کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317974 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اقدام گوگل مپس برای صدرنشین ماندن در میان برنامه های مسیریابی

به گزارش سافت گذر، گوگل از داده های ترافیکی تاریخی استفاده می کند تا زمان تخمینی رسیدن وسایل حمل ونقل عمومی را در گوگل مپس نشان دهد. این ویژگی به کاربر کمک می کند تا ببیند باید چه زمانی به محل مورد نظرش برود. حتی امکانی وجود دارد تا بتوان این اطلاعات را با دیگران نیز به اشتراک گذاشت تا دیگر نیازی برقرار تماس و ارائه این داده ها نباشد. اما در طی چند ماه اخیر و به خاطر شیوع ویروس کرونا، تغییراتی در نحوه جمع آوری این اطلاعات به وجود آمده و به دلیل تعطیلی های گسترده در شهرهای جهان، ترافیک تا بیش از 50 درصد کاهش یافت.

گوگل گوگل مپس اندروید iOS Google Maps

همه گیری این بیماری سبب شد دیگر نتوانیم داده های موجود در گوگل مپس را معتبر بدانیم به همین خاطر کمپانی مالک اندروید تصمیم گرفت نحوه جمع آوری آنها را تغییر دهد. بر این اساس، قرار بر این شد تا اطلاعات اخیر که به دو یا نهایتاً چهار هفته گذشته مربوط می شوند به کار روند.

گوگل در هفته پیش یک پست وبلاگی منتشر و در مورد اینکه چگونه داده های ترافیکی را بررسی و محاسبه می کند، صحبت کرد. او گفت که اطلاعات جمع آوری و به عنوان یک ابزار استفاده می شوند تا نشان دهند وضعیت ترافیکی در جهان چگونه است. این شرکت می گوید اگرچه این داده ها بسیار کاربردی هستند اما نشان نمی دهند که قرار است تا 10، 20 یا حتی 50 دقیقه دیگر وضع ترافیک چگونه باشد.

به منظور تخمین زدن این شرایط، گوگل مپس وضعیت ترافیکی جاده های بخصوصی را بررسی می کند. مثلاً، در یکی از آزاد راه های کالیفرنیا و بین ساعات 6 تا 7 صبح وسایل نقلیه با سرعت 65 مایل بر ساعت حرکت می کنند اما این آمار در اواخر بعد از ظهر تغییر خواهد کرد و سرعت ماشین ها به 15 تا 20 مایل بر ساعت می رسد. در ادامه گوگل با استفاده از یادگیری ماشینی داده های قدیمی را با اطلاعات جدیدتر ترکیب و یک آمار تخمین زده شده ارائه می کند.

این شرکت می گوید که در 97 درصد سفرها که مبتنی بر مپس انجام می شوند، پیش بینی ها دقیق هستند. گوگل با همکاری با کمپانی DeepMind AI و با استفاده از شبکه های گرافی نورونی می تواند تعداد تخمین های غیردقیق را کاهش دهد. این تکنولوژی که در شهرهای برلین، جاکارتا، سائوپائولو، سیدنی، توکیو و واشینگتن وجود دارد، به گوگل مپس اجازه خواهد داد پیش بینی کند که آیا ممکن است شخصی در ترافیکی که هنوز شروع نشده، گیر بیفتد؟.

برای کمک کردن به نرم افزار جهت پیشنهاد بهترین راه، فاکتورهای متفاوتی در نظر گرفته می شوند که از آن جمله می توانیم به میزان ترافیک در طول مسیر اشاره کنیم. به علاوه، کیفیت جاده هم بسیار بااهمیت خواهد بود. سایر رانندگان نیز می توانند اطلاعاتی مانند وضعیت جوی، تصادفات، ساخت وسازها، فعالیت های پلیسی و . . . که باعث کاهش سرعت رانندگی می شود را گزارش دهند.

بر این اساس، اگر تا کنون پیش آمده که مسیر همیشگی خود را انتخاب کرده اید ولی گوگل مپس راه دیگری را پیشنهاد داده، دلیلش این است که گوگل سعی می کند مسیر بهتری را پیدا کند. این شرکت می گوید:«« فرض کنیم که شما در حال رفتن به مطب دکتری هستید و در مسیری حرکت می کنید که همیشه از آن می رفتید. زمانی که خانه را ترک می کنید، ترافیکی وجود ندارد. ما با داده های قدیمی و آنلاین خود تلاش خواهیم کرد تا بگوییم آیا با همین نحوه رانندگی ممکن است طی 30 دقیقه آینده در راه به اتفاقات غیرمنتظره ای برخورد کنید یا خیر. در نتیجه گوگل مپس با در نظرگیری شرایط و اتفاقات رخ داده در راه، به صورت اتوماتیک مسیر دیگری را پیشنهاد خواهد داد تا نه در ترافیک گیر بیفتید و نه قرار خود را از دست بدهید»».

فرقی نمی کند که سیستم عامل گوشی شما اندروید است یا iOS زیرا گوگل مپس یک اپلیکیشن بسیار مهم به شمار می رود که باید آن را حتماً نصب کرده باشید.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47626 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/06/18 تعداد مشاهده: 3201
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر