کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317950 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتخاب موزیک پلیر متفرقه به عنوان برنامه پیش‌فرض در iOS 14.5

به گزارش سافت گذر، همزمان با انتشار آپدیت iOS 14.5 بتا، اپل به کاربران اجازه داد همزمانی که ماسک پوشیده بودند، بتوانند با استفاده از Face ID قفل آیفون یا آیپد خود را باز کنند. حالا یک هفته بعد، برخی از افراد خبر داده‌اند که یک ویژگی کاربردی دیگر در این سیستم عامل وجود دارد.

اپل iOS سیستم عامل سیستم عامل iOS iOS 14.5

بر این اساس، حالا وقتی از سیری (دستیار هوشمند اپل) سؤال می‌شود تا آهنگی را پخش کند، او از کاربران می‌پرسد می‌خواهند آهنگ را در کدام موزیک پلیر اجرا نمایند. به علاوه، امکانی فراهم شده تا همیشه فایل‌های صوتی را در یک نرم‌افزار پیش‌فرض پخش‌کننده موسیقی پخش نمایید. قبلاً امکان انتخاب اپلیکیشن‌های متفرقه پخش موسیقی فراهم نبود و اصلاً به همین دلیل بسیاری از رقبای اپل موزیک مانند اسپاتیفای نسبت به این موضوع اعتراض داشتند.

این ویژگی هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد به همین دلیل برخی از کاربران در Reddit عنوان کرده‌اند که در آن باگ یافت می‌شود. حتی گفته شده که CarPlay نیز سؤال می‌کند در کدام اپلیکیشن موسیقی ها را پخش کند. بعضی از کاربران مدعی شده‌اند که CarPlay آهنگ بخصوصی را از اسپاتیفای اجرا می‌کند و اجازه می‌گیرد که به داده‌ها دست یابد ولی وقتی از سیری سؤال می‌شود فایل صوتی پخش نماید، سراغ اپل موزیک می‌رود.

همچنین، هنوز گزینه‌ای برای دستیابی به این ویژگی در منوی تنظیمات گوشی وجود ندارد حال آنکه بعضی‌ها گفته‌اند با یک بار درخواست کردن از سیری در همان دفعه اول آهنگ‌ها را در اسپاتیفای پخش کرده ولی بعداً دوباره سراغ اپل موزیک رفته است و بعضی‌ها هم گفته‌اند که با یک بار درخواست و تنظیم کردن اسپاتیفای به عنوان پخش‌کننده اصلی، تغییری به وجود نیامده است.

در پایان اشاره کنیم که همزمان با iOS 14 کاربران توانستند از اپلیکیشن‌های متفرقه مدیریت ایمیل و مرورگرها به عنوان برنامه پیش‌فرض بهره ببرند. به نظر می‌رسد این اتفاقات نتیجه بازرسی‌های ضد رقابتی اعمال شده علیه اپل باشد زیرا در سالیان اخیر این شرکت متهم شده بود که فقط برنامه‌های ساخت خودش را عرضه می‌کند و فضای تک‌قطبی در اپ‌استور به وجود آورده و اجازه خودنمایی به دیگر نرم‌افزارهای متفرقه را نمی‌دهد.

 

 
منبع: gsmarena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48511 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/11/21 تعداد مشاهده: 2120
سافت گذر