کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317974 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

امکان مرتب سازی Collections در مرورگر مایکروسافت اج

به گزارش سافت گذر، در جدیدترین آپدیت نسخه آزمایشی مرورگر مایکروسافت اج قابلیتی اضافه شده تا کاربران بتوانند Collections ایجاد شده را به ترتیب تاریخ یا الفبایی مرتب سازی کنند. این ویژگی اگرچه بسیار جزئی است اما کار کردن با Collections را آسان تر خواهد کرد چرا که افراد را قادر خواهد ساخت تا لینک ها را مرتب کرده و در مواقع مورد نیاز آنها را راحت تر پیدا کنند.

مرورگر مرورگر مایکروسافت مایکروسافت مایکروسافت اج مرورگر مایکروسافت اج

Collections در مجموع اجازه دسته بندی لینک ها و یادداشت ها را به کاربران می دهد. همچنین با این ویژگی امکان گرفتن فایل خروجی از لینک ها به صورت اکسل یا ورد نیز وجود دارد. ضمناً، تهیه فایل خروجی از لینک های مایکروسافت اج به صورت فایل وان نوت که بیشتر به درد دانش آموزان می خورد فعلاً در نسخه آزمایشی این مرورگر فعال شده است. Collections در واقع جایگزین ویژگی کنار گذاشتن تب ها در مایکروسافت اج قدیمی است که به تازگی راه خود را به نسخه موبایلی این مرورگر نیز باز کرده است.

مرورگر مرورگر مایکروسافت مایکروسافت مایکروسافت اج مرورگر مایکروسافت اج

علاوه بر قابلیت گفته شده، گویا در مایکروسافت اج قناری جدید گزینه تب های عمودی به دست کاربران بیشتری رسیده است. مایکروسافت در ماه مارس وعده داد که این ویژگی را منتشر خواهد کرد و از چند روز پیش آن را در اختیار افراد محدودی قرار داده بود. بر این اساس، آیکون موجود در سمت چپ تب ها به شما اجازه می دهد که آنها را به صورت عمودی یا افقی مشاهده کنید. اگرچه این ویژگی هنوز به طور رسمی عرضه نشده ولی گفته می شود که در آینده ای نزدیک در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

با این حال، هنوز مشخص نیست تب های عمودی مایکروسافت اج چه زمانی به دست کاربران این مرورگر می رسد اما احتمال می دهیم که آزمایش کنندگان بتوانند زودتر از سایرین از آن بهره گیرند.

 

 
منبع: neowin.net 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47533 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/06/02 تعداد مشاهده: 2084
سافت گذر