کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317974 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چند خبر از ویژگی های جدید اندروید 11

اندروید اندروید 11 گوگل سیستم عامل سیستم عامل اندروید

به گزارش سافت گذر، با توجه به اینکه آخرین نسخه بتا اندروید 11 منتشر شد، دیگر چیزی به عرضه نهایی این سیستم عامل باقی نمانده است. اما حالا بسیاری از افراد با نصب ورژن آزمایشی این پلتفرم، توانسته اند امکانات تازه آن را شناسایی کنند.

بازی مخصوص اندروید 11

اندروید اندروید 11 گوگل سیستم عامل سیستم عامل اندروید

بازی Easter Egg اندروید 11 در سومین نسخه بتا این سیستم عامل مشاهده شده تا کسانی که به بازی مربوط به اندروید 7 آشنا بودند، حالا بار دیگر بتوانند از آن لذت ببرند.

اندروید اندروید 11 گوگل سیستم عامل سیستم عامل اندروید

در این بازی بسیار سبک، شما باید گربه های زیادی را جمع آوری کنید. اگرچه در حال حاضر نمی توان با این گربه ها بازی کرد اما فقط می توان آنها را در یکجا جمع کرد. مطمئناً با گسترده تر شدن این بازی، جذابیت آن افزایش خواهد یافت.

برای اجرای این بازی، باید به قسمت تنظیمات و سپس درباره دستگاه و در نهایت شماره اندروید بروید و چندین بار روی قسمتی که نوشته Android 11 ضربه بزنید. در ادامه چیزی شبیه فایل گیف زیر مشاهده خواهید کرد. تا می توانید دایره را سفید را تکان داده و به بیشترین مقدار ممکن برسانید. بار سوم، عدد 11 نمایان خواهد شد و در نهایت می توانید اموجی گربه را در قالب پیام اعلان ببینید.

اندروید اندروید 11 گوگل سیستم عامل سیستم عامل اندروید

به این نکته اشاره کنیم که هنوز بازی تکمیل نشده و همچنان باید امکاناتی به آن اضافه گردد.

به هر حال، در ادامه باید به منوی گزینه های پاور اندروید 11 بروید و دکمه های مخصوص به این بازی را تنظیم کنید. روی سه نقطه موجود ضربه و آپشن See other apps را بزنید. حالا یک اپلیکیشن به نام Cat Controls مشاهده خواهید کرد. آن را انتخاب نمایید.

اندروید اندروید 11 گوگل سیستم عامل سیستم عامل اندروید

شما برای جمع آوری همه گربه ها، به هر سه دکمه نیاز دارید. زمانی که دکمه ها اضافه شدند، زیر قسمت جدید Cat Controls نمایان خواهد شد. حالا باید انگشت خود را به کناره ها بکشید تا هر کدام از شکلک های دیجیتالی ظاهر شده را جمع کنید.

تا چند دقیقه دیگر، یک آیکون گربه به نوار اعلانات اضافه می شود که لمس آیکون دارای سه فلش روی آن، سبب خواهد شد تا گربه درون اعلان به دام بیفتد و بتوانید آن را در قسمت های مختلف نمایشگر جابجا کنید. روی آن ضربه بزنید تا منوی مدیریت اعلانات حبابی ظاهر گردد و اسامی گربه های موجود در آن را تغییر دهید.

بروز شدن شیوه طراحی اموجی ها در سومین نسخه بتا اندروید 11

اندروید اندروید 11 گوگل سیستم عامل سیستم عامل اندروید

هیچ گاه اموجی های اندروید مانند موارد موجود در iOS مورد استقبال همه افراد با فرهنگ های مختلف قرار نگرفته است. تا چند سال پیش کاربران نسخه های خام اندروید از اموجی های ساده ای استفاده می کردند اما در سال 2016 و با انتشار اندروید 7، این شکلک ها سادگی خود را از دست دادند. حالا گوگل می خواهد بزرگترین تغییر را نسبت به اموجی ها اعمال و با اندروید 11 آن را منتشر کند.

اگرچه طبق خبر دو روز پیش، اموجی های جدید همراه با کیبورد Gboard منتشر شدند اما این شکلک ها امروز همراه با سومین ورژن اندروید 11 به دست کاربران رسیدند. بر این اساس، دیگر خبری از خطوط خارجی کاملاً مشخص نیست و به جای آنها شاهد رنگ های گرادیان هستیم. این شکلک ها شباهت زیادی به اموجی های ساخت سامسونگ دارند. لازم به ذکر است که کمپانی کره ای در میان شرکت ها، وسیع ترین طیف اموجی ها را در اختیار دارد.

یکی از کاربران توییتر می نویسد:«« با مقایسه اموجی های Noto که همراه با Unicode 13 و اندروید 11 منتشر شده اند، به این نتیجه می رسم که سایزشان کوچک تر شده است»».

اندروید اندروید 11 گوگل سیستم عامل سیستم عامل اندروید

اگرچه گوگل همیشه در حال اضافه کردن گزینه پشتیبانی از اموجی های جدید با سیستم Unicode بوده اما پیش از این به نظر می رسید که این شرکت دیگر از نظر طراحی آنها به یک ثبات نسبی رسیده است. به نظر برخی افراد، اموجی های اندروید 7 و چند نسخه بعد، ظاهر جذابی داشتند اما بازطراحی آنها در اندروید 11 یک گام رو به عقب به حساب می آید.

علی رغم اینکه گوگل در مورد تغیرات ظاهری اموجی ها صحبت نکرده ولی در یک کنفرانس مطبوعاتی اشاره کرد که بعضی از شکلک های موجود در اندروید 7 با همان ظاهر دوست داشتنی به اندروید 11 خواهند آمد. به هر حال، امیدواریم طی ماه های آتی خبرهای بیشتری در مورد اموجی های ورژن بعدی محبوب ترین سیستم عامل دنیا به دست آوریم.

امکان تکان دادن دکمه های کنترل فایل های رسانه ای در حال پخش

در اولین نسخه بتا اندروید 11 شاهد دکمه های کنترل فایل های رسانه ای در حال پخش بازطراحی شده بودیم. در دومین نسخه، این ویژگی به صورت پیش فرض فعال شد و حالا با سومین ورژن قابلیتی فراهم شده تا افراد بتوانند علی رغم پخش آهنگ یا ویدیو، این پنجره را به کنار بکشند.

در نسخه پیشین بتا، هیچ راهی برای کنار زدن پنل دکمه های کنترل فایل های رسانه ای در حال پخش نبود و حتی پس از پایان آهنگ هم این پنجره حذف نمی شد. همین سبب شد تا برخی ها به دنبال برخی راهکارهای نامتعارف بیفتند. یکی از افراد گفت:«« اگر می خواهید دکمه های کنترل فایل های رسانه ای در حال پخش را حذف کنید، چندین روش ناپایدار وجود دارد. یا باید فایل در حال اجرا را متوقف و اپلیکیشن مربوطه را ببندید و یا آهنگ را متوقف کرده و انگشت خود را روی این پنل بگذارید و فشار دهید و گزینه Close this media session را بزنید. کار سختی است. چرا واقعاً گوگل علامت ضربدر را به گوشه آن اضافه نمی کند!!!؟»»

اندروید اندروید 11 گوگل سیستم عامل سیستم عامل اندرویداندروید اندروید 11 گوگل سیستم عامل سیستم عامل اندروید

حالا خوشبختانه در سومین نسخه بتا اندروید 11 امکانی فراهم شده تا پنجره دکمه های کنترل فایل های رسانه ای در حال پخش را هم از قسمت قفل نمایشگر و هم از قسمت تنظیمات سریع کنار بکشید. البته در نحوه عملکرد این پنل ابهاماتی وجود دارد زیرا بعضی اوقات که آن را کنار می زنیم، فایل صوتی در حال اجراست و با کشیدن انگشت به سمت پایین بار دیگر می توان آنها را مشاهده کرد.

همچنین، در تنظیمات صدا اندروید 11 گزینه ای وجود دارد (برای دسترسی به این قسمت می توان پنل دکمه های کنترل فایل های رسانه ای در حال پخش را به سمت راست کشید و روی آیکون چرخ دنده کلیک کرد) که با روشن کردن آن وقتی فایل رسانه ای تمام شد، پنل دکمه کنترل کننده آنها به صورت خودکار کنار برود. به نظر می رسد این آپشن بتواند مشکلات موجود را برطرف نماید.

زمانی که پنجره دکمه های کنترل فایل های رسانه ای در حال پخش به اولین ورژن بتا اندروید 11 آمد، کمی نسبت به کارایی آن شک داشتیم اما وقتی در دومین نسخه پیشرفته تر شد و حالا در سومین آپدیت کارآمدتر شده است، می توانیم انتظار این را بکشیم که همراه با این سیستم عامل قرار است گزینه ای وجود داشته باشد که بدون نیاز به باز کردن اپلیکیشن پخش موسیقی، بتوان آن را متوقف کرد.

 

 
منبع: androidpolice.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47442 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/05/19 تعداد مشاهده: 2580
سافت گذر