کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317950 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ایجاد مشکل برای رایانه ها با آپدیت جدید ویندوز 10

به گزارش سافت گذر، جدیدترین آپدیت های تجمعی ویندوز 10 مشکلاتی برای کاربران به وجود آورده اند که یکی از آنها باعث می شود افراد نتوانند کامپیوترشان را راه اندازی کنند.

ویندوز ویندوز 10 مایکروسافت سیستم عامل سیستم عامل ویندوز

گفته شده که پس از آپدیت های KB4598242 و KB4598229 افراد نتوانسته اند رایانه های خود را روشن کنند و به سبب آن خطای ناشناخته ای را دریافت کرده اند.

یکی از سایت های خبری اعلام می دارد که یکی از مشکلات حاد دیگری که برای افراد به وجود آمده آن است که رایانه شان به حالت ریکاوری رفته است.

یکی از کاربران شبکه اجتماعی Reddit می نویسد:«« با آپدیت لپ تاپ لنوو T14 AMD خود با مشکل روشن نشدن رایانه روبه رو شدم. حدس می زنم این اتفاق به خاطر نصب به روزرسانی KB4598229 باشد. با این آپدیت، اصلاً خطای صفحه نمایش آبی یا چیز دیگری دیده نمی شود و فقط کامپیوتر به حالت ریکاوری می رود»». این شخص یادآور می شود که در حالت ریکاوری نمی توان آپدیتی را به نسخه قبلی بازگرداند اما او موفق شده از طریق دستور DISM برنامه Command Prompt این کار را انجام دهد.

البته کاربر دیگری در پاسخ به این ادعا نوشته راهکار گفته شده و دستور DISM برایش کارساز نبوده و نتوانسته با استفاده از آن مشکل را حل کند.

یک شخص دیگر می نویسد:«« پس از نصب این آپدیت ها رایانه من وارد حالت آماده سازی برای بهبود عملکرد شد؛ اتفاقی که پس از نصب به روزرسانی 20H2 نیز برایم رخ داده بود. در آن زمان من ویندوز 10 را دوباره نصب کردم اما آیا حالا روش دیگری وجود دارد؟»».

علاوه بر اینها، در سایت مایکروسافت نیز پیام های این چنینی زیادی دیده می شود. که یکی از آنها با این مضمون است:«« لپ تاپ خود را روشن و حالت آماده سازی برای بهبود عملکرد را مشاهده کردم و کامپیوتر این پیام را داد که نمی تواند به خاطر مشکلی ناشناخته درست عمل کند. من می خواهم از تنظیمات پیشرفته استفاده کنم تا رایانه را ری استارت کنم اما متأسفانه انجام این کار میسر نیست»».

استفاده بیش از حد از CPU

سایر مشکلاتی که برخی ها اعلام کرده اند، استفاده بیش از حد از CPU بوده است.

شخصی در این باره می نویسد:«« من آپدیت KB4598242 را در لپ تاپ HP خود نصب کردم ولی سرعت آن به شدت پایین آمده است. من می خواهم با رایانه ام در کلاس های آنلاین شرکت کنم ولی نمی توانم. سیستم خود را ری استارت کردم ولی حتی بعد از چند ساعت نیز صفحه نمایش داده شده خالی بود و من هم ناچار شدم لپ تاپ را خاموش کنم. دوباره کامپیوتر را روشن کردم و به سختی آپدیت را حذف کردم اما هنوز سرعتش پایین است»».

اینکه این مشکلات چه قدر گسترده اند هنوز مشخص نیست ولی چیزی که می دانیم آن است که تعداد افرادی که از این به روزرسانی ها آسیب دیده اند زیاد هستند.

 

 
منبع: techradar.com 
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48399 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/11/02 تعداد مشاهده: 2682
سافت گذر