کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317974 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

احتمال غیرفعال شدن ویژگی نوشتن خودکار کروم در سایت های ناامن

به گزارش سافت گذر، گوگل چندین ویژگی جدید برای مرورگر خود معرفی کرده که انتظار می رود تا چند ماه آینده عرضه شوند. اولین آنها به قابلیتی مربوط خواهد شد که هدف آن ارتقای امنیت افراد و محافظت از داده های آنها می باشد. در واقع این خصوصیت امکان نوشتن خودکار کلمات عبور در سایت هایی که از دامنه های ترکیبی HTTPS استفاده می کنند را غیرفعال خواهد کرد. لازم به ذکر است که در گذشته این نوع سایت ها تنها به نشان دادن یک آیکون قفل بسنده می کردند.

کروم گوگل مرورگر مرورگر کروم مرورگر گوگل کروم

با این وجود، ویژگی مدیریت پسورد کروم همچنان در قسمت هایی که نیازمند نوشتن نام کاربری و پسورد هستند، کار خواهد کرد زیرا گوگل مدعی شده به افراد اجازه می دهد کلمات عبور منحصربفردی را برگزینند. علاوه بر قابلیت گفته شده، گوگل می خواهد یک پیام متنی در پایین سایت های ناامن بنویسد تا نشان دهد صفحه اینترنتی در حال بازدید امنیت کافی را ندارد. حتی پس از تکمیل اطلاعات نیز یک پیام هشدار تمام صفحه نمایان خواهد شد و به آنها اعلام خواهد کرد که داده هایشان را در معرض خطر قرار داده اند.

کروم گوگل مرورگر مرورگر کروم مرورگر گوگل کروم

در یک یادداشت جداگانه، گوگل اعلام کرده که یک ویژگی جزئی را برای کروم موبایلی آزمایش کرده و فعلاً در نسخه 85 بتا آن قرار دارد. با این گزینه، کاربران می توانند ببینند آیا سایت در حال مشاهده برای گوشی ها یا تبلت ها بهینه سازی شده یا خیر. زمانی که کد مربوطه فعال شد، کاربران قادر خواهند بود روی لینک سایت کلیک و در یک پنجره ظاهر شونده مشاهده کنند که آیا این صفحه اینترنتی با مقادیر Core Web Vitals سازگاری دارد یا نه. با این پیام، می توان متوجه شد که سرعت لود شدن یک سایت بسیار زیاد است.

کروم گوگل مرورگر مرورگر کروم مرورگر گوگل کروم

انتظار می رود که نسخه پایدار کروم 85 در تاریخ 25 آگوست عرضه شود بنابراین ویژگی های نامبرده تا آن زمان در دسترس عموم قرار خواهند گرفت. لازم به ذکر است که ورژن 86 کروم هم در تاریخ 6 اکتبر منتشر خواهد شد و این امکان نیز وجود دارد که در آن و برای ارتقای امنیت سایبری، بخشی از آدرس های URL حذف شوند.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47501 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/05/28 تعداد مشاهده: 1388
سافت گذر