کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317974 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویژگی مربوط به مسدودکننده آپدیت ها در ویندوز 10 بهبود می یابد

به گزارش سافت گذر، اگر تنظیمات مدیریتی را در ویندوز 10 فعال کرده اید و خودتان مدیر یک یا چند رایانه هستید، احتمالاً تا کنون با پیام های مربوط به آپدیت مسدودکنندگان روبه رو شده اید.

ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل مایکروسافت سیستم عامل ویندوز

مسدودکنندگان بروزرسانی ها اجازه نمی دهند آپدیت های ناسازگار با رایانه نصب شوند. منظور از ناسازگار این نیست که کامپیوتر هیچ وقت آپدیت نخواهد شد بلکه عدم نصب آنها فایده بیشتری برای سیستم خواهد داشت زیرا امکان دارد پس از آپدیت مشکلاتی در رایانه به وجود بیاید.

مواردی نظیر درایور ناسازگار، اپلیکیشن نامناسب، تنظیمات سیستمی یا یک سخت افزار خاص، همه و همه می توانند شامل مسدودکنندگان بروزرسانی ها توسط مایکروسافت شوند.

یکی از مشکلاتی که مدیران رایانه ها با آن روبه رو هستند این است که مایکروسافت اصلاً اطلاعات کافی در مورد آپدیت کنندگان بروزرسانی ها ارائه نمی دهد. حتی در لیست مشکلات نسخه های مختلف ویندوز نیز اشاره ای به این موارد نمی شود.

البته بعضی اوقات اطلاعاتی در اختیار کاربران قرار می گیرند ولی در اکثر مواقع این داده ها چندان کافی نیستند. مثلاً برخی از این اطلاعات به درایورهای قدیمی سخت افزاری خاص مربوط می شوند که مایکروسافت به آنها اشاره کرده است. با این وجود، همان طور که گفتیم، در بیشتر اوقات صحبتی در مورد آپدیت مسدودکنندگان نمی شود.

 

طبق ادعای یکی از سایت های خبری، احتمالاً مایکروسافت در حال کار کردن روی روشی است تا به مدیران سیستم ها در مورد مسدودکنندگان بروزرسانی ها اطلاعات ارائه دهد. گویا کمپانی مالک ویندوز از مشکلات این ویژگی ویندوز 10 آگاه است و می خواهد آنها را به دو طریق برطرف کند.
    
اولاً، با بررسی درایورها و سخت افزارها و استفاده از هوش مصنوعی یا یادگیری ماشینی، برای شناسایی مشکلات احتمالی تا پیش از عرضه یک آپدیت اقدام نماید و دوماً به مدیرانی که با برخی باگ های خاص روبه رو می شوند، اطلاعات ارائه دهد.

تمامی اطلاعاتی که در این خبر داده شد، هنوز مهر تأیید مایکروسافت را دریافت نکرده بنابراین ما نیز نمی توانیم آنها را قطعی بدانیم هرچند اضافه شدن چنین ویژگی هایی به طور کلی سبب بهبود کارایی ویندوز 10 می گردند.

سخن پایانی

همیشه صحبت کردن در مورد مسدودکنندگان آپدیت ها مورد استقبال مدیران و کاربران قرار گرفته به خصوص آنکه این ویژگی ها سبب از بین رفتن مشکلات مربوط به درایورها می شود.

اگر گزینه آپدیت ویندوز متوجه شود که یک درایور مشکلاتی به وجود آورده، به راحتی می توان آن را از بین برد. در واقع مایکروسافت می تواند درایور سازگار با کامپیوتر را به کاربران معرفی کند و یا لینک مناسب دانلود را از سایت سازنده سخت افزار به افراد نشان دهد.

بعید است که کمپانی مالک ویندوز بتواند برای همه مسدودکنندگان بروزرسانی ها اطلاعات مناسب ارائه دهد زیرا از بین بردن برخی از مشکلات بر عهده کمپانی های سازنده قطعات سخت افزاری می باشد. با این حال، قطعاً مدیران از اینکه مایکروسافت گام مؤثری برای حل یکی از معضلات اساسی ویندوز 10 برداشته، خوشحال خواهند شد.

 

 
منبع: ghacks.net
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47663 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/06/24 تعداد مشاهده: 1778
سافت گذر