کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317974 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پس از اعتراض گوگل، مایکروسافت به دنبال افزایش سرعت ویندوز 10

به گزارش سافت گذر، یکی از اتفاقات آزاردهنده ویندوز 10 این است که برخی از عناصر مربوط به رابط کاربری آن علی رغم قدرتمند بودن رایانه بسیار آهسته اجرا می شوند. این موضوع زمانی آزاردهنده تر می شود که یک گوشی اندرویدی معمولی راحت تر می تواند یک اپلیکیشن را از یک رایانه دارای پردازنده Core i7 پخش کند.

ویندوز ویندوز 10 کروم مایکروسافت سیستم عامل

یک مثال بارز از این اتفاق، برای بروس داوسون، مدیر تولید کروم برای ویندوز رخ داده به همین دلیل او تصمیم گرفت در سایت گیت هاب گزارش وجود باگ را ارائه دهد. داوسون در این گزارش می نویسد:«« من مدام روی آیتم ها کلیک راست می کنم تا آنها را ببندم و یا گزینه هایشان را ببینم. سال گذشته اعلام کرده بود که به خاطر اجرای فایل های ReadFile تکراری انجام این کار با تأخیر 500 میلی ثانیه ای روبه روست. در ادامه این مشکل برطرف شد اما بررسی های جدید نشان می دهد که از زمان انتخاب دکمه ماوس تا زمان نمایش منو، هنوز تأخیر 200 تا 250 میلی ثانیه ای وجود دارد. این مشکل بسیار آزاردهنده است. من نمی خواهم شاهد چنین اشکالاتی در رایانه ام باشم زیرا می دانم انجام شدن این کار می تواند تا 10 برابر سریع تر صورت پذیرد. در صورت وجود این مشکل و حتی با حل شدن باگ مربوط به ReadFile، بستن چندین اپلیکیشن به طور همزمان بسیار کند خواهد بود»».

بعد از شکایت داوسون، مایکروسافت از سال گذشته تا کنون در حال کار کردن روی این مشکل می باشد اما هنوز بخش اعظمی از آن باقی مانده است.

خوشبختانه ریچ ترنر، مدیر برنامه مایکروسافت این باگ را تأیید کرده و گفته:«« این مشکل در حال ارزیابی توسط تیم بررسی کننده است و به زودی نتایج کار اعلام می شود»».

در پایان اشاره کنیم که با توجه به بهره مندی کامپیوترها از حافظه های SSD، سخت افزارهای مدرن و سیستم عامل های پیشرفته نباید دیگر شاهد چنین مشکلات جزئی در نرم افزارها باشیم.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47581 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/06/11 تعداد مشاهده: 1708
سافت گذر