کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317974 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سه خبر از سه ویژگی جدید گوگل کروم

کروم گوگل گوگل کروم مرورگر مرورگر گوگل کروم

امکان ساخت میانبر دسکتاپی برای حالت وبگردی ناشناخته

به گزارش سافت گذر، گوگل در حال کار کردن روی یک ویژگی جدید برای کروم می باشد که البته مدتی می شود آن را به نسخه آزمایشی این برنامه اضافه کرده است.

کروم گوگل گوگل کروم مرورگر مرورگر گوگل کروم

بر این اساس، کد Enable Incognito Desktop Shortcut حالا در ورژن قناری کروم وجود دارد تا به کاربران اجازه دهد همزمانی که در حال استفاده از ویژگی وبگردی به صورت ناشناخته هستند، یک میانبر تهیه کنند و بلافاصله با کلیک کردن روی آن در همان حالت به وبگردی ادامه دهند.

حالت وبگردی به صورت ناشناخته (Incognito Mode) برای کسانی که نسبت به حریم شخصی خود حساسیت زیادی به خرج می دهند فوق العاده است زیرا اجازه نخواهد داد تاریخچه جستجو یا حتی کوکی ها و . . . ضبط شود.

کروم گوگل گوگل کروم مرورگر مرورگر گوگل کروم

این کد فعلاً غیرفعال بوده و برای روشن کردن آن می بایست به آدرس chrome://flags بروید اما انتظار می رود طی چند هفته آینده به ورژن اصلی کروم بیاید.

ویژگی Read Later گوگل کروم یک گام به انتشار نزدیک تر شد

کروم گوگل گوگل کروم مرورگر مرورگر گوگل کروم

چند هفته پیش گزارش دادیم که گوگل در حال کار کردن روی ویژگی Read Later (مشابه Set Aside Tabs مایکروسافت اج) است تا کاربران بتوانند مجموعه ای از تب های در حال اجرا را ذخیره کرده و بعداً مشاهده کنند.

البته در آن زمان یک کد به مرورگر اضافه شد اما کارایی چندانی نداشت. حالا امروز خبر رسیده که کد Read Later بالأخره قابلیت فعال شدن را دریافت کرده است.

در حال حاضر زمانی که روی دکمه کلیک می کنید، یک پنجره خالی اجرا می شود ولی حدس می زنیم که در آینده ای نزدیک تب های ذخیره شده به آن اضافه خواهند شد.

کروم گوگل گوگل کروم مرورگر مرورگر گوگل کروم

در توضیحات این کد نوشته شده است:«« Read Later را اضافه کنید. این یک ویژگی غیرفعال و مخفی می باشد که به زودی فعال خواهد شد. با این قابلیت، یک دکمه جدید به نوار مخصوص بوکمارک ها اضافه می شود که حاوی وب سایت های ذخیره شده است. بر این اساس، می توانید در رایانه ها لیست سایت هایی که می خواهید بعداً مطالعه کنید را ایجاد نمایید»».

مطمئناً این ویژگی هنوز کامل نشده اما می توانیم از آن به عنوان قابلیتی یاد کنیم که بسیار کارآمد خواهد بود.

آسان تر شدن ویژگی استفاده از تأیید دو مرحله ای با پیامک

نسخه اندرویدی کروم ویژگی دارد که به سایت ها اجازه می دهد وقتی قابلیت تأیید دو مرحله ای اجرا می شود، به صورت اتوماتیک محتوای پیامک دریافت شده را بخواند تا دیگر نیازی نباشد خودِ کاربران پیام را اجرا و کد موجود در آن را حفظ کند.

این اتفاق با یک API به نام OTP امکان پذیر شده بود اما امروز خبر رسید که گوگل می خواهد کاری کند که کروم دسکتاپی بتواند پیامک تأیید دو مرحله ای دریافت شده در گوشی اندرویدی را تشخیص دهد.

کروم گوگل گوگل کروم مرورگر مرورگر گوگل کروم

یکی از سایت های خبری به تازگی کدی به نام SMS Receiver Cross Device پیدا کرده که مضمون توضیحات آن به این شرح است:«« SMS Receiver API را فعال کنید تا در دستگاه های مختلف مانند مک بوک، رایانه های ویندوزی، لینوکسی، Chrome OS و اندرویدی بتوانید از آن استفاده کنید»».

احتمال می رود که این ویژگی پیامک حاوی کد ارسال شده برای شما را از طریق حساب کاربری گوگل با رایانه همگام سازی کند اما فعلاً نمی توانیم این موضوع را قطعی بدانیم.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47479 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/05/25 تعداد مشاهده: 1819
سافت گذر