کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317950 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چند قابلیت جدید مایکروسافت اج آزمایشی آمد

مایکروسافت مرورگر مرورگر مایکروسافت مرورگر مایکروسافت اج مایکروسافت اج

امکان اجرا کردن فایل های آفیس در مرورگر مایکروسافت اج

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت دارد روی ویژگی کار می کند تا کاربران بتوانند به جای دانلود فایل های آفیس، آنها را مستقیماً در خودِ مرورگر اجرا کنند. این ویژگی که فعلاً در نسخه آزمایشی این برنامه مشاهده شده، هنوز به دست تمامی کاربران این ورژن نرسیده است بنابراین به نظر می رسد تنها برخی افراد خاص امکان استفاده از آن را پیدا کرده اند.

مایکروسافت مرورگر مرورگر مایکروسافت مرورگر مایکروسافت اج مایکروسافت اج

اگر شما یکی از کسانی هستید که امکان بهره مندی از این قابلیت را به دست آورده اید، می بایست به بخش تعیین مسیر دانلود مراجعه کرده و آپشن Quickly view Office files on the web using Office Viewer را فعال کنید تا به جای اینکه نیاز باشد یک فایل آفیس را در رایانه ذخیره نمایید، مستقیماً آن را به مایکروسافت ارسال کرده و در آفیس مبتنی بر وب اجرا و در حالت read-only (فقط مطالعه) مشاهده کنید.

مایکروسافت مرورگر مرورگر مایکروسافت مرورگر مایکروسافت اج مایکروسافت اج

این ویژگی چند مزیت دارد. یکی اینکه اگر نگران آلوده بودن یک فایل به بدافزار هستید، خیالتان راحت خواهد بود که دیگر در رایانه اجرا نخواهد شد. دوم آنکه به درد مواقعی خواهد خورد که هیچ نرم افزار آفیس در رایانه نصب نشده و یا فقط می خواهید خیلی سریع محتوای یک فایل را ببینید. به علاوه، از طریق Office Viewer می توانید فایل ها را در وان درایو ذخیره و بعداً آنها را مشاهده کنید.

امکان مرتب سازی مجموعه ها با توجه به تاریخ

یکی دیگر از ویژگی هایی که در مایکروسافت اج آزمایشی کشف شده، امکان مرتب سازی موارد موجود در مجموعه ها با توجه به تاریخ دانلود و ذخیره سازی بوده است. اگرچه این گزینه تغییر چندان گسترده ای نیست ولی قطعاً به افزایش کارایی مایکروسافت اج آزمایشی کمک می کند.

با توجه به اینکه قابلیت باز کردن فایل های آفیس هنوز برای همه کاربران مایکروسافت اج آزمایشی فعال نشده بنابراین شاید مدتی طول بکشد تا شاهد عرضه آن به صورت سرتاسری باشیم. به هر ترتیب تلاش های مایکروسافت برای افزایش امکانات مرورگرش جهت رقابت کردن با دیگر برنامه کاملاً ستودنی است.

حالت مخصوص استفاده کودکان از مرورگر در مایکروسافت اج

مایکروسافت مرورگر مرورگر مایکروسافت مرورگر مایکروسافت اج مایکروسافت اج

مایکروسافت امروز حالت مخصوص استفاده کودکان از مرورگر را به مایکروسافت اج آزمایشی آورد. بر این اساس، زمانی که پروفایل Kids Mode فعال است، برای اینکه بتوانید وارد پروفایل معمولی خود بشوید می بایست پسورد را وارد کنید. در حالت مخصوص کودکان، ویژگی هایی نظیر تم و محتوای کودکانه، وبگردی با توجه به لیست ارائه شده توسط والدین و حالت امن سرچ با موتور جستجوی بینگ فعال شده اند. لازم به ذکر است که مایکروسافت می خواهد این قابلیت را به زودی به مایکروسافت اج مخصوص توسعه دهندگان بیاورد.

ویژگی نمایش تطبیقی اعلانات در مایکروسافت اج

مایکروسافت سال گذشته ویژگی را به مایکروسافت اج اضافه کرد تا پخش اعلانات بر نحوه استفاده افراد از اینترنت تأثیری نگذارد. راهکار این شرکت بدین صورت بود که سایت هایی که می خواستند اعلانات پخش کنند، به جای اینکه نوتیفیکیشن ها را به صورت تمام صفحه نمایش دهند، می بایست آن را به صورت آیکون زنگوله در آدرس بار نمایان سازند تا اگر کسی می خواست آن را دریافت کند، لازم باشد روی آیکون زنگوله کلیک نماید.

پس از عرضه این ویژگی اما، بسیاری از افراد اصلاً اعلانات سایت های محبوب را دریافت نکردند و حتی خیلی ها نتوانستند ببینند که چگونه باید گزینه مشاهده نوتیفیکیشن ها را فعال کنند. برای حل این مشکل، مایکروسافت امروز ویژگی نمایش تطبیقی اعلانات را معرفی کرد تا با توجه به داده های دریافت شده از افراد نوتیفیکیشن ها را چه به صورت تمام صفحه و چه به صورت بیصدا پخش کند.

این ویژگی به نحوی که در ادامه توضیح داده ایم، کار می کند:

 

•    استفاده از سیستم امتیازدهی به سایت ها جهت نمایش اعلانات به صورت بیصدا یا تمام صفحه
•    امتیاز Block به معنای آزاردهنده بودن اعلان، امتیاز Ignore یا Dismiss نشان دهنده کم اهمیت بودن اعلان و امتیاز Allow نشان دهنده مهم بودن یک اعلان است
•    در نهایت با توجه به امتیازات داده شده، مایکروسافت به سایت هایی که امتیازات بالایی دریافت کرده اند درخواست پخش اعلانات می دهد

با عرضه این قابلیت، ویژگی اعلانات بیصدا مایکروسافت اج به صورت پیش فرض غیرفعال خواهد شد اما وقتی کسی سه عدد از نوتیفیکیشن ها را حین وبگردی مسدود می کند، مایکروسافت اج قابلیت گفته شده را فعال خواهد کرد.

 

 
منابع: mspoweruser.com و neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48556 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/11/30 تعداد مشاهده: 2590
سافت گذر