کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9332 | مشاهده و دانلود: 751184736 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318025 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مضاعف شدن تهدیدهای موبایلی

در سال ۲۰۱۰ بيش از ۶۵ درصد اغلب تهديدهاي جديد، نسبت به سال پيش از آن، هدفشان دستگاه‌هاي موبايلي بوده است و بيش از هزار گونه از ۱۵۳ خانواده مختلف تهديدهاي موبايلي در پايگاه دادگان آزمايشگاه كسپرسكي تا پايان سال ۲۰۱۰ ثبت شده‌اند.

همچنان كه دنيس ماسلنيكوف، تحليل‌گر ارشد بخش بدافزارهاي كسپرسكي و نگارنده كتاب «پيشرفت بدافزارهاي موبايل» در بخش ۴، ديدگاه، مي‌گويد:«تعداد پلتفرم‌هايي كه مورد هدف برنامه‌هاي خطرناك قرار مي‌گيرند در سال ۲۰۱۰ گسترش چشمگيري داشت.»

محبوبيت روزافزون پلتفرم آندرويد نیز خواه‌ناخواه توجه تبهكاران سايبر را به خود جلب كرد: در آگوست ۲۰۱۰، نخستين برنامه خطرناك روي آندرويد شناسايي شد و از آن هنگام تعداد آن به ۱۵ برنامه از ۷ خانواه مختلف رسيد.

نخستين تهديدهاي با هدف سيستم عامل آي‌فون اپل نيز طي اين دوره گزارش گيري اخير مشاهده شدند، اما فقط دستگاه‌هايي را كه به منظور نصب بازي‌ها و برنامه‌هاي غيراپلي قفلشان شكسته شده بود، آلوده كردند.

همچنان اغلب تهديدهاي موبايل هدفشان پلتفرم جاوا (J۲ME) است؛ چرا كه توسط تعداد زيادي دستگاه‌هاي همراه پشتيباني مي‌شوند.

اين بدان مفهوم است كه تنها تلفن‌هاي هوشمند نيستند كه در معرض خطر آلودگي هستند و تلفن‌هاي ساده و معمولي نيز در معرض خطرند.

دومين پلتفرم پرهجمه نيز سيمبين است و پایتون در مكان سوم قرار دارد.

دنيس ماسلنيكوف توضيح مي‌دهد:« تروجان‌هاي پيامكي هنوز ساده‌ترين و موثرترين امكاني هستند كه از آن طريق كاربران تبهكار مي‌توانند پول به دست آورند. علت آن هم نسبتا ساده است: هر دستگاه موبايلي، چه اسمارت فون باشد و چه يك تلفن همراه ساده، از طريق اكانت موبايل ارتباطي مستقيم با پول و دارايي صاحب موبايل دارد.

همين «اتصال و ارتباط مستقيم» است كه تبهكاران سايبر به شدت مورد سوءاستفاده قرار مي‌دهند.»

از سال ۲۰۱۰ به بعد، ارسال پيام‌هاي متني پولي تبديل به راهكار كسب درآمد غيرقانوني منحصر به فردي براي ويروس نويسان شد تا تهديدهاي با اهداف پلتفرم‌هاي مختلف را توسعه دهند.

ساير ترفندهاي غيرقانوني چون تغيير مسير كاربران بانكداري اينترنتي موبايل به سايت‌هاي فيشينگ و سرقت پسوردهاي ارسال شده از بانك‌ها به تلفن‌هاي همراه نيز مورد استفاده قرار گرفتند.

هم‌اکنون تهديدهاي موبايلي از هر زمان ديگر پيچيده‌تر شده‌اند و مشتمل بر مسئله فوق‌العاده بات‌هاي موبايل و ديگر نرم‌افزارهاي قابل كنترل از راه دور مي‌شود.

طبق اظهار دنيس مسلنيكوف «ابزارهاي حمله با موبايل كاملا به سطح جديدي رسيده‌اند.»

كسپرسكي پيش‌بيني مي‌كند تعداد آسيب‌پذيري‌هاي يافت شده در پلتفرم‌هاي موبايل افزايش يابد؛ همين طور تعداد تهديدهاي مربوط به آندرويد و پیش‌بینی مي‌كند استفاده از شماره‌هاي كوتاه توسط تبهكاران سايبر تداوم خواهد يافت.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4892 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ایتنا تاریخ خبر: 1390/01/24 تعداد مشاهده: 1400
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر