کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317951 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حذف اپلیکیشن Parler از اپ استور

به گزارش سافت گذر، یک روز پس از آنکه اپل به اپلیکیشن Parler اولتیماتوم داد، تصمیم گرفت آن را از اپ استور پاک کند.

Parler گوگل اپل آمازون اپ استور

گوگل هم دو روز پیش Parler را به خاطر نقض قوانین از پلی استور حذف کرده بود. در همین حال، اپل فرصت 24 ساعته به او داد تا میانه روتر شود ولی روز گذشته با ارسال پیام هشداری، تأیید کرد که Parler از اپ استور حذف شده است. ظاهراً این نرم افزار برنامه های خودش برای میانه روی را مشخص کرده ولی اپل مدعی شده که کافی نیستند به همین دلیل آن را از اپ استور کنار گذاشته است. اپل می گوید:«« اقدامات Parler برای میانه روی و جلوگیری از انتشار محتواهای غیرقانونی و خطرناک کافی نبود به همین دلیل تا زمانی که محتواهای خطرناک و مضر را فیلتر نکرده است، از اپ استور کنار خواهد رفت»».

پس از اولتیماتوم اپل، Parler توانست رده نخست اپلیکیشن بیشتر دانلود شده از اپ استور را از آنِ خودش کند. طبق ادعای یکی از خبرگزاری ها، در روز جمعه این برنامه تقریباً 210 هزار بار دانلود شد که 182 هزار عدد آن برای نخستین بار و در ایالات متحده بارگذاری شده بود.

همچون اپل، آمازون هم اعلام کرده که Parler را از سرویس میزبانی خودش پاک خواهد کرد. بر اساس ایمیل به دست آمده، مدیر اعتماد و امنیت وب سرویس آمازون خبر داده که اقدامات Parler نشان دهنده نقض قوانین این شرکت هستند. آمازون ادعا می کند که ««محتواهای خشن مدام در سایت Parler منتشر شده اند و همه آنها قوانین او را نقض کرده اند. کاملاً مشخص است که این اپلیکیشن برنامه مشخصی برای همسو شدن با اصول اعتماد و امنیت آمازون ندارد»».

جان ماتزه، مدیرعامل Parler در ابتدا به این خبرها واکنشی نشان نداد ولی با انتشار پستی عنوان کرد که ««این سرویس به مدت یک هفته از دسترس خارج خواهد شد زیرا می خواهد همه چیز را از صفر شروع کند»».

واکنش ها به پست ماتزه بسیار تند بود و برخی علیه آمازون جبهه گرفتند. یکی از کاربران می گوید:«« حیف است که یک مرکز آموزشی باید به دیتا سنتر اعتماد و امنیت آمازون باج دهد»».

در پاسخ به این واکنش ها، آمازون چندین اسکرین شات را منتشر کرد تا از تصمیمش دفاع کند. ضمن اینکه وعده داد از تاریخ 10 ژانویه حساب Parler به حالت تعلیق درخواهد آمد.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48348 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/10/22 تعداد مشاهده: 2121
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر