کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317950 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اولین اسکرین‌شات‌ها از اندروید 12 منتشر شد

به گزارش سافت گذر، اگر طبق برنامه سال‌های گذشته پیش برویم، باید در پاییز سال آینده منتظر انتشار اندروید 12 باشیم اما قبل از آن چندین نسخه بتا و پیش‌نمایش عرضه خواهد شد که اولین مورد احتمالاً طی چند هفته آتی به دست توسعه‌دهندگان خواهد رسید.

گوگل اندروید سیستم عامل اندروید 12 سیستم عامل اندروید

در حالی که منتظر رخ دادن اتفاقات گفته شده هستیم ولی امروز چندین اسکرین شات منتشر شدند که گفته می‌شود متعلق به اندروید 12 هستند. خبر خوب این است که همراه با اندروید 12 شاهد بازطراحی گسترده این سیستم عامل خواهیم بود. این تصاویر از اسنادی دریافت شده‌اند که گوگل از طریق آن تغییراتی که به وجود آورده را به صورت خلاصه‌وار اعلام کرده است.

البته برخی از این ویژگی‌ها شباهت زیادی به رابط کاربری iOS دارند. مثلاً نمایش آیکون دوربین یا میکروفون در گوشه بالا سمت راست دال بر این است که یک نرم‌افزار دارد از دوربین یا میکروفون گوشی استفاده می‌کند که با لمس آن می‌توانید آن برنامه را بشناسید. حتی گزینه‌ای تعبیه شده تا با یک بار ضربه زدن روی آن امکان غیرفعالسازی دوربین یا میکروفون را داشته باشید. احتمال می‌دهیم که همزمان با عرضه این ویژگی با اندروید 12، گوگل استفاده از آن را توسط همه شرکت‌های سازنده گوشی‌های اندرویدی اجباری خواهد کرد.

طراحی آیکون‌های تنظیمات سریع نیز یا هنوز کاملاً نهایی نشده و یا شکلشان با توجه به کاری که انجام می‌شود، تغییر می‌کند. مثلاً هنوز نمی‌دانیم آیکون وای‌فای پس از اتصال به اینترنت ظاهر گردی خواهد داشت و رنگش تغییر خواهد کرد یا خیر. گویا در اندروید 12 کلاً چهار آیکون تنظیمات سریع وجود خواهد داشت و سایر آیکون‌ها در پایین نوار اعلانات مخفی خواهند بود. ضمن اینکه رنگ پس‌زمینه نیز احتمالاً با توجه به تم انتخاب شده تغییر خواهد کرد هرچند هنوز نمی‌دانیم رنگ کرمی موجود در این تصاویر همان تم روشن اندروید است یا خیر.

ویجت‌های جدید نیز قرار است عرضه شود که یکی از آنها برنامک مکالمات است که پیام‌های اخیراً دریافت شده، تماس‌های از دست رفته و نحوه فعالیت‌ها را نمایش می‌دهد. لازم به ذکر است که این ویجت در کوچکترین حالت خود یکی از موارد گفته شده را نمایش خواهد داد.

سایر امکاناتی که گفته می‌شود شاید با اندروید 12 عرضه شوند نیز عبارتند از:

 

•    ویژگی تقسیم صفحه نمایش پیشرفته‌تر موسوم به App Pairs
•    روش ناوبری دو بار ضربه زدن روی قاب پشتی گوشی
•    اشتراک‌گذاری پسورد وای‌فای با دستگاه‌های اطراف
•    تم‌های پیشرفته‌تر
•    جداسازی انتشار آپدیت برای اموجی‌ها از آپدیت برای اندروید
•    ویژگی حالت آماده به کار برای برنامه‌ها

 

 
منبع: gsmarena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48510 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/11/21 تعداد مشاهده: 2688
سافت گذر