کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317956 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آموزش پریمیر، شروع مسیر تدوین حرفه ای

پریمیر یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش و تدوین فیلم است که کاربرد زیادی در بین فیلم‌برداران و تدوین‌گر‌ها دارد. در گذشته کار تدوین و ویرایش فیلم مورد نیاز افرادی بود که به طور حرفه‌ای مشغول به کار در این زمینه بودند. امروزه با توجه به اینکه دوربین‌های تلفن همراه در اختیار همه قرار گرفته نیاز به تدوین فیلم و آموزش پریمیر بیشتر احساس می‌شود. این نرم افزار برای میکس و مونتاژ فیلم عروسی گرفته تا تدوین فیلم‌های سینمایی کاربرد دارد.

محبوبیت نرم افزار پریمیر به دلیل امکانات گسترده و سادگی کار با آن است. برای آموزش پریمیر لازم نیست در این روزهای کرونایی به کلاس‌های حضوری بروید. آموزش پریمیر در سایت جی اف ایکس دانلود بهترین گزینه برای آشنایی کامل با این نرم افزار است. این آموزش پریمیر در سطح‌های مختلف از ساده و مبتدی گرفته تا پیشرفته ارائه می‌شود.

با دانلود آموزش پریمیر فارسی در جی اف ایکس دانلود می‌توانید آموزش پریمیر را از صفر شروع کرده یا مهارت‌های خود را در این نرم افزار بالا ببرید. این مجموعه با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه عرضه و دانلود منابع گرافیکی، تهیه و تولید آموزش‌های مختلف مثل آموزش پریمیر، آموزش فتوشاپ و افتر افکت یک انتخاب حساب شده است. برای استفاده از تمام این آموزش‌ها کافیست یک اشتراک یک ماهه تهیه کنید و به راحتی از تمام امکانات سایت جی اف ایکس دانلود استفاده کنید.

آموزش فتوشاپ، واجب مثل نان شب

یکی از پرطرفدارترین نرم‌ افزارهای ادوبی فتوشاپ است. فتوشاپ نرم‌ افزاری با طراحی هوشمند و امکانات بسیار زیاد از جمله ابزارهایی است که ممکن است گاهی اوقات باعث سردرگمی شما شوند. اگر آموزش استفاده از این نرم افزار را نگذرانده باشید حتما در برخورد با امکانات زیاد آن دچار آشفتگی می‌شوید. با این حال، فتوشاپ فقط برای افراد حرفه‌ای‌ نیست. استفاده از این نرم افزار برای ادیت ساده یک عکس خانوادگی یا تصاویر مربوط به شبکه‌های اجتماعی بسیار رایج است. با خرید اشتراک یک ماه جی اف ایکس دانلود می‌توانید در کنار آموزش پریمیر از آموزش فتوشاپ فارسی هم استفاده کنید. با خرید اشتراک یک ماهه جی اف ایکس دانلود نیازی به پرداخت مبلغ اضافی برای دریافت این آموزش‌ها ندارید.  

آموزش افتر افکت، ساختن موشن گرافیک به راحتی آب خوردن

نرم افزار افتر افکت هم یکی از مشهورترین و قدرتمندترین نرم افزارهای کمپانی  ادوبی، در زمینه کار با فیلم است. اگر می‌خواهید به صورت حرفه‌ای در زمینه فیلم‌ سازی و انیمیشن فعالیت داشته باشید باید حتما از این نرم افزار استفاده کنید. افتر افکت، یک برنامه جلوه‌های ویژه، موشن گرافیک و کامپوزیت است که در بسیاری از پروژه‌های بزرگ فیلم و انیمیشن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آموزش پریمیر در کنار افتر افکت شما را تبدیل به یک شخص حرفه‌ای در زمینه ساخت انیمیشن و تدوین ویدیو تبدیل خواهد کرد. با خرید اشتراک ماهانه جی اف ایکس دانلود می‌توانید علاوه بر آموزش پریمیر و افتر افکت از آموزش افتر افکت رایگان استفاده کنید. این آموزش‌ها توسط بهترین مدرسان کشور ارائه شده و روی سایت جی اف ایکس دانلود قرار گرفته است،برای این منظور حتما از بخش دانلود آموزش افتر افکت سایت بازدید نمایید.

جی اف ایکس دانلود همراه همیشگی شما

همانطور که گفته شد سایت جی اف ایکس دانلود با سابقه طولانی در زمینه ارائه آموزش و منابع گرافیکی یک همراه خوب برای دوستانی است که در این زمینه‌ها فعالیت می‌کنند. گرافیست‌ها، موشن گرافیست‌ها، تدوینگرها و ... می‌توانند هر آنچه می‌خواهند را در این سایت پیدا کنند. امکانات مختلف این سایت از دانلود تم پاورپوینت، منابع گرافیکی تا آموزش‌هایی مثل آموزش پریمیر، فتوشاپ و افتر افکت در این سایت به راحتی قابل دسترس‌اند.

 اگر در نیمه‌های مسیر آموزش پریمیر هستید می‌توانید با کمک پروژه‌های آماده سطح خود را ارتقا دهید. به کمک پروژه پریمیر می‌توانید به راحتی یک کار حرفه‌ای انجام دهید و نکته‌های زیادی بیاموزید. این پروژه‌ها در انواع مختلف در سایت جی اف ایکس دانلود موجودند و برای استفاده از آن‌ها نیازی به پرداخت مبلغ اضافه نیست. اگر تا به امروز به دنبال یک آموزش پریمیر حرفه‌ای بوده‌اید به جی اف ایکس دانلود اعتماد کنید. با تهیه اشتراک ماهیانه در سایت جی اف ایکس دانلود بدون محدودیت از تمامی منابع موجود روی سایت و آموزش‌های اصولی از جمله آموزش پریمیر  استفاده کنید . به سایت سر بزنید و مسیر حرفه‌ای شدن را با یک گام بزرگ شروع کنید.همین الان سایت را باز کنید :

https://www.gfxdownload.ir

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48192 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1399/09/23 تعداد مشاهده: 2330
کلید واژه ها:
سافت گذر