کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317935 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین قیمت اقساطی آیفون 13 پرو مکس در بازرگانی سیب

آیفون ۱۳ پرو مکس را می‌توانیم بهترین گوشی اپل در سال ۲۰۲۱ تلقی کنیم. گوشی امسال با بهبود نسبت به سال گذشته روانه بازار شده است و ارتقاهایی دارد که یقینا ارزش تجربه را دارند. ارتقاهای امسال این نوید را به کاربران و طرفدارن داده است که در سال‌های آینده انتظار بیشتری از این کمپانی داشته باشیم. یقینا با خرید آیفون 13 پرو مکس نیازی به ارتقا گوشی تا چندین سال آینده نخواهید داشت و اپل پشتیبانی نرم‌افزاری از آن را هم تا مدت‌ها ادامه می‌دهد.

دوربین‌های بزرگ‌تر و بهتر

گوشی امسال از همان ماژول سه گانه استفاده می‌کند که با دوربین‌های اولترا، اولترا واید و تله‌فوتو همراه شده است و خیل عظیمی از قابلیت‌های جدید را در این سیستم دوربین خواهید داشت. سنسورها هم‌اکنون ابعاد بزرگ‌تری دارند و این موضوع حتی در ظاهر هم کاملا مشخص شده است. سنسورهای بزرگ‌تر به معنای وارد کردن نور بیشتر خواهد بود و در نتیجه کیفیت تصاویر نیز تا حد زیادی تحت تاثیر آن قرار می‌گیرد.

توسط سیستم دوربین این سری می‌توانید از حالت سینمایی هم استفاده کنید که بیشتر برای تولید کننده‌های محتوای حرفه‌ای قابل استفاده است. این قابلیت سبب می‌شود که بتوانید به فوکوس متغیر در حین یا بعد از فیلم‌برداری دسترسی داشته باشید. این فوکوس را می‌توانید روی سوژه‌های مختلف در فیلم تنظیم کرده و حتی به‌صورت دستی یا خودکار به آن دسترسی داشته باشید. حالت سینمایی آیفون 13 پرو مکس نقشی ویژه در معرفی گوشی داشته است و اپل برای مدت زمان زیادی روی آن مانور داشته است. حال باید دید که در آینده این فناوری چه تغییر و تحولاتی می‌تواند به خود ببیند.

باتری بزرگ‌تر با ماندگاری بیشتر

باتری همواره مورد ارزشمند و مهمی در هنگام بررسی قیمت و خرید آیفون ۱۳ در مدل‌های مختلف بوده است. اپل در طی رونمایی از محصول خود عنوان کرد که آیفون‌های امسال از ۱.۵ تا ۲.۵ ساعت عمر باتری بیشتر برخوردار خواهند بود. آیفون 13 پرو مکس امسال بزرگ‌ترین باتری را دارد و ۲.۵ ساعت عمر باتری بیشتری خواهید داشت. شما برای شارژ کامل آن به ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه زمان نیاز دارید و گفتنی است که حدود ۲ روز و ۲۰ ساعت هم ماندگاری برای این باتری در تست‌ها به دست آمده است. اعداد و ارقام نشان از عملکرد عالی اپل در این زمینه دارند.

اپل ساختار کلی داخل گوشی را تغییر داده است تا بتواند به چنین پیشرفت‌هایی دست پیدا کند. این پیشرفت‌ها در سایه کاهش اندازه ناچ گوشی نیز بوده است و بالاخره گویا کاربران می‌توانند امیدوار باشند که ناچ از گوشی در سال‌های آینده حذف شود. عملکرد بهتر باتری از سیستم صرفه‌جویی در مصرف انرژی تراشه آن نیز بوده است و اپل کاملا توانسته است که بهترین عملکرد را داشته باشد.

صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی

صفحه نمایش این گوشی برای اولین‌بار از فناوری و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند. نرخ تازه‌سازی بالا کمک می‌کند که انیمیشن‌های روان‌تر را در صحنه داشته باشید و استفاده از گوشی برای‌تان لذت‌ بخش‌تر باشد. یقینا همه شما دوست خواهید داشت که با این فناوری در ایستاگرام اسکرول کرده و از سرعت آن لذت ببرید. همین روند برای سایر برنامه‌ها نیز وجود دارد و اپل در آینده هم قول داده است که برنامه‌های بیشتری پشتیبانی از این نرخ تازه‌سازی را خواهند داشت.

صفحه نمایش این گوشی در کنار آیفون ۱۳ پرو قرار دارد که همان مشخصات همیشگی را همراه با صفحه نمایش کوچک‌تر در اختیار شما می‌گذارد. صفحه نمایش برای اولین‌بار از پنل اولد استفاده کرده است و گویا همان شیوه‌ای که روی آیپد به کار گرفته بود را می‌تواند در این گوشی نیز به نمایش گذارد. 

تراشه قدرتمند

تراشه A15 قدرتمندتر از همیشه در اختیار شما قرار دارد و علیرغم مشابه بودن فناوری ساخت، تغییرات و کیفیت بالا کاملا در آن مشخص است. اپل این‌بار عملکردی فرای تصور شما را با تعداد ترانزیستور بیشتر فراهم کرده است و می‌توانیم به صرفه بیشتر در مصرف انرژی هم اشاره کنیم که سبب می‌شود باتری هم بهترین عملکرد را از خود نشان دهد. این تراشه حالت‌های عکس‌برداری بیشتری را به آیفون اضافه کرده است و سرعت برنامه مخصوص دوربین نیز به واسطه آن بیشتر می‌شود. می‌توانیم به یک هسته بیشتر در پردازنده گرافیکی این تراشه هم اشاره کنیم.

اپل واچ و ایجاد ترکیبی عالی با آیفون ۱۳

اپل واچ ترکیبی زیبا و دوست داشتن همراه با بررسی قیمت و خرید آیفون ۱۳ پرو مکس محسوب می‌شود. این ساعت هوشمند را با صفحه نمایش بزرگ‌تر می‌توانید به مچ دست خود بسته و اعلان‌ها و تمام کارهای مدیریتی خود را در آن دریافت کنید. بدین ترتیب۷ دیگر هر بار نیازی به خارج کردن گوشی خود از جیب خود نخواهید داشت. می‌توانید از برنامه‌های تناسب اندام گوشی استفاده کرده و حتی به قابلیت‌های دیگری مانند سلامت هم دسترسی پیدا کنید.

بازرگانی سیب، امکان خرید اقساطی را بهترین قیمت برای شما فراهم کرده است. مدل‌های رنگی مختلف آیفون ۱۳ پرو مکس را می‌توانید با حافظه جانبی متنوع از بازرگانی سیب دریافت کنید. هر گوشی در بازار جهانی قیمت‌گذاری شده است و مطابق با شرایط بازار ایران، در اختیار شما قرار می‌گیرد. می‌توانید تنها با پرداخت ۴۰ درصد از مبلغ کل صاحب آن‌ها شده و مباقی هزینه را نیز در عرض ۳ الی ۱۲ ماه پرداخت کنید. در این سایت می‌توانید هزینه‌های نهایی خود را در ماشین حساب محاسبه کرده و میزان چک‌های خود را دریافت کنید. خرید به‌صورت هزینه انجام گرفته و شما در عرض چند دقیقه می‌توانید خرید خود را نهایی کنید. برای خرید اپل واچ و سایر محصولات اپل به بازرگانی سیب مراجعه کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49399 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1400/10/12 تعداد مشاهده: 470
کلید واژه ها:
سافت گذر