کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317935 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بالاخره ایسوس لپ تاپ سری K خودشو با قیمت باورنکردنی ارائه کرد!

این روزها بیشتر افراد به دنبال خرید لپ تاپی هستند که در کنار طراحی شیک و زیبا، سخت افزار قدرتمند، عملکرد خوب و عالی، قیمت مناسبی نیز داشته باشد و بتوانند از آن برای انجام امور زیادی استفاده کنند.

معمولا پیدا کردن لپ تاپی که بتواند همه ی این فاکتورها در کنار یکدیگر داشته باشد کار ساده ای نیست! اما برند ایسوس با در نظر گرفتن نیاز تمام کاربران لپ تاپی را تولید و روانه بازار کرده است که همه ی این ویژگی ها را در خود جای داده است و توانسته است به یکی از گزینه های اصلی کاربران برای خرید لپ تاپ تبدیل شود. در این مقاله قرار است شما را با لپ تاپ ایسوس مدل K571LI سری ویوبوک  آشنا کنیم. لپ تاپی که مدل توسعه یافته ی K570 است که به دلیل استقبال زیادی که از آن صورت گرفته با همان شاسی قدیمی اما با پردازنده جدید و قدرتمند تر از گذشته به بازار لپ تاپ بازگشته است. پس اگر شما نیز علاقمند هستید با یکی از شگفت انگیز ترین لپ تاپ های ایسوس که تا به حال روانه بازار شده است، آشنا شوید تا انتها با ما همراه باشید.

با لپ تاپ K571LI بیشتر آشنا شوید!

اگه شما در حال خواندن این مقاله هستید احتمالا به دنبال خرید یک لپ تاپ گیمنیگ بوده اید و به اینجا رسیده اید. همانطور که اطلاع دارید لپ تاپ های گمینگ، دستگاه هایی هستند که از نظر سخت افزاری، بهترین هستند و می توانید از آن برای بیشتر کارها استفاده کنید.

لپ تاپ K571LI یک لپ تاپ گمینگ نیست! اما از نظر سخت افزاری از یک لپ تاپ گیمینگ چیزی کم ندارد! پردازنده نسل دهم Core i7 و کارت گرافیک RTX 1650TI  ترکیب دوست داشتنی است که می توانید با آن بیشتر کارها از جمله امور ساده، نرم افزارهای مهندسی، کارهای گرافیکی تا اجرای انواع بازی ها را به سادگی و بدون هیچ مشکلی انجام دهید.

 

طراحی جذاب در عین سادگی لپتاپ K571

جدا از سخت افزار فوق العاده ای که در لپ تاپ K571LI به کار گرفته شده است، ظاهری بسیار ساده و مینمال دارد. به گونه ای که شما می توانید سخت افزار یک لپ تاپ گیمینگ را در یک طراحی شیک داشته باشید. بدنه این لپ تاپ از جنس پلی کربنات یا پلاستیک فشرده است که در برابر ضربه مقاومت بالایی خود نشان می دهد، شاید در نگاه اول به نظر برسد که این لپ تاپ استحکام بالایی نداشته باشد اما کاملا عکس این داستان وجود دارد. وزن ایده آل این لپ تاپ در کنار طراحی ساده ای که دارد سبب شده است تا شما بتوانید از این لپ تاپ در مکان های متفاوت از جمله جلسات اداری و به عنوان یک دستگاه فوق العاده در دفتر کار استفاده کنید. جدا از این که این لپ تاپ یک دستگاه فوق العاده برای گیمرها و گرافیست ها نیز می باشد.

سخت افزار قدرتمند لپ تاپ ایسوس K571Li سری ویوبوک

همانطور که در بالا اشاره کردیم این لپ تاپ مجهز به یکی از قوی ترین پردازنده های اینتل یعنی Intel Core i7 10750H  می باشد. این پردازنده از نسل دهم شرکت اینتل بوده و با حافظه کش فوق العاده 12 مگابایت و اورکلاک 5.0GHz مناسب ترین گزینه حال حاضر برای لپ تاپ های گیمینگ می باشد. 

لپ تاپ ایسوس K571LI دارای دو بخش حافظه داخلی HDD و حافظه SSD می باشد که هر د آن ها قابلیت ارتقا دارند. وجود حافظه SSD در این لپ تاپ سبب شده است تا سرعت لپ تاپ افزایش پیدا کند و در کنار آن مصرف برق و انرژی لپ تاپ تا حدی کاهش پیدا کند. به دلیل قدرت پردازنده و کارت گرافیک موجود در دستگاه ایسوس K571LI شرکت ایسوس از دو فن مجزا در سیستم خنک کننده این دستگاه استفاده کرده است که عملکرد مناسبی نیز دارد، که در لپ تاپ های سری ویوبوک ایسوس کمتر شاهد همچین سخت افزار و ویژگی هایی بودیم.

 

خرید لپ تاپ K571LI، ارزان قیمت ترین لپ تاپ با مشخصات گیمنیگ

معمولا برای افرادی که بودجه ی محدود یا مشخصی برای خرید لپ تاپ در نظر می گیرند، پیدا کردن تمام این مشخصه ها در یک لپ تاپ تا حدودی کار سختی می باشد اما با ورود K571LI به بازار، رویای داشتن یک لپ تاپ قدرتمند با قیمت واقعا مناسب برای عده ی زیادی از کاربران محقق شده است! در حالی که مبلغی را در حدود خرید یک لپ تاپ VivoBook پرداخت می کنید، می توانید یک لپ تاپ گیمینگ از برند ایسوس داشته باشید! برندی که این روزها طرفداران زیادی دارد و بیشتر کاربران به دنبال خرید لپ تاپ از این کمپانی هستند.

 

به عنوان نتیجه گیری و سخن آخر باید گفت که...

خرید لپ تاپ K571LI در حال حاضر یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار است که هر فرد با هر کاربری می تواند از آن استفاده کند. همچنین ارزش خرید این لپ تاپ با توجه به امکاناتی که دارد و برند سازنده آن بیشتر می شود. اگر شما بودجه محدودی را در نظر گرفته اید و قصد خرید لپ تاپی با قدرت بالا و عملکرد مناسبی دارید، این لپ تاپ می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.همچنین شما می توانید در خصوص خرید لپ تاپ و یا قیمت لپ تاپ K571LI و مشاوره در زمان خرید با کارشناسان و مشاوران ما در فروشگاه اینترنتی آی تی هوم (https://ithome.irتماس بگیرید و از خدمات رایگان ما استفاده کنید.

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49415 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو - BF تاریخ خبر: 1400/10/30 تعداد مشاهده: 616
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی حسینی 1400/11/03 13:29
لپ تاپ ایسوس سری ویوبوک یعنی چی؟