کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317950 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فروشگاه اینترنتی سی و سه پل، سرزمین قطعات موبایل و لوازم خانگی

قاب و شاسی موبایل لازم داری ولی نمیدونی از کجا خریداری کنی ؟ خب سی و سه پل میتونه مشکلت رو حل کنه‌. سی و سه پل یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی بوده که در زمینه قطعات موبایل و لوازم خانگی فعالیت می‌کند و تمامی محصولات و کالا‌های خود را از بهترین برند‌ها انتخاب کرده و به مشتریان عرضه می‌کند‌.

تو سایت سی و سه پل چی میتونی خرید کنی ؟

در سایت سی و سه پل شما مشتریان عزیز می‌توانید انواع قاب و شاسی گوشی‌، بازر، شیشه دوربین، برد شارژ، فلت هندزفری، خشاب سیم کارت، فلت سیم کارت، کانکتور سیم کارت، دوربین، فریم ال سی دی، درپوش یو اس بی، فلت میکروفون، سنسور اثر انگشت، باتری، درب پشت، فلت مادربرد، بازر، تاچ و ال سی دی، لوازم تعمیرات موبایل و ... را با قیمت مناسب تهیه نمایید. همچنین به دلیل استقبال مشتریان عزیز، انواع لوازم ‌لوازم خانگی با تنوع بالا نیز در فروشگاه عرضه می شود.

سی و سه پل همیشه به فکر مشتریان خود بوده و به خاطر همین دلیل، از تنوع بسیار بالای قطعات موبایل و لوازم خانگی برخوردار است.

فروشگاه سی و سه پل چیست ؟

فروشگاه سی و سه پل یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر است که تمامی نیاز‌های شما را از لوازم جانبی،  قطعات موبایل و لوازم خانگی می‌کند و مهم این است تمامی محصولات سی و سه پل دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند که این امر یکی از بهترین خصوصیات این فروشگاه است‌.

 

قطعات گوشیت پیدا نمیشه ؟ سی و سه پل برات فراهم کرده‌، توی سی و سه پل می‌تونی انواع قطعات موبایل خودت رو با هر مدلی پیدا کنی‌.

لوازم جانبی می‌خوای ولی نمی دونی از کجا بخری ؟ قطعات موبایل سی و سه پل هست‌، می‌تونی انواع لوازم جانبی گوشی موبایل و حتی تبلت رو از سی و سه پل تهیه کنی با بهترین قیمت و کیفیت‌.

لوازم خانگی احتیاج داری ؟ پس جای درستی اومدی! سی و سه پل لوازم خانگی رو هم برای راحتی مشتریانش توی فروشگاهش موجود کرده‌، اگه می‌خوای بهترین لوازم خانگی رو با مناسب ترین قیمت خرید کنی حتما باید یه سری به سی و سه پل بزنی‌، سی و سه پل یکی از بهترین فروشگاه‌های فروش لوازم خانگی است‌.

سی و سه پل کلی وسایل و محصولات برای مشتریان خود دارد چون برای سی و سه پل رضایت مشتری یکی از مهم ترین امر‌هاست‌.

سی و سه پل چه امکاناتی برای خود مشتریان ایجاد کرده است ؟

سی و سه پل  امتیاز‌ها و امکاناتی را برای مشتریان خود در نظر گرفته تا مشتریان خرید خود را با اطمینان کامل انجام دهند و رضایت کامل از سی و سه پل داشته باشند‌، رضایت مشتریان برای سی و سه پل  بسیار مهم است، به خاطر همین تمامی سعی و تلاش‌های سی و سه پل  برای جلب رضایت و راحتی مشتریان است. کافیه جنسی رو که میخوای از طریق سایت سفارش بدی و به سادگی درب منزل تحویل بگیری.

 

حالا سی و سه پل چه چیزی‌هایی برای مشتریان در نظر گرفته :

ضمانت بازگشت: یعنی شما مشتریان عزیز در صورت نارضایتی از کالا و یا وجود مشکل احتمالی و دیگر موارد می‌توانید کالا را به سی و سه پل بازگردانید و حتی می‌توانید این موضوع را توسط راه‌های ارتباطی به پشتیبانی اطلاع دهید و از راه‌های بازگردانی کالا با خبر شوید . برای اطلاع بیشتر بخش ضمانت بازگشت کالا را در سایت سی و سه پل مطالعه کنید‌.

 

ضمانت اصالت کالا : سی و سه پل تمامی محصولات خود را تضمین می‌کند و در غیر این صورت به شما مشتریان عزیز این امکان را می‌دهد که اگر محصول و کالای شما باکیفیت نبود بازگردانید و هزینه خود را دریافت کنید‌، تمامی این شرایط برای راحتی و اعتماد مشتریان به سی و سه پل است‌.

 

ارسال رایگان و فوری برای سبد‌های خرید بالای 4 کالا : سی و سه پل کلی یک امکان عالی برای مشتریانی که زیاد خرید می‌کنند نیز دارد و این امکان بسیار جالب است‌، اگر خرید شما بیشتر از 4 کالا باشد یعنی مثلا ( کاور گوشی / شارژر / کابل / گلس و.‌.‌. ) باشد ارسال شما به صورت رایگان به دستتان می رسد. همچنین شرایط ویژه برای خرید تعداد نیز در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این مورد می‌توانید از بخش‌های ( سفارشات من / شرایط بازگشت کالا / حساب کاربری و‌.‌.‌. ) بهره ببرید و با سی و سه پل بیشتر آشنا شوید‌.

چطور می‌توانید با سی و سه پل در ارتباط باشید ؟

شما مشتریان عزیز می‌توانید از راه‌های بسیار زیادی با سی و سه پل در ارتباط باشید‌. سی و سه پل  برای شما تمامی راه‌های ارتباطی را راه اندازی کرده است تا شما عزیزان خرید و ارتباط راحت و آسان داشته باشید‌.

شما می‌توانید از آی دی پشتیبانی تلگرام سی و سه پل برای ارتباط استفاده کنید و یا می‌توانید با عضویت در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام فروشگاه از جدیدترین محصولات باخبر شوید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48379 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1399/10/28 تعداد مشاهده: 2514
کلید واژه ها:
سافت گذر