کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750511956 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317936 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سرور مجازی و هر آنچه که باید درباره آن بدانید

برای کسانی که به دنبال راه اندازی یک سایت اینترنتی هستند، چالش های بسیار مختلفی وجود دارد. از انتخاب طراح سایت با تجربه و متخصص گرفته تا انتخاب یک سرور مجازی همگی نیاز به تحقیق و تفحص کامل دارند. شناخت بهترین ارائه دهندگان این خدمات و همچنین داشتن یک دید مناسب نسبت به خود این محصولات می تواند بهترین شرایط را برای هر کسی به دنبال داشته باشد. با توجه به اهمیتی که سایت ها و متعلقات آن می تواند برای کسب و کارهای امروزی داشته باشند، لازم است تا حتماً به صورت کامل و جامع به آنها پرداخته شود. 

در این مقاله سعی داریم تا اطلاعات لازم برای انتخاب یک سرور مجازی عالی را با شما در میان بگذاریم. همچنین در کنار ارائه نکات بسیار مهم، همزمان یکی از بهترین مجموعه های ارائه دهنده خدمات سرویس سرور مجازی را نیز به شما معرفی خواهیم کرد که قابلیت های بسیار خوبی برای کاربران خود ایجاد کرده است.

سرور مجازی یا VPS چیست؟

سایت های اینترنتی اطلاعات و دیتای مختلفی دارند. این اطلاعات همگی باید در جایی آپلود شده و حفظ شود. چنین ابزاری با عنوان خدمات سرور در دسترس کاربران اینترنتی قرار می گیرد. سرورها کامپیوترهایی بسیار قوی با حافظه زیاد هستند که می توانند چنین اطلاعاتی را در خود ذخیره کرده و در صورت جستجو آنها را به نمایش در آورند. سرور مجازی نوع دیگری از این سرور است که در آن یک سیستم سخت افزاری قدرتمند با استفاده از سیستم نرم افزاری شبیه به چند سرور می شود. این سرورها به عنوان سرور مجازی شناخته می شوند.

شاید قرار گرفتن پسوند مجازی در پشت این عبارت این چالش ذهنی را برای شما ایجاد کند که اطلاعات و دیتا کجا ذخیره می شوند؟ اگر یک بار دیگر تعریف بالا را به خوبی مطالعه کنید، درک خواهید کرد که سرور مجازی به نوعی از یک سرور حقیقی و فیزیکی و سیستم سخت افزاری نشاءت می گیرد. در واقع همان سیستم سخت افزاری که در سرور حقیقی در دسترس کاربران قرار می گیرد، در حالت سرور مجازی با یک تقسیم بندی مشخص از طریق نرم افزارهای قدرتمندی تبدیل به چند سرور شده و تعداد افراد بیشتری می توانند به صورت اختصاصی از آن استفاده نمایند.

 

سرور مجازی چگونه عمل می نماید؟

یک چالشی که ممکن است همچنان در تعریف سرور مجازی باقی مانده باشد، که به نحوه عملکرد این سرور مربوط می شود، نحوه جداسازی است که قرار است از یک سیستم سخت افزاری داشته باشیم. دقت کنید که هر چند ممکن است چند سرور مجازی همگی به صورت مستقیم به یک سیستم سخت افزاری متصل باشند، اما قرار نیست آنها از نظر محل ذخیره سازی اشتراکی داشته باشند. سرورهای مجازی با یک سیستم نرم افزاری بسیار پیچیده و پیشرفته ای از همدیگر در سرور حقیقی جدا می شوند. این مهم باعث می شود تا کاربرانی که حتی سرورهای مجازی خود را از یک سیستم سخت افزاری در اختیار دارند، بدون هیچ مزاحمتی و با رعایت تمام شرایط حریم خصوصی بتوانند از امکانات در دسترس خود استفاده نمایند.

 

مزیت های سرور مجازی برای کاربران

اما استفاده از VPS یا سرور مجازی چه مزیت هایی دارد و چرا باید بین یک سیستم سخت افزاری حقیقی و سرور مجازی دست روی VPS بگذاریم؟ شنیدن این مزیت ها نیز می تواند برای انتخاب یک سرور مجازی شما را یاری نماید. از مهم ترین مزیت های داشتن یک سرور مجازی برای سایت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

دقت کنید که با استفاده از این نوع سرور می توانید یک حریم خصوصی کامل داشته باشید. البته این مزیت با سرور حقیقی مشترک است.

یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از سرور مجازی در این است که شما می توانید با این خدمات به حجم بالاتری از فضای ذخیره سازی دسترسی داشته باشید.

یکی دیگر از مزیت هایی که با استفاده از این خدمات می توانید در اختیار داشته باشید، سرعت بسیار بالاتر آنها است.

عملکرد بهتر به دلیل قدرت بالای پردازش را نیز می توان یک مزیت بسیار عالی برای این خدمات دانست. دقت داشته باشید که این مزیت را به راحتی می توانید در همان روزهای اولیه استفاده از سایت خود تجربه کنید.

یکی از مزیت های دیگری که می توانید از این نوع سرویس ها در اختیار داشته باشید، امکان اجرای عملیات مختلف بدون اشتراک پذیری و بدون کندی است. برای مثال در صورت انجام همزمان پشتیبان گیری از سایت و نگارش یک مقاله جدید هیچ تداخلی در این بین ایجاد نشده و سرعت هیچ کدام از دو عملیات کند نمی شود.

سرور مجازی خصوصی حریم شخصی بهتری داشته و کاربران آزاد هستند تا از سیستم عامل مخصوص به خود استفاده نمایند.

 

امکان پشتیبان گیری از داده ها در فضای مجازی

انتخاب یک خدمات دهنده عالی

درباره شرایط استفاده و مزیت های سرور مجازی نکات مهمی را بیان کردیم. در انتهای این مقاله باید به یک نکته مهم دیگر درباره استفاده از این سرورها اشاره کنیم. دقت کنید که ارائه دهندگان این خدمات نیز می توانند تأثیر خاص خود را روی عملکرد نهایی سرور شما داشته باشند. پشتیبانی 24 ساعته، ارائه پکیج های مختلف با هزینه های مختلف، عدم اُوِرسل و مواردی از این دست از جمله نکاتی است که شما نمی توانید در هر سرویس دهنده ای به این مزیت ها دسترسی داشته باشید. از این رو انتخاب سرویس دهنده را نیز باید با دقت بالا انجام دهید.

 

به عنوان یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده خدمات سرور مجازی باید شما را به مجموعه سرو دیتا متصل کنیم. این مجموعه با شناخت دقیق نسبت به شرایط این سرورها و همچنین نیاز سنجی دقیق کاربران، خدمات خود را مطابق با این شرایط برنامه ریزی کرده است. برای مثال امکان انتخاب و تهیه سرور مجازی در کوتاه مدت و ساعتی یکی از خدماتی است که این مجموعه برای شما عزیزان آماده کرده است. برای صرفه جویی در هزینه ها نیز می توانید از این خدمات بهینه آنها استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع سرورهای مجازی این مجموعه می توانید به آدرس اینترنتی آنها به نشانی sarvdata.com/vps مراجعه نمایید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49341 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1400/07/29 تعداد مشاهده: 616
کلید واژه ها:
سافت گذر