کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317950 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چه مصالح ساختمانی از ایران صادر می شود؟

مصالح فلزی که در صنعت ساختمان‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند، انواع و مدل‌های گوناگونی دارند و عموما به دو دسته تقسیم می‌شوند که این دو دسته را می‌توان مصالح خام و مصالح از پیش ساخته‌شده در نظر گرفت. هر یک از دسته‌های نام برده شده، مصالح متفاوتی را پوشش می‌دهند؛ برای مثال مصالحی چون تیرآهن، میلگرد، لوله‌ها، ناودانی‌ها، پروفیل‌ها و ... همگی از دسته مصالح خام به حساب می‌آیند که کاربردهای گسترده‌ای برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. البته توجه داشته باشید که مصالح از پیش ساخته‌شده نیز بر این صنعت بسیار تاثیر دارند، اما در این مقاله تصمیم داریم در رابطه با برخی از مصالح خام صحبت کنیم و اطلاعات گوناگونی از آن‌ها را خدمت شما عرض کنیم. همان‌طور که می‌دانید مصالح انواع گوناگونی دارند و اگر شما به خوبی با انواع آن آشنا نباشید، نمی‌توانید به درستی از آن‌ها استفاده کنید. همچنین لازم به ذکر است که علاوه بر کاربرد مصالح فلزی به نقش آن‌ها در صادرات نیز توجه داشته باشیم، چرا که این موضوع درآمدزایی مناسبی برای کشور به همراه خواهد داشت؛ البته به شرط آنکه همه‌ی شرایط به خوبی طی شود.

 

قیمت پروفیل و مبانی قیمت گذاری آن

پروفیل را می‌توان یک نوع از مصالح ساختمانی در نظر گرفت که نقش بسیار مهمی نیز دارد؛ چرا که امکان استفاده از آن در بخش‌های گوناگون ساخت‌وساز وجود دارد؛ مثلا در بسیاری از مواقع شاهد آن هستیم که پروفیل در بخش‌های گوناگون مانند زمان‌های ساخت درب، لوله‌های ساختمان، پنجره و حتی نمای ساختمان مورد استفاده قرار گیرد. توجه داشته باشید که پروفیل تا به حال در دو نوع متفاوت مورد استفاده قرار گرفته است که هر کدام کاربرد و ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند و شما باید پیش از استفاده از هر نوع، کاملا در رابطه با نوع مورد نظر و ویژگی‌هایی که دارد، مطلع شوید. باید بدانید که قیمت پروفیل نیز بسیار اهمیت دارد و با توجه به مسائل گوناگونی چون نوع پروفیل، کیفیت، شرکت تولیدکننده و ... تعیین می‌شود. لازم به ذکر است که امکان بیان قیمت دقیق برای این محصول وجود ندارد، چرا که بازار مربوط به این محصول با نوسان روبرو است و امکان دارد قیمت‌ها به صورت روزانه تغییر کنند.

انواع پروفیل موجود در بازار

دو نوع متفاوت پروفیل که در بازار موجود است را می‌توان پروفیل‌های باز و بسته در نظر گرفت. مواردی چون تیرآهن، میلگرد، تسمه و نبشی در دسته‌ی پروفیل‌های بسته قرار دارند و پروفیل باز شامل مواردی چون لوله و قوطی هستند. دقت داشته باشید که انواع نام برده شده، هر کدام ویژگی و کاربرد مخصوص به خود را دارند؛ اما مهم‌ترین کاربرد را می‌توان استفاده از پروفیل‌ها در زمان ساخت درب و پنجره آهنی در نظر گرفت. موضوع دیگری که باید به آن اشاره داشته باشیم، این است که پروفیل تنها در صنعت ساختمان‌سازی کاربرد ندارد، بلکه در شرایط دیگری چون خودروسازی و ساخت‌وساز برخی از لوازم مانند پایه میز و صندلی نیز از این محصول استفاده می‌شود.

 

قیمت میلگرد صادراتی

نکته‌ی که باید در رابطه با این نوع از مصالح ساختمانی بدانید، این است که میلگرد در انواع و کیفیت‌های گوناگونی وجود دارد و بنا به همین علت برای هر یک از انواع قیمت متفاوتی را لحاظ کرده‌اند. موضوعی که در این راستا مطرح می‌شود را می‌توان میزان ارزآوری از طریق صادرات میلگرد در نظر گرفت. دولت باید با ایجاد شرایط و در نظر گرفتن برخی از شرایط، راه را برای صادرات مصالح به ویژه میلگرد هموار کند تا امکان کسب درآمد و ارزآوری مهیا شود. همچنین قیمت میلگرد صادراتی را نیز در نظر بگیرید، چرا که بدون شک قیمت میلگرد صادراتی با قیمت میلگرد که در کشور خودمان به استفاده می‌رسد متفاوت خواهد بود. البته لازم به ذکر است که قیمت ارز و دلار یکی از موضوعاتی به حساب می‌آید که بر قیمت میلگرد صادراتی نیز تاثیر دارد و دلیل نوسان‌هایی که وجود دارد، نمی‌توان قیمت دقیقی را بیان کرد.

میلگرد صادراتی چه خصوصیاتی دارد؟

همان‌طور که می‌دانید مصالح متنوعی در ایران به تولید می‌رسند که از کیفیت بالایی برخوردارند؛ از همین جهت شاهد آن هستیم که بسیاری از فعالان این زمینه به دنبال شیوه‌ای برای صادرات آن‌ها به دیگر کشورها باشند. مصالح آهنی و فولادی مانند میلگرد در صدر جدول مصالح به حساب می‌آیند که ایران آن‌ها را به کشورهای دیگر صادر می‌کند. کشورهایی که پذیرای مصالح فولادی و آهنی چون میلگرد هستند را می‌توان کشورهای همسایه چون عراق، ترکیه، ارمنستان و گرجستان دانست. توجه داشته باشید که این کشورها به سبب پیشرفته نبودن در چنین موضوعی، از محصولات تولیدی ایران استفاده می‌کنند؛ بنابراین با توجه به چنین موضوعی شاهد بالا رفتن حجم صادرات میلگرد که یکی از مصالح مهم ساختمان‌سازی به حساب می‌آید، بوده‌ایم.

توجه داشته باشید که برای صادرات میلگرد به دیگر کشورها اصول و قوانین متفاوتی وجود دارد که شما باید از آن‌ها مطلع باشید. توصیه می‌شود به این دست از قوانین و شرایط توجه داشته باشید تا مشکلی در روند صادرات میلگرد پیش نیاید.

 

قیمت میلگرد و نقش آن در صنعت

بدون شک میلگرد از مهم‌ترین مصالح ساختمان‌سازی است که نقش پررنگی در این صنعت داشته. میلگردها را می‌توان نوعی میله فولادی در نظر گرفت که سطح مقطع توپر و دایره شکلی دارند و بدون شک شما تا به حال نوع آجدار این محصول که در ساختمان‌سازی از آن استفاده می‌شود را دیده‌اید؛ اما توصیه می‌شود که بدانید میلگرد در انواع متفاوتی وجود دارد و هر یک با توجه به ویژگی که دارد، مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال می‌توان به میلگردهای اروپایی، گالوانیزه، فایبرگلاس، کربن دار و اپوکسی اشاره کرد. توجه داشته باشید که هر یک از مدل‌های میلگرد ویژگی و کاربرد مخصوصی دارند و بنابراین دلیل باید از آن‌ها متناسب با ویژگی و کاربردی که دارند استفاده کرد. لازم به ذکر است که این محصول در اندازه و ابعاد متفاوتی طراحی‌شده، برای مثال باید به میلگردهای A1، A2، A3 و A4 اشاره داشت. تمام عوامل نام برده شده از جمله عواملی محسوب می‌شوند که بر قیمت میلگرد تاثیر دارند، یعنی مدل و اندازه‌ای که انتخاب می‌کنید، قیمت میلگرد را مشخص می‌کند. توصیه می‌شود پیش از اقدام به تهیه و خرید این محصول از قیمت آن مطلع شوید و بودجه‌ی مناسبی را فراهم کنید تا خرید خود را بدون مشکل انجام دهید.

ارزش مصالح فلزی در ساختمان سازی

طبق آنچه در ابتدا گفته شد، مصالح فلزی ارزش و اهمیت بسیاری دارند و از آنجایی که کاربردهای گوناگونی در صنایع گوناگون دارند، باید با هر آنچه در رابطه با آن‌ها وجود دارد، آشنا شوید. در آخر امیدواریم این مقاله توانسته باشد نکات خوبی را در اختیار شما قرار داده باشد و بتوانید از آن‌ها استفاده‌ی لازم را ببرید.

 

پیشنهاد ما به شما برای خرید انواع آهن آلات ساختمانی، فروشگاه آنلاین آهن آلات شهر آهن است زیرا با توانایی فراوان خود تجربه ای فراموش نشدنی از خرید را برای شما رقم خواهد زد.
مقاله برگرفته از وب سایت فروشگاهی شهر آهن به آدرس وب سایت https://www.shahrahan.com/

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48462 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: آیپان تاریخ خبر: 1399/11/14 تعداد مشاهده: 1539
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

آهن رسان 1400/10/09 08:57
باسلام ممنون از سایت خوبتون من دانشجوی رشته فولاد و متالوژی هستم ممنون میشم در مطالب آموزشی بیشتری در این حوزه و خرید فروش محصولات آهنی بارگذاری کنید. با تشکر