کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317950 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اجبار کاربران به استفاده از مایکروسافت اج با پخش تبلیغات

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت با پخش تبلیغات در تنظیمات نسخه دسکتاپی مایکروسافت اج کاربران را مجبور می کند تا از ورژن موبایلی این مرورگر استفاده کنند. در حالی که این آگهی ها در بخش تنظیمات نمایش داده می شوند و به هیچ عنوان روند کاری را متوقف نخواهند کرد ولی گویا برای همگان پخش شده اند و فرقی نمی کند شما مایکروسافت اج را در گوشی خود نصب کرده اید یا خیر.

مایکروسافت مایکروسافت اج مرورگر مرورگر مایکروسافت مرورگر مایکروسافت اج

تقریباً یک سال پس از عرضه مایکروسافت اج کرومیومی، مایکروسافت ویژگی همگام سازی تب ها و تاریخچه جستجو را همراه با نسخه 88 عرضه کرد تا کاربران این اطلاعات را در دستگاه های مختلف همگام سازی نمایند. همزمان با رخ دادن این اتفاق برای نسخه دسکتاپی، مایکروسافت پشتیبانی از آن را به ورژن موبایلی مایکروسافت اج نیز آورد.

در پیام تبلیغاتی نمایش داده شده، گویا برای کسانی که مایکروسافت اج را نصب نکرده اند لینک دانلود ارسال می شود و برای کسانی که آن را نصب کرده اند، گزینه فعالسازی همگام سازی تاریخچه جستجو و تب ها ارائه شده است. این آگهی ها همچنین، در نسخه های مختلف فرق دارند. در بررسی های انجام شده، در مایکروسافت اج قناری، مخصوص توسعه دهندگان، بتا و پایدار دسکتاپی این بنر تبلیغاتی مشاهده شده است.

گویا برای مایکروسافت اج فرقی نمی کند که آیا افراد نسخه موبایلی آن را نصب کرده اند یا خیر زیرا برای همه این تبلیغات را پخش می کند. لازم به ذکر است که گویا در سیستم عامل macOS این آگهی تبلیغاتی نمایش داده نمی شود.

دلیل نمایش این آگهی احتمالاً آن است که نسخه موبایلی مایکروسافت اج هنوز نتوانسته به محبوبیت بالایی دست یابد. در گزارش ماه ژانویه 2021 توسط یکی از مؤسسه های آمارگیری، سهم مایکروسافت اج موبایلی در میان مرورگرها کمتر از 0.5 درصد بود. حال آنکه در میان مرورگرهای دسکتاپی، مایکروسافت اج کرومیومی در جایگاه دوم قرار دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پخش تبلیغات برای افزایش سهم مایکروسافت اج موبایلی در جای جای ویندوز 10 ادامه خواهد یافت یا خیر. در حال حاضر در بخش سرچ این سیستم عامل، بنر تبلیغاتی نصب مایکروسافت اج کرومیومی نمایش داده می شود.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48548 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/11/29 تعداد مشاهده: 1936
سافت گذر