کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750511956 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317936 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دوربین عکاسی و تاثیر آن در ثبت عکس های خاص و زیبا

هنر عکاسی هنری است که در آن افراد دیدگاه خود را به شکلی ساده مطرح می کنند و این دیدگاه را به شکلی منحصر به فرد منعکس می کنند. می توانید تمام جزئیات مربوط به آموزش عکاسی را که یکی از محبوب ترین موضوعات امروزی است، در این مطلب بیابید. علاوه بر اطلاعات اولیه ای که باید هنگام شروع عکاسی دیجیتال بدانید، جزئیاتی را در اختیار شما قرار می دهیم که به شما کمک می کند تا خود را بهبود ببخشید و دوربین عکاسی خود را بهتر بشناسید.

دوربین عکاسی و تاثیر آن در ثبت عکس های خاص و زیبا

اولین قدم برای یادگیری عکاسی

برای یادگیری عکاسی لازم نیست هزینه زیادی صرف کنید و لزوما نیازی به شرکت در دوره های عکاسی ندارید. اگر به موضوعاتی علاقه مند هستید که می خواهید در رابطه با آن­ها کار خود را شروع کنید و راهنمایی وجود دارد که به شما نشان می دهد کدام مسیرها را باید دنبال کنید، کار شما واقعا آسان است.

اگر به تازگی یک دوربین جدید خریده اید و می خواهید گام به گام عکاسی را یاد بگیرید. احتمالا دانش کمی از اصول و تکنیک های عکاسی دارید و دوربین عکاسی را به خوبی نمی شناسید. در این مرحله، کمک گرفتن از کتابچه راهنمای کاربر که به همراه دوربین ارائه می­شود، بسیار مفید خواهد بود.

یکی از بهترین چیزهایی که فناوری به ما داده است این است که این کتابچه راهنمای کاربر را به صورت دیجیتالی به صورت PDF یا کتاب الکترونیکی همراه خود داشته باشیم. هنگامی که می خواهید تمرین کنید و دوربین را بهتر بشناسید، این راهنمای کاربر به شما می گوید که کدام دکمه چه کاری را انجام می دهد. علاوه بر این، ارتباط بهتری بین عکسی که می خواهید بگیرید و دوربین شما می تواند انجام دهد، برقرار خواهید کرد و بهتر متوجه خواهید شد که تجهیزات شما تا چه اندازه کافی است و به دردتان می­خورد.

اولین قدم برای یادگیری عکاسی

نکاتی برای مبتدیان آموزش عکاسی

مهمتر از همه این است که از عکس گرفتن لذت ببرید. وقتی این شوق و علاقه را با دوربین عکاسی حرفه ای خود ادغام کنید، عکس های بسیار خوبی ثبت خواهید کرد. به یاد داشته باشید، مهم نیست که دوربین شما چقدر سطح بالا باشد، شما هستید که عکس می گیرید. به یاد داشته باشید که با پول نمی توان ذوق و هنر عکاسی را گرفت.

دوربین عکاسی خود را بشناسید!

راهنمای کاربر دستگاه را نه یک بار بلکه چندین بار بخوانید. هنگام مطالعه، حتما آنچه را که یاد گرفته اید در دستگاه خود اعمال کنید. باور کنید هر بار که آن را می خوانید ویژگی متفاوتی را کشف خواهید کرد. بررسی ها و مقایسه های مربوط به دستگاه خود را در اینترنت بخوانید و سعی کنید متوجه شوید. عکس ‌هایی را که گرفته ‌اید بررسی کنید، اگر بدون اطلاع از دوربین خود شروع به عکس‌برداری کنید، ممکن است شوق و علاقه ی شما به عکاسی قبل از شروع به پایان برسد.

لنز دوربین خود را بشناسید

شما باید به خوبی محدودیت های لنز خود و مقادیری که در آن بهترین عملکرد را دارد بدانید. باید بدانید که در چه محدوده ای واضح ترین مقادیر را می دهد و در چه مقادیری اعوجاج ایجاد می کند. باید یاد بگیرید که لنزهای زوم، پرایم، ماکرو و زاویه باز چیست و چگونه عکس های خوبی بگیرید. سریعا لنز عوض نکنید، ابتدا لنز فعلی خود را به خوبی بشناسید.

لوازم جانبی دوربین عکاسی

باید بدانید که لوازم جانبی از جمله سه پایه، فلاش، فیلترها، چه کاربردی دارند و چه تاثیراتی در نتایج عکاسی دارند.

همچنین قبل از اینکه با دوربین خود عکس بگیرید، آن را در ذهن خود ثبت کنید. از خود بپرسید که پس از عکسبرداری چه چیزی را می خواهید ببینید و تنظیمات دوربین خود را بر اساس آن تنظیم کنید و دکمه شاتر را فشار دهید.

لوازم جانبی دوربین عکاسی

تمرین کنید و عکس های زیادی بگیرید

فقط با مطالعه و تصور به جایی نخواهید رسید. شما باید مطالبی را که می خوانید اعمال کنید. در هر موقعیتی عکس بگیرید، بعدا عکس هایی را که گرفته اید بررسی کنید، از خود بپرسید چه کاری را درست و چه کاری را اشتباه انجام داده اید. مطمئنا در عکس های بعدی خود شاهد پیشرفت هایی خواهید بود.

پذیرای انتقاد باشید و عکس های خود را به صورت آنلاین در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. نظرات دیگر دوستداران عکاسی را در نظر بگیرید و سعی کنید خود را در مورد مسائلی که ایراد دارید، ارتقا دهید.

سعی کنید عکس هایی را که در اینترنت، مجلات، روزنامه ها می بینید، تحلیل کنید. سعی کنید حدس بزنید که عکس ‌هایی که بررسی می‌کنید در چه ساعتی و در کجا گرفته شده‌اند، از دیافراگم، سرعت شاتر و مقدار ISO در هنگام گرفتن آنها استفاده شده است.

جمع بندی

برای آموزش عکاسی ، باید بتوانیم با توجه به شرایط نور فعلی، نوردهی مناسبی داشته باشیم. اطلاعات اولیه که اولین موضوع تکنیک های عکاسی است، استفاده از دیافراگم، سرعت شاتر و ایزو سه گانه از مهم ترین مولفه هایی هستند که بر کیفیت و زیبایی عکس تاثیر می گذارند.

جدای از این ها، علاوه بر نور و فاصله کانونی در عکاسی، در وهله اول باید به جزییات سوژه ها مانند حالت های عکاسی، گزینه های فوکوس و تراز سفیدی در دوربین ها توجه کنید.

یادگیری عکاسی به صورت حرفه ای فرآیندی است که نیاز به زمان و تلاش و تمرین بسیار دارد. از آنجایی که گرفتن عکس های خوب و زیبا زمان بر است، این روند می تواند برای همه متغیر باشد.

ترکیب بندی در عکاسی بسیار مهم است. البته، این مهارتی است که می توانید با پردازش و استفاده از دانشی که با زمان و حوصله به دست آورده اید، به دست آورید، نه چیزی که می توانید با خواندن یاد بگیرید و بخواهید فورا داشته باشید. برای یادگیری عکاسی، باید وارد میدان شوید و ترکیب بندی خود را بهبود بخشید. انتخاب قاب در اینجا بسیار مهم است. قانون 1/3، استفاده از نسبت طلایی و نحوه نمایش سوژه از جمله مواردی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.

شما شروع به برداشتن اولین قدم ها برای یادگیری عکاسی کرده اید. اگر می خواهید استعدادهای خود را کشف کنید و این سرگرمی زیبا را لذت بخش تر کنید و به یک عکاس خوب تبدیل شوید، نیاز به یک دوربین حرفه ای و تجهیزات جانبی آن دارید. جهت مشاهده و خرید انواع دوربین های عکاسی و لوازم جانبی آن می توانید به سایت دیدنگار مراجعه نمایید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49373 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1400/09/15 تعداد مشاهده: 969
کلید واژه ها:
سافت گذر