کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317974 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

امکان استفاده از یک حساب واتس اپ در چند دستگاه فراهم می شود

به گزارش سافت گذر، یکی از ویژگی هایی که باعث می شد واتس اپ نسبت به سایر برنامه های پیام رسان عقب تر بماند، اجبار کاربران به اتصال گوشی و رایانه برای استفاده همزمان از نسخه دسکتاپی این شبکه اجتماعی بود. حالا طبق ادعای WABetaInfo، از آن جایی که فیسبوک رابط کاربری جدیدی دریافت کرده، کاربران می توانند تا چهار دستگاه را به اکانت خود وصل کرده و همزمان از آنها استفاده کنند.

واتس اپ شبکه اجتماعی فیسبوک

آخرین نسخه بتا واتس اپ (2.20.196.8) دارای گزینه هایی می باشد که در تصاویر می بینید تا با استفاده از آنها بتوانید از یک اکانت این شبکه اجتماعی در رایانه ها، مرورگر و یا فیسبوک پرتال بهره ببرید.

WABetaInfo یادآور می شود که کاربران می توانند دستگاه های خود را با لینک دریافت شده چه از طریق پیامک و چه از طریق گفتگوی واتس اپ هماهنگ کنند.

او در توییتر می نویسد:«« یک شماره تلفن به همراه کد پیامکی به شما اجازه می دهد از واتس اپ در یک دستگاه دیگر استفاده کنید. بنابراین این روش بسیار آشنایی است. ضمناً، شاید امکانی فراهم شود که بتوان کد مربوطه را از طریق گفتگوی واتس اپ دریافت کرد. طبیعتاً آیپدها نیز از این شیوه پشتیبانی می کنند»».

واتس اپ شبکه اجتماعی فیسبوک

مطمئناً این خبر بسیار خوبی برای طرفداران واتس اپ است چرا که باعث خواهد شد ورژن های دسکتاپی این برنامه مستقل شوند و دیگر وابسته نباشند.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47343 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/05/05 تعداد مشاهده: 1765
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

امیرکیا 1399/05/07 12:18
البته دلیل Whatsapp برای این که از یک اکانت نشه روی چند تا دستگاه استفاده کرد، امنیت بالاش هست و اتفاقاً ربطی به عقب بودن از دیگر نرم افزارها نداره