کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750682104 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317960 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نسخه 87 گوگل کروم منتشر شد

به گزارش سافت گذر، گوگل نسخه 87 کروم را با امکانات جدید و مهم از جمله بهبود عملکرد، ویژگی های مدیریت تب ها و قابلیت اضافه کردن کارت ها به صفحه هوم منتشر کرده است. این شرکت همچنین خبر داده که این آخرین آپدیت برای کروم در سال جاری میلادی می باشد.

کروم گوگل گوگل کروم مرورگر مرورگر گوگل کروم

اولین مورد از امکانات تازه، بهبود عملکرد است. گوگل با جدیدترین نسخه کروم به شدت عملکرد آن را بهبود بخشیده زیرا قسمت هایی نظیر تب های غیرفعال در پس زمینه، حافظه های کش گذشته و فوروارد و . . . را اضافه کرده است. این تغییرات سبب شده اند تا کروم 25 درصد سریع تر اجرا گردد، تا 7 درصد صفحات اینترنتی سریع تر اجرا شوند، مصرف CPU تا 5 درصد کاهش یابد و دوام باتری هم 1.25 ساعت بیشتر شود. میزان استفاده از رم هم بهینه سازی شده است. ضمناً، عملکرد مرورگر در اندروید نیز بهبود یافته است.

کروم گوگل گوگل کروم مرورگر مرورگر گوگل کروم

دیگر ویژگی جدید، امکان جستجو در میان تب های در حال اجرا می باشد. این قابلیت حتی در مرورگرهایی که در پنجره های جداگانه اجرا شده اند نیز کارایی خواهد داشت تا کاربران راحت تر بتوانند تب مدنظرشان را بیابند. البته گوگل یادآور می شود که این ویژگی در آینده ای نزدیک به Chrome OS و ویندوز می آید.

قابلیت بعدی، Chrome Actions نام دارد. این ویژگی امکان حذف تاریخچه جستجو یا کوکی ها را از همان قسمت وارد کردن آدرس فراهم می کند. برای بهره مندی از آن فقط کافی است دستور مربوطه مانند delete history را در آدرس بار نوشته و سپس دکمه نمایش داده شده را بزنید. این ویژگی به تدریج به دست کاربران دسکتاپی کروم می رسد بنابراین مدتی طول خواهد کشید تا بتوان از آن استفاده کرد.

کروم گوگل گوگل کروم مرورگر مرورگر گوگل کروم

در نهایت، گوگل می خواهد کارت هایی را به صفحه هوم تب جدید بیفزاید؛ ویژگی که مشابه آن را در نسخه های آزمایشی پیشین دیده بودیم. کمپانی مالک اندروید می گوید که این کارت ها به افراد اجازه خواهند داد ادامه کارهایی که متوقف شده اند را انجام دهند. به علاوه، این کارت ها محتواهای مرتبط با تاریخچه جستجو را نیز نشان خواهند داد. لازم به ذکر است که کارت های سرگرمی در روزهای آتی سال جاری میلادی اضافه می شوند.

کروم گوگل گوگل کروم مرورگر مرورگر گوگل کروم

نسخه 87 کروم به صورت خودکار و در پس زمینه نصب خواهد شد ولی کاربران می توانند از آدرس Settings> About Chrome آپدیت را به صورت دستی دانلود و نصب کنند.

 

دانلود نسخه 87 کروم

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48053 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/08/28 تعداد مشاهده: 3945
سافت گذر