کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317935 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی بهترین وبسایت آموزش نرم افزار و پلاگین آهنگسازی ایران

دنیای نرم افزارها امروزه کار را در همه‌ی زمینه‌ها آسان‌تر از قبل کرده است. محاسبات سنگین ریاضی، عکاسی، طراحی و نقشه‌کشی و ... نرم افزارها در هر زمینه‌ای که وارد شدند انجام آن کار را بسیار آسان‌تر از گذشته کردند. یکی از این زمینه‌ها ساخت و تولید موسیقی است. پس از ورود نرم افزارهای آهنگسازی به دنیای موسیقی، بسیاری از پروسه‌های ساخت یک آهنگ برای آرتیست‌ها بهینه و خلاصه‌تر شد. به شکلی که ساخت آهنگ برای کسانی که پیش‌زمینه‌ی زیادی هم در موسیقی ندارند، فراهم شد. در این پست قصد داریم درباره آهنگسازی با نرم‌افزار صحبت و بهترین وبسایت‌ها برای دانلود و آموزش کار با نرم افزارها و پلاگین‌های آهنگسازی را به شما معرفی کنیم.

آهنگسازی با نرم افزارها به چه شکل است؟

نرم افزارهای پیشرفته‌ی بسیاری وجود دارند که انجام تمام مراحل ساخت یک آهنگ را برای ما فراهم می‌کنند. یعنی می‌توانیم در دل نرم افزار ریتم و ملودی بسازیم، آن را ضبط و سپس با یک میکس و مستر خوب، آهنگ را برای انتشار آماده کنیم. پیش از ورود نرم افزارها به دنیای موسیقی، برای ساخت یک آهنگ باید تجهیزات و لوازم استودیویی زیادی برای خود فراهم می‌کردیم. اما امروزه می‌بینیم که با نصب یک نرم افزار میزبان و یا حتی دانلود اپلیکیشن های آهنگسازی موبایل، می‌تواتیم آهنگ بسازیم. دیگر الزامی نیست کار با تک‌تک تجهیزات  یک استودیو و سازهای موسیقی را یاد بگیریم. کافی است مقداری آموزش کار با این نرم افزارها و اپلیکیشن‌ها را مشاهده کنیم و یاد بگیریم چگونه با نرم افزارها آهنگ بسازیم.

نرم افزارهای میزبان آهنگسازی با گذشت زمان بسیار بهینه شده‌اند و نصب آن‌ها نیاز به سیستم کامپیوتر قوی ندارد و تمام نیازهای ما را برای ساخت آهنگ فراهم می‌کند. به عنوان مثال با نصب نرم افزار میزبانی مثل cubase می‌توانید شروع کنید. ساز پیانو یا گیتار ندارید،کافی است یک پلاگین پیانو یا گیتار نصب کنید! اگر یاد بگیرید چگونه از آن‌ها استفاده کنید، دیگر مشکلی برای ساخت آهنگ نخواهید داشت.

نکته‌ای که وجود دارد این است که شما پس از پیشرفت در آهنگ‌هایتان و یادگیری تمام و کمال نرم‌افزارها می‌توانید یک استودیو خانگی برای خود راه بیندازید و کار خود را به صورت حرفه‌ای‌تر ادامه دهید. کاری که بسیاری از آهنگسازهای امروزی انجام می‌دهند.

بهترین وبسایت ایرانی برای دانلود و آموزش نرم افزارها و پلاگین‌های آهنگسازی

شاید برایتان سوال باشد که پلاگین آهنگسازی چیست؟ پلاگین نرم افزار کوچکی است که روی نرم افزار بزرگ‌تر نصب می‌شود و قابلیت‌های جدیدی را به آن اضافه می‌کند. مثلا همان پلاگین پیانو یا پلاگین گیتار الکتریک را روی نرم افزار آهنگسازی خود نصب می‌کنیم و به راحتی از صدای آن در آهنگی که می‌سازیم استفاده می‌کنیم. اما این پلاگین‌ها و نرم افزارها را از کجا دانلود کنیم که هم قابل اطمینان، هم رایگان و هم پشتیبانی پس از نصب داشته باشد. آرتیست شو یک وبسایت آموزش موسیقی است که نرم افزارها و پلاگین‌ها را با دسته‌بندی، همراه با توضیحات و آموزش برای کاربران خود قرار داده است. البته که وبسایت‌های ایرانی دیگر نیز وجود دارند، اما به صورت اشتراکی و با پرداخت هزینه می‌توانید از آن‌ها دانلود کنید. اما ویژگی‌هایی مثل رایگان بودن، آموزش نصب، پشتیبانی پس از نصب، ویژگی‌هایی است که سایت آرتیست شو را از مابقی سایت‌های دانلود نرم افزار آهنگسازی جدا می‌کند.

سایت آرتیست شو دوره‌های آموزشی آهنگسازی و تنظیم، میکس و مسترینگ و بسیاری از آموزش‌های رایگان موسیقی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و شروع یادگیری آهنگسازی و موسیقی در این وبسایت کاملا رایگان است. مقالاتی همراه با مثال‌های صوتی و ویدیویی که از پایه موسیقی و آهنگسازی را آموزش می‌دهند. آزمون تعیین سطح در آرتیست شو کاملا رایگان است و حتی قبل از تهیه‌ی دوره‌های آموزشی می‌توانید اطلاعات موسیقایی خود را بسنجید. کتاب‌های آموزش تئوری موسیقی و  میکس و مسترینگ آرتیست شو که به صورت پی‌ دی اف و کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد، آرتیست شو را به یک سایت تقریبا ایده‌آل برای یادگیری موسیقی و آهنگسازی تبدیل کرده است.

وبسایت آموزش آهنگسازی آرتیست شو

وبسایت خارجی برای دانلود نرم افزار وپلاگین‌ها 

وب سایت خارجی زیادی برای دانلود نرم افزار و پلاگین وجود دارند. اما نکته‌ای وجود دارد که نباید آن را فراموش کنیم. ما در کشورمان از نسخه کرک شده‌ی نرم افزارها استفاده می‌کنیم. برای دانلود نرم افزارها از سایت‌های خارجی باید هزینه پرداخت کنیم که با مقایسه ارزش تومان و دلار متوجه می‌شویم که هزینه‌ی زیادی برای ما دربر خواهد داشت. اما یک وبسایت خوب خارجی نیز وجود دارد که به صورت کرک شده نرم افزارها روی سایت خود قرار می‌دهد. سایت Audioz سال‌ها است که در این زمینه فعالیت دارد. اما باز هم نکته‌ای وجود دارد. اگر در نصب نرم افزار مشکلی پیش بیاید بسیار سخت می‌توان از تیم پشتیبانی Audioz کمک بگیریم. بنابراین بهتر است که از همان سایت‌های ایرانی مثل آرتیست شو برای دانلود نرم افزارها و پلاگین‌های آهنگسازی استفاده کنیم.

وبسایت Audioz

برای شروع یادگیری آهنگسازی با نرم افزار باید چه کارهایی را انجام دهم؟

با توضیحات ذکر شده متوجه می‌شویم که برای یادگیری آهنگسازی و ساخت موسیقی نیاز به تجهیزات آنچنانی نداریم. از طرفی آموزش‌های بسیاری در فضای اینترنت و پلتفرم‌هایی مثل آپارات و یوتیوب وجود دارد. پس نه مشکل تجهیزات وجود دارد، نه آموزش. بنابراین با انجام کارهای زیر (همراه با علاقه و انگیزه) شروع به یادگیری کنید و نگذارید نداشتن امکانات مانع از رسیدن به هدفتان شود.

  • یک نرم افزار میزبان انتخاب کنید (اف ال استودیو و کیوبیس از محبوب‌ترین‌ها هستند).
  • مقداری با تئوری موسیقی آشنا شوید. (می‌توانید کتاب تئوری موسیقی آرتیست شو را دانلود کنید: کتاب تئوری موسیقی).
  • آموزش نرم افزار منتخب خود را تهیه کنید. (در وبسایت‌های آموزشی و یوتیوب و آپارات می‌توانید پیدا کنید)
  • با مطالعه مقاله‌ها و جست‌وجو در یوتیوب و آپارات اطلاعات خود را به روز نگه دارید.
  • آهنگ‌هایی که می‌شنوید را تجزیه و تحلیل کنید و به المان‌های به کار رفته در آن دقت کنید.
  • بدون ترس شروع به ساخت آهنگتان کنید.

درست است که در طول مسیر گاهی اوقات با چالش‌هایی روبه‌رو خواهید شد. اما به تلاشتان ادامه دهید تا به هدفتان برسید. دوره‌های تخصصی هم برای یادگیری هستند که با انتخاب درست آن دوره می‌توانید همراه با یک مسیر کلی و مشخص آهنگسازی را یاد بگیرید. اگر قصد یادگیری جدی آهنگسازی و تنظیم موسیقی را دارید، روی لینک زیر کلیک کنید:

https://artist-sho.com/music-production/

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49416 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو - BF تاریخ خبر: 1400/10/30 تعداد مشاهده: 550
کلید واژه ها:
سافت گذر