کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317951 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت اج 88 با امکانات جدید منتشر شد

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت در یک پست وبلاگی چند ویژگی جدیدی که قرار است با آپدیت نسخه 88 مایکروسافت اج به دست کاربران برسند را مشخص کرد. لازم به ذکر است که برخی از این قابلیت ها در مایکروسافت اج بتا، آزمایشی و مخصوص توسعه دهندگان وجود داشته اند بنابراین شاید برای افرادی که از این ورژن ها استفاده می کرده اند، آشنا باشند.

مایکروسافت مایکروسافت اج مرورگر مرورگر مایکروسافت مرورگر مایکروسافت اج

اولین ویژگی، امکان جستجو در نوار کناری است. بر این اساس، فقط باید یک متن را هایلایت و سپس کلیک راست کرده و آن را در نوار کناری سرچ کنید.

دیگر قابلیت معرفی شده، مشاهده ایمیل های Outlook از تب جدید است. برای انجام این کار Outlook را به لینک های سریع تب جدید بیفزایید تا ایمیل ها نمایش داده شوند. لازم به ذکر است که برای بهره مندی از این ویژگی، می بایست هم در Outlook و هم در مایکروسافت اج با یک اکانت وارد شده باشید.

خصوصیت بعدی، همگام سازی تاریخچه جستجو و تب های در حال اجراست. این قابلیت ها که چند سالی می شود در کروم وجود داشتند، غیبت  شان در یک سال اخیر کاملاً احساس می شد اما حالا هر دوی آنها در مایکروسافت اج موبایلی و دسکتاپی وجود دارند. البته دو سه هفته پیش خبر عرضه رسمی آنها را دریافت کردیم ولی از امروز همه امکان استفاده از آنها را دارند.

ویژگی سوئیچ شدن خودکار میان پروفایل ها هم به مایکروسافت اج مخصوص macOS می آید. از همه مهمتر، این مرورگر حالا از تم های مختلف پشتیبانی می کند بنابراین شما می توانید آنها را از استور کروم یا سایر استورهای کرومیومی دانلود و نصب کنید. ضمن اینکه برخی از اجزای زبان طراحی Fluent Design که مایکروسافت چندی پیش معرفی کرد در مایکروسافت اج 88 یافت خواهند شد.

در ادامه، مایکروسافت به ویژگی تب های آماده به کار اشاره کرده تا تب هایی که استفاده نمی شوند انرژی رایانه را بیهوده مصرف نکنند. در نهایت، این شرکت قابلیت ساخت پسورد را عرضه کرده تا برای کاربران کلمات عبور ایمن بسازد.

در نهایت، باید به ویژگی Password Monitor اشاره کنیم که اگر از پسورد نا ایمنی استفاده کردید، به شما هشدار خواهد داد.

این قابلیت حاصل همکاری مایکروسافت با گروه سابقاً زیرمجموعه خود Cryptography and Privacy Research است. تکنولوژی به کار رفته در این ویژگی مبتنی بر روش رمزگذاری شباهتی می باشد و برای ساخت آن از مجموعه رمزنگاری SEAL مایکروسافت استفاده شده است.

مایکروسافت مایکروسافت اج مرورگر مرورگر مایکروسافت مرورگر مایکروسافت اج

خیلی ساده بگوییم که این قابلیت پسورد ذخیره شده در مایکروسافت اج را با پسوردهای ذخیره شده در منابعی که با آنها در ارتباط است بررسی می کند تا مبادا کلمه عبور به کار رفته پیش از این لو رفته باشد. اگر این گونه بود، کاربر بلافاصله پیام هشداری دریافت خواهد کرد تا آنها را تغییر دهد. باید یادآور شویم که نه مایکروسافت و نه هیچ شرکت دیگری به پسوردهای شما دسترسی نخواهند داشت و این یعنی کسی نمی تواند اطلاعاتتان را به سرقت ببرد.

مایکروسافت همچنین، مجموعه SEAL خود را ارتقا داده تا از چندین پلتفرم پشتیبانی کند و با سیستم عامل macOS و رایانه های معمولی سازگاری داشته باشد. این شرکت اصول رمزگذاری این مجموعه را در بلاگ خودش شرح داده است. این کمپانی تأکید کرده که فرآیند استفاده حداقلی از پهنای باند و بهینه سازی روش های بهره گیری از CPU توسط Password Monitor در نظر گرفته شده و این سرویس می تواند در آنِ واحد تعداد زیادی از کلمات عبور را بررسی کند.

Password Monitor به همراه سایر ویژگی ها قرار است همراه با مایکروسافت اج 88 به دست کاربران برسند اما توجه داشته باشید که شاید کمی فرآیند دریافت این آپدیت طولانی گردد و چند روز طول بکشد تا بتوانید آن را دانلود کنید.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48410 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/11/04 تعداد مشاهده: 2023
سافت گذر