباشند اما بالأخره از اینکه مایکروسافت تصمیم گرفت برنامه خود را مشخص کند، بسیار خرسندیم. لازم به ذکر است که مایکروسافت اج قناری هر روز آپدیت خواهد شد و مایکروسافت اج مخصوص توسعه دهندگان نیز هر هفته بروز می شود.

توجه داشته باشید که تاریخ های تعیین شده تنها روزهای هدف هستند این یعنی اگر تغییری در زمانبندی سیستم کرومیوم به وجود بیاید، زمان عرضه نسخه های بعدی مایکروسافت اج نیز عوض می شود. در واقع اگر این اتفاق رخ دهد، ممکن است مانند ورژن 82 شاهد این باشیم که عرضه یک نسخه رد خواهد شد.

مایکروسافت به دنبال تغییر نحوه اجرای اعلانات پخش شده توسط سایت ها

مایکروسافت امروز خبر داد که می خواهد در مایکروسافت اج درخواست پخش اعلانات توسط وب سایت ها را تغییر دهد تا کم آزارتر شوند. با این اتفاق، گزینه نمایش نوتیفیکیشن ها به صورت پیش فرض خاموش خواهد بود مگر اینکه خودتان آن را روشن کنید. لازم به ذکر است که این تغییر از نسخه 84 به بعد مرورگر مذکور اعمال خواهد شد.

با این قابلیت، در قسمت مخصوص وارد کردن آدرس سایت ها آیکون زنگ را خواهید دید تا متوجه شوید اعلانات به طور پیش فرض خاموش شده اند. حال اگر روی آن کلیک کنید، می توانید برای دریافت نوتیفیکیشن ها توسط آن سایت داوطلب شوید.

در نسخه های فعلی مایکروسافت اج، گزینه پخش اعلانات به صورت پیش فرض روشن است ولی می توان آن را از قسمت Quiet notification requests تنظیمات خاموش کرد. مایکروسافت می گوید که با بازخوردهای دریافت شده از کاربران تصمیم گرفته این ویژگی را بهبود بخشد چرا که سایت هایی وجود دارند که افراد تمایلی به دریافت نوتیفیکیشن از آنها ندارند. در این شرایط بهتر است خودِ کاربران نسبت به روشن یا خاموش کردن آنها اقدام نمایند.

مطمئناً این ویژگی تا زمان عرضه رسمی بارها و بارها تغییر خواهد کرد اما در مجموع اضافه کردن این گزینه مورد استقبال بسیاری ها قرار می گیرد به خصوص آنکه در اینترنت سایت های زیادی هستند که افراد علاقه ای به دریافت اعلانات از آنها ندارند.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47336 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/05/04 تعداد مشاهده: 1360
سافت گذر