کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317946 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خرید گوشی شیائومی poco m3 و poco x3 از اوبو

در سال‌های اخیر با حضور برند‌های مطرح در تولید گوشی‌های هوشمند، رقابت بین برندهای مختلف افزایش یافته است. کاربران با تنوع شرکت مختلف می‌توانند متناسب با بودجه و نیاز کاربری خود یک خرید موفق داشته باشند. در بین برند‌های محبوب این روزهای تلفن‌های هوشمند می‌توان به گوشی شیائومی اشاره کرد. این شرکت با تولید گوشی شیائومی Poco m3 و Poco X3 توانسته است نیاز بسیاری از کاربران را در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند مرتفع نماید.

نوع طراحی و سخت افزار به کار رفته در این گوشی‌ها به گونه‌ای است که بسیاری از افراد جوان و گیمرها، علاقه‌مند به خرید آن هستند. اگر می‌خواهید در مورد گوشی‌های فوق اطلاعات بیشتری کسب کنید بهتر است تا پایان همراه ما باشید.

بررسی گوشی‌ Poco M3

پوکو به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های برند شیائومی است که با توجه به نوع طراحی خود توانست در میان افراد جوان از محبوبیت زیادی برخوردار شود. کسانی که به گیمینگ علاقه‌مند هستند به سراغ خرید این گوشی هوشمند از برند شیائومی می‌روند. شیائومی در تولید گوشی‌ پوکو از یک طراحی کاملا اختصاصی و منحصر به فرد استفاده کرد تا نسل جوان را به خود جذب نماید. این گوشی به عنوان یک کالای لوکس شناخته می‌شود و زمانی که گوشی را در دستان خود بگیرید متوجه خاص بودن طراحی آن شوید.

بدنه و جنس فریم گوشی از پلاستیک فشرده باکیفیت است که طراحی آن را خاص‎تر می‌نماید. ماژول دوربین گوشی به گونه‌ای کاملا انحصاری طراحی شده است تا کاربران بدانند با یک گوشی منحصر به فرد روبرو هستند. در پنل پشتی گوشی خبری از سنسور اثر انگشت نیست تا شیائومی توانسته باشد در تولید poco m3 از یک طراحی ادغام شده استفاده نماید. سنسور اثر انگشت در کنار بدنه گوشی تعبیه شده است که این امر باعث زیباتر شدن آن می‌شود.

ابعاد این گوشی به گونه‌ای است که کاربران در زمان بازی‌های گرافیکی می‌توانند لذت دو چندانی از سایز صفحه نمایش گوشی ببرند. آپشن‌های رنگی زیادی در گوشی تعبیه شده است که باعث القای حس منحصر به فرد بودن را به کاربر می‌دهد.

گوشی Poco m3 ضد آب بوده نیست اما در برابر قطرات آب مقاوم است. افرادی که به دنبال خرید یک گوشی با صفحه نمایش 6.53 اینچ و سخت افزار مناسب هستند می‌توانند خرید این گوشی را در برنامه خود قرار دهند.

از نقاط قوت گوشی می‌توان به قیمت بسیار عالی و ارزش خرید بالا، طراحی لوکس و منحصر به فرد، باتری قدرتمند، دوربین باکیفیت و عملکرد عالی در بازی‌ها اشاره کرد.

بررسی گوشی‌ Poco X3

یکی دیگر از گوشی‌های زیر مجموعه پوکو گوشی شیائومی Poco X3 است که در سال 2020 توسط شرکت شیائومی عرضه شده است. گوشی پوکو ایکس 3 از بدنه پلاسیک و فریم آلومینیوم بهره می‌برد تا کاربران بتوانند از یک گوشی خوش دست و طراحی کاربردی استفاده کنند. وجود گواهینامه مقاومت در برابر مایعات باشه شده است تا گوشی در برابر قطرات آب مقاوم باشد. شیائومی در عرضه گوشی پوکو سه سعی کرده است تا رنگ‌های متنوع را در طراحی این موبایل استفاده نماید که از مهم‌ترین رنگ‌های پوکو ایکس سه می‌توان به رنگ آبی و خاکستری اشاره کرد.

سنسور اثر انگشت با کلید پاور ادغام شده است تا طراحی موبایل بسیار چشم نوازتر از قبل باشد. پوکو ایکس سه دارای برچسب قیمتی 200 دلاری است که با توجه به امکانات در نظر گرفته شده برای این موبایل، ارزش خرید بالایی دارد. شیائومی از پیشرفته‌ترین پنل در تولید این گوشی استفاده کرده است تا کاربران با یک قیمت مناسب بتوانند به امکانات بی نظیر دسترسی پیدا کنند. از مشخصات سخت افزاری پوکو x3 می‌توان به تراشه اسنپدراگون شرکت کوالکام اشاره کرد که دارای قیمت مناسب در اجرای بازی‌های روز است. پردازنده 8 هسته‌ای به کار رفته در این گوشی برای اجرای فعالیت‌های سنگین مناسب است.

به صورت کلی می‌توان بیان کرد که گوشی‎‌های برند پوکو برای گیمرها بسیار مناسب است تا افراد گیمر بتوانند به راحتی و با یک هزینه معقول به گوشی مورد نظر خود دست پیدا کنند. با توجه به وجود امکانات بی نظیر و طراحی منحصر به فرد افراد می‌توانند خرید گوشی پوکو را در برنامه خود قرار دهند.

آیا گوشی‌های پوکو ارزش خرید دارند

یکی از مهم‌ترین ابهاماتی که در ذهن بسیاری از کاربران وجود دارد، ارزش اقتصادی خرید گوشی‌های مدل پوکو است. به جرات می‌توان گفت که گوشی‌های پوکو از برند شیائومی با داشتن امکانات عالی و سخت افزار مناسب برای افرادی که به گیم و فعالیت‌های سنگین روزانه علاقه‌مند هستند بسیار مناسب است. پوکو به عنوان یک گوشی بسیار اقتصادی شناخته می‌شود که ارزش خرید بالایی دارد. در واقع گوشی‌های پوکو از جمله گوشی‌های میان رده عالی بازار هستند که می‌توانند نیاز بسیاری از کاربران را مرتفع نمایند.

خرید گوشی شیائومی poco m3 و poco x3 از اوبو

برای کاربران مهم است که با توجه به تعدد فروشگاه‌های موجود در فضای اینترنت، به گوشی‌های مورد علاقه خود با قیمت بسیار مناسب دسترسی پیدا کنند. یک فروشگاه معتبر با تضمین کیفیت محصولات خود را به فروش می‌رساند. در بین فروشگاه‌های ارائه دهنده گوشی‌های شرکت شیائومی نظیر گوشی شیائومی poco m3 و poco x3 می‌توان به فروشگاه اوبو اشاره کرد.

فروشگاه اوبو یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی فروش لوازم دیجیتال است که افراد می‌توانند با خیال راحت محصولات خود را از این فروشگاه خریداری کنند. اگر بخواهید با قیمت مناسب و تضمین کیفیت محصولات دیجیتال خود را خریداری کنید می‌توانید به این فروشگاه سر بزنید. محصولات شیائومی قرار گرفته شده در فروشگاه اوبو نسبت به سایر فروشگاه‌های مشابه دارای بهترین قیمت است. در صورت تمایل با نصب اپلیکیشن فروشگاه اوبو قادر خواهید بود تا در کمترین زمان ممکن به پنل خود دسترسی پیدا کرده و آن را مدیریت کنید.

برای خرید انواع گوشی به آدرس www.obbo.ir مراجه کنید

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48983 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: آیپان تاریخ خبر: 1400/02/20 تعداد مشاهده: 2518
کلید واژه ها:
سافت گذر