کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317867 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دو خبر جدید از دو ویژگی جدید در Google Photos

گوگل گوگل فوتوز Google Photos

امکان آموزش دادن به الگوریتم های هوش مصنوعی Google Photos

به گزارش سافت گذر، یک آپدیت جدید برای نسخه اندرویدی Google Photos به کاربران اجازه می دهد تا به وسیله شناساندن عناوین مختلف و سایر موارد، الگوریتم های هوش مصنوعی این برنامه را بهبود بخشند. با این بروزرسانی، افراد می توانند انیمیشن های مورد علاقه شان را به گوگل فوتوز نشان دهند و تنظیمات پرینت تصاویر دلخواهشان را مشخص کنند تا برنامه محتوای عکس ها را بشناسد.

استفاده از این ویژگی که در جدیدترین نسخه اندرویدی Google Photos قرار دارد، کاملاً اختیاری است. برای بهره مندی از آن هم می بایست روی گزینه Help improve Google Photos کلیک کنید تا الگوریتم های آن بتوانند آموزش های لازم را ببینند.

زمانی که گزینه این ویژگی جدید را لمس می کنید، چهار آپشن در اختیار خواهید داشت: توضیح دادن در مورد تنظیمات مدنظر جهت پرینت تصاویر، اعلام انیمیشن های دلخواه به گوگل، تعیین عکس های مربوط به هر مناسبت و شناساندن محتوای تصاویر. مورد آخر با نامگذاری مهمترین موارد موجود در یک عکس انجام خواهد شد.

گوگل می گوید که آموزش هایی که داده می شوند، پس از گذشت مدتی کوتاه قابل استفاده خواهند بود ولی داده هایی که کاربران وارد می کنند سبب تولید ویژگی ها و امکانات تازه خواهد شد. به علاوه، این شرکت اعلام می دارد که شما می توانید اطلاعاتی که وارد می کنید را در هر زمان که خواستید، پاک کنید. در حال حاضر این قابلیت فعلاً در نسخه اندرویدی Google Photos وجود ندارد و نه iOS.

توقف عرضه رایگان ویژگی بکاپ گیری از تصاویر از تاریخ 1 ژوئن 2021

یکی از امکانات کلیدی، مهم و رایگان Google Photos، بکاپ گیری از تصاویر و ویدیوها به صورت فشرده بود اما به نظر می رسد گوگل می خواهد این قابلیت رایگان را از تاریخ 1 ژوئن 2021 کنار بگذارد.

بر این اساس، از تاریخ اعلام شده، هر فایلی که در Google Photos آپلود می شود، در حافظه 15 گیگابایتی حساب های کاربری گوگل ذخیره خواهد شد و اگر شخصی اکانت گوگل وان داشت، عکس ها در آنجا سیو می شوند.

تا پیش از این فقط برای تصاویر آپلود شده با کیفیت اورجینال هزینه دریافت می شد و عکس های فشرده شده با کیفیت بالا به صورت رایگان بکاپ گیری می شدند اما از 1 ژوئن 2021 با همه تصاویر به یک شکل برخورد خواهد شد.

در اینجا باید چند نکته را در نظر بگیرید. یکی اینکه همه تصاویر آپلود شده تا پیش از 1 ژوئن 2021 شامل این قانون نخواهند شد. البته این به معنای پرداخت هزینه از تاریخ مذکور نخواهد بود زیرا اگر همچنان از 15 گیگابایت حافظه ای که گوگل در اختیارتان قرار می دهد فضا باقی مانده، می توانید عکس ها را در آنجا بگذارید. پس از پر شدن حافظه ابری، امکان خرید یکی از سرویس های گوگل وان را خواهید داشت.

با این حال، اگر در سرویس گوگل وان به مدت دو سال یا بیشتر فعالیتی نداشته باشید، احتمالاً گوگل حساب کاربری شما را از سرویس های مختلف پاک خواهد کرد. در صورتی که گوشی پیکسل دارید اما، تصاویر و ویدیوها همچنان به صورت رایگان آپلود خواهند شد.

ضمن اینکه گوگل در تلاش است تا در ژوئن 2021 ابزاری عرضه کند تا شما بتوانید تصاویر و ویدیوهای بکاپ گیری شده خود را مدیریت نمایید و مواردی که به آنها نیازی ندارید را پاک کنید. این ابزار به صورت اتوماتیک محتواهای تار یا تیره و یا ویدیوهای حجیم که شاید نمی خواهید نگه شان دارید را نشان خواهد داد.

این تغییرات مختص تمام کاربران Google Photos در همه پلتفرم ها نظیر اندروید، iOS و دسکتاپ خواهد بود.

 

 
منبع: phonearena.com و gsmarena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48019 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/08/22 تعداد مشاهده: 2101
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر