کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317974 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی ابزار مدیریت بررسی داده های ویندوز توسط مایکروسافت

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت امروز اعلام کرد که برنامه مدیریت بررسی داده های ویندوز وارد مرحله پیش نمایش شده و در اختیار عموم کاربران قرار گرفته است.

مایکروسافت ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل سیستم عامل ویندوز

ابزار نامبرده به مایکروسافت کمک می کند تا سیستم عامل ها را امن و بروز نگه دارد و مشکلاتشان را شناسایی نماید و کیفیت محصولاتش را ارتقا دهد.

پیش از این، کاربران اینترپرایز دو گزینه برای نحوه مدیریت داده های خود در ویندوز 10 داشتند: اول اینکه به مایکروسافت اجازه دهند اطلاعات را بررسی کرده و به منظور بهبود عملکرد سیستم عامل آنها را پردازش کند، و دوم اینکه خودشان کلاً گزینه مربوطه را خاموش نمایند.

حالا یک آپشن اضافه شده تا افراد بتوانند خودشان داده ها را کنترل کنند و در همین حین از مزایای مربوط به آن مانند دانلود آپدیت ها و درایورها بهره ببرند. با این روش، مایکروسافت تنها نقش پردازشگر اطلاعات را بر عهده خواهد داشت و به جای کاربر این کار را صورت خواهد داد.

این اقدام تازه باعث می شود افراد بتوانند داده ها را حذف، صادر و یا به گونه ای مدیریت کنند تا بتوانند تنظیمات مدنظرشان را اعمال نمایند. برای مثال، با استفاده از پرتال Microsoft Azure، کاربران امکان پاسخ دادن به درخواست دیگران و صادر کردن اطلاعات را خواهند داشت. به علاوه، مدیران نیز می توانند با روش مدیریت دستگاه از راه دور، دستگاه های ویندوزی دیگری را به این سرویس اضافه و یا از آن حذف کنند.

این ویژگی به علاقه مندان کمک خواهد کرد از بیشترین امکانات سرویس مایکروسافت 365 بهره مند شوند و تنظیمات را آن طور که دلشان می خواهد، اعمال نمایند.

کاربران اینترپرایز که می خواهند از این ویژگی بهره ببرند، می توانند با مراجعه به این سایت، برای نسخه پیش نمایش ثبت نام کنند.


منبع: mspoweruser.com 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47351 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/05/06 تعداد مشاهده: 1825
سافت گذر