کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317951 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویژگی Modern Standby در لپ تاپ های دارای ویندوز 10 ایکس

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت می خواهد با سیستم عامل ویندوز 10 ایکس کاری کند که کامپیوترها هم مانند گوشی ها شوند یعنی هم سریع آپدیت ها دریافت را نمایند و هم کار کردن با آنها آسان تر شود.

ویندوز ویندوز 10 ویندوز 10 ایکس سیستم عامل سیستم عامل ویندوز 10 ایکس

در تازه ترین اتفاق اما، گویا ویژگی قرار است در ویندوز 10 ایکس وجود داشته باشد که Modern Standby نامیده می شود.

Modern Standby که نمونه پیشرفته تر Connected Standby است که همراه با ویندوز 8.1 معرفی شد، رایانه را به حالتی می برد که وقتی بیکار بوده و به اینترنت وصل است، محتواهای موجود را به روز نگه می دارد.

تفاوت اصلی Modern Standby با Connected Standby این است که مورد اول اجازه انجام شدن فعالیت های پس زمینه مانند آپدیت های نرم افزاری و دانلودهای اپلیکیشن های مختلف را می دهد.

این قابلیت به خصوص برای ویندوز 10 ایکس که قرار است فقط نرم افزارهای PWA و UWP را اجرا کند بسیار کاربردی خواهد بود و این یعنی کسانی که از این سیستم عامل استفاده می کنند می توانند امیدوار باشند که کامپیوترشان همیشه آماده به کار است.

در حالی که Modern Standby چند سال پیش معرفی شده بود ولی قرار است این تکنولوژی با پیشرفت های جدیدتری عرضه شود زیرا بخشی از برنامه Athena اینتل می باشد. به هر حال، خبر خوبی است که می بینیم مایکروسافت یک فناوری کامل و پخته را به ویندوز 10 ایکس آورده و دیگر استاندارد جدیدی تعریف نکرده است.

در پایان اشاره کنیم که اولین لپ تاپ های دارای سیستم عامل ویندوز 10 ایکس قرار است در نیمه اول سال 2021 عرضه شده و ابتدا در اختیار کارمندان قرار گیرند.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48273 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/10/09 تعداد مشاهده: 2168
سافت گذر