کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317974 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویژگی فوق کاربردی نسخه 86 گوگل کروم

به گزارش سافت گذر، در حالی که گوگل نسبت به استفاده از قسمت وارد کردن URL در کروم کاملاً مردد است اما اعلام کرده که در نسخه 86 این مرورگر بخشی از آدرس یک سایت را پنهان می کند تا به کاربران نشان دهد در حال بازدید از کدام صفحه اینترنتی هستند. گوگل می گوید که این ویژگی به افراد کمک خواهد کرد سایت های فریبنده را شناسایی و آدرس سایت ها را با پیچیدگی کمتری مشاهده کنند.

گوگل کروم گوگل کروم مرورگر مرورگر گوگل کروم

برای آزمایش این ویژگی، گوگل به صورت اتفاقی در حال روشن کردن آن برای برخی کاربران است. بر این اساس، کسانی که امکان استفاده از این قابلیت را به دست می آورند، دو راه خواهند داشت: یا اینکه فلش ماوس را روی آدرس ببرند تا URL کامل را ببینند و یا روی URL کلیک راست کنند و گزینه Always show full URLs را بزنند. اگر آپشن دوم انتخاب شد، آدرس تمامی سایت هایی که در ادامه از آنها بازدید می شود، قابل مشاهده خواهد بود.

کسانی که کاربر اینترپرایز کروم هستند، جزو این برنامه آزمایشی نخواهند بود. به هر حال، این ویژگی کمک خواهد کرد تا پشتیبانی از شبکه های فعال در دنیای فناوری اطلاعات بهتر انجام شود.

اگر می خواهید این قابلیت را آزمایش کنید، باید کروم قناری یا نسخه مخصوص توسعه دهندگان آن را دانلود و نصب نمایید و از آدرس chrome://flags کدهای زیر را فعال و مرورگر را ری استارت کنید:

 

•    omnibox-ui-reveal-steady-state-url-path-query-and-ref-on-hover
•    omnibox-ui-sometimes-elide-to-registrable-domain
•    omnibox-ui-hide-steady-state-url-path-query-and-ref-on-interaction

لازم به ذکر است که با فعالسازی گزینه سوم، تا زمانی که صفحه اینترنتی کامل بارگذاری نشده و کاربر دکمه ای در آن کلیک نکرده، آدرس سایت نمایان نخواهد شد.

این اقدام گوگل شاید باعث شود اقدامات خرابکارانه و کلاهبرداری های اینترنتی به کمترین میزان خودش برسد اما کارایی قسمت نوشتن URL را کاهش خواهد داد. کاربران ناآشنا با این ویژگی جستجوهای بیشتری انجام می دهند تا بالأخره به سایتی که مدنظرشان است، برسند. در نتیجه ترافیک دریافت شده برای گوگل به شدت ارتقا خواهد یافت.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47471 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/05/23 تعداد مشاهده: 2122
سافت گذر