کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317950 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با امکانات آتی بخش پی دی اف خوان مایکروسافت اج آشنا شوید

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت امروز مسیری که می خواهد بر اساس آن حرکت کند و ویژگی های جدیدی به بخش پی دی اف خوان مایکروسافت اج بیفزاید را آپدیت کرد. در واقع این شرکت مدام در حال اضافه کردن امکانات به مرورگرش می باشد.

مایکروسافت مایکروسافت اج مرورگر مرورگر مایکروسافت مرورگر مایکروسافت اج

کمپانی مالک ویندوز می گوید که موردانتظارترین ویژگی ها حالا در ویندوز، macOS و لینوکس در دسترس قرار دارند. این موارد شامل پشتیبانی از نمایش جدولی محتواها، مشاهده صفحه ای محتواها، پر کردن فرم های مختلف و . . . می شوند. برای نوشتن متن روی قسمت های خاصی از فایل نیز می توان با چند رنگ این کار را انجام داد بنابراین به راحتی می توان در فایل های PDF یادداشت برداری کرد. قابلیت هایی هم برای کاربران آموزشی و اینترپرایز در نظر گرفته شده اند که Read Aloud از آن جمله است.

حالا به ویژگی هایی اشاره می کنیم که در حال عرضه شدن هستند. یکی از آنها View Recovery می باشد که باعث می شود فایل را در همان جایی باز کنید که پیش از این داشتید مطالعه می کردید. این قابلیت در مواقعی که می خواهید کتاب بخوانید بسیار مثمرثمر خواهد بود. به علاوه، امکان مشاهده فایل های تصویری که می توانیم در آنها به صورت دیجیتالی امضا کنیم نیز فراهم شده است.

علاوه بر این موارد، تیم توسعه دهندگان مایکروسافت دارد روی امکانات دیگری هم کار می کند. مثلاً قرار است پیش نمایشی از فایل های PDF در فایل اکسپلورر و Outlook پخش شود و یا امکان اضافه کردن کتب متنی به منظور پر کردن فرم ها فراهم گردد. به علاوه، می توانید در فایل های محافظت شده، امضاهای دیجیتالی را تأیید کنید. در این بین، بعضی امکانات مربوط به افراد دارای محدودیت های خاصی نیز عرضه خواهد شد.

طبیعتاً مایکروسافت چیزی در مورد ویژگی هایی که دارند عرضه می شوند نگفته ولی مشخص است ابتدا مواردی منتشر خواهند شد که در دست تولید بوده و نهایی شده اند.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48621 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/12/12 تعداد مشاهده: 1723
سافت گذر