کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317950 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حذف مایکروسافت اج قدیمی با آپدیت ماه آوریل ویندوز 10

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت اج جدید مبتنی بر کرومیوم بیش از یک سال است که در دسترس قرار گرفته ولی عرضه آن به تدریج رخ داده است. در واقع چند ماه پس از انتشار رسمی، مایکروسافت آن را از طریق آپدیت ویندوز به دست کاربران رساند.

مایکروسافت مایکروسافت اج مرورگر مرورگر مایکروسافت اج مرورگر مایکروسافت

حالا این مرورگر تقریباً در هر نسخه ای از ویندوز 10 قرار دارد و با توجه به اینکه با آپدیت 20H2 عرضه شد، امروزه همه امکان بهره مندی از آن را دارند. در واقع مایکروسافت اج کرومیومی به نوعی جایگزین مایکروسافت اج قدیمی شده است.

پشتیبانی از مایکروسافت اج قدیمی در تاریخ 9 مارس به پایان خواهد رسید و پس از آن این مرورگر از ویندوز 10 نسخه 1803 یا جدیدتر به کلی حذف خواهد شد. حالا با آپدیت روز 13 آوریل 2021 قرار است مایکروسافت کرومیومی برای همه کاربران ویندوز منتشر گردد.

دیگر اتفاقی که با این به روزرسانی رخ می دهد، حذف مایکروسافت اج قدیمی از ویندوز 10 می باشد. این یعنی اگر کسی دو نسخه را در کنار یکدیگر داشت، دیگر نخواهد توانست شاهد هر دوی آنها در رایانه اش باشد. لازم به ذکر است که سایر برنامه هایی که از EdgeHTML استفاده می کردند تأثیر نخواهند پذیرفت زیرا پشتیبانی از WebView همچنان انجام می شود.

این دو اتفاق تازه همراه با آپدیت تجمعی پیش نمایش برای نسخه های پشتیبانی شده ویندوز 10 به غیر از ورژن 1903 عرضه خواهند شد. جالب آنکه دو نسخه 1507 و 1607 شامل برنامه پشتیبانی دراز مدت شده اند ولی گویا مایکروسافت اج قدیمی در آنها وجود نخواهد داشت.

 

 
منبع: neowin.net 
 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48487 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/11/18 تعداد مشاهده: 2426
سافت گذر