کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317935 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دوره تخصصی تعمیرات موبایل

با پیشرفت تکنولوژی دنیای جدیدی در تجهیزات الکترونیکی به‌ویژه موبایل ایجاد شد. به گونه‌ای که استفاده از تلفن همراه بخش جدایی‌ناپذیر زندگی روزمره ما شده است. به گونه‌ای که امروزه تلفن همراه به‌عنوان یک وسیله‌ی کسب و کار نزد افراد شناخته شده و محبوبیت زیادی پیدا کرده است. با توجه به اینکه در حال حاضر تنوع طراحی و قابلیت‌های گوشی موبایل روزانه در حال افزایش است، به همین میزان نیاز به پشتیبانی و تعمیرات آن توسط متخصصین آموزش دیده در این زمینه نیز به‌طرز چشمگیری رو به افزایش است.

برای هرکدام از شما حداقل یک‌بار اتفاق افتاده است که گوشی موبایلتان دچار مشکل شده باشد و به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید. اما آن تعمیرکار و متخصص به شما می‌گوید که سرم خیلی شلوغه و حداقل یک روز برای تعمیر آن زمان لازم است. آن چیزی که در اینجا به وضوح مشخص است این است که بازار کار این حرفه همچنان نیازمند افراد متخصص و آموزش دیده است. پس اگر شما هم به دوره تخصصی تعمیرات موبایل علاقه‌مند باشید، به‌راحتی می‌توانید جایگاه شغلی خود را در این زمینه پیدا کنید.

امروزه با پیشرفت استراتژی‌های آموزش دوره تخصصی تعمیرات موبایل هم به‌صورت حضوری، آنلاین و همچنین به‌صورت بسته‌های آموزش از راه دور توسط مؤسسه‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند ارائه می‌شود. خبر خوب این است که شما برای آموزش در این زمینه نیاز به هیچگونه پیش‌نیازی نداشته و می‌توانید در این دوره‌ها شرکت نمایید و به مهارت‌ها و توانایی‌های خود بیفزایید. هدف ما از این مقاله شرح کامل دوره آموزش موبایل می‌باشد. پس تا انتها با ما همراه باشید تا بتوانید با آگاهی کامل در این دوره شرکت کنید.

مزایای دوره تخصصی تعمیرات موبایل

  1. عدم نیاز به تحصیلات آکادمیک

افرادی که قادر به انجام تحصیلات آکادمیک نبوده و علاقه‌ای هم در این زمینه ندارند می‌توانند با فراگرفتن مهارت‌های عملی آینده‌ی شغلی خود را تضمین نمایند. یکی از مهارت‌هایی که امروزه بسیار پرکاربرد و پرطرفدار است دوره تخصصی تعمیرات موبایل است. پس اگر شما هم به مطالب مربوط به گوشی موبایل علاقه‌مند هستید، کافی است که با آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل وارد عرصه این شغل شوید. لازم است بدانید که مهارت فردی که یک گوشی موبایل را باز کرده و به تمامی قطعات درون آن مسلط است بیشتر حائز اهمیت است، نه دانش آکادمیک او. پس شما هم اگر مدرک آکادمیک نداشته می‌توانید وارد این حرفه شوید و در آن موفق باشید.

  1. سهولت یادگیری تعمیرات موبایل

لازم است بدانید یادگیری تعمیرات موبایل و کار بر روی قطعات آن خیلی دشوار نیست. به‌طور کلی تمامی قطعات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل قابلیت تعمیر شدن را دارند و افراد آموزش دیده و حرفه‌ای به‌راحتی می‌توانند ابن کار را انجام دهند. پس در حقیقت راحتی و سهولت دوره تخصصی تعمیرات موبایل موجب شده تا این شغل گزینه‌ی مناسبی برای افرادی باشد که تحصیلات آکادمیک ندارند.

  1. دوره آموزشی کوتاه مدت

آنچه در اینجا حائز اهمیت است، این است که آموزش کامل تعمیرات موبایل پروسه‌ی کوتاه مدت 2 تا 3 ماهه است. پس افرادی که می‌خواهند وارد این شغل شوند نگرانی از بابت زمان آموزش ندارند. از طرفی مطالب و مباحث آموزشی بسیار آسان بوده و یادگیری آن به سهولت انجام می‌شود.

  1. گزینه‌ای مناسب برای افراد علاقه‌مند به موبایل

حتماً شما هم در اطراف خود افراد زیادی را دیده‌اید که تمامی سؤالات مربوط به موبایل را می‌توانند پاسخ گو باشند. اگر شکایتی از موبایل خود دارید به‌راحتی مشکل اصلی را به شما می‌گویند. این افراد که اصطلاحاً خوره موبایل هستند و تمام جزئیات آن را می دانند؛ می‌توانند با گذراندن دوره تخصصی تعمیرات موبایل به راحتی وارد این حرفه شوند.

  1. جایگاه شغلی ارزشمند

تعمیرکاران و متخصصین حرفه‌ای در زمینه تعمیر موبایل همیشه بین مشتریان و همکاران خود جایگاه ویژه‌ای دارند. همه‌ی ما دوست داریم تا گوشی موبایل خود را نزد بهترین و کار بلدترین شخص ببریم. به همین دلیل است که اگر آن شخص کار خود را به درستی انجام دهد، رضایت مشتری خود را جلب کرده و همین امر موجب می‌شود تا او را به دیگران معرفی کنند و طی مدت زمان کوتاهی افراد زیادی به او مراجعه خواهند کرد.

  1. عدم نیاز به سرمایه کلان

اگر شما مکانی برای راه‌اندازی کسب و کار خود ندارید می‌توانید برای شروع به محل زندگی و یا محل کار مشتریان بروید. پس اگر شما در کار خود متخصص باشید و آن را به نحو احسنت انجام دهید قطعاً مشتریان از کار شما راضی خواهند بود و حتی مستحق دریافت پاداش نیز می شوید.

فرصت‌های شغلی تعمیرات موبایل

  • کار تمام وقت در جایگاه یک تعمیرکار موبایل
  • شما می‌توانید با آموزش کامل تعمیرات موبایل در جایگاه تکنسین و یا تعمیرکار در شرکت‌های معتبر مانند سامسونگ، اپل، شیائومی، اچ تی سی، هواوی و.... مشغول به کار شوید. چه بسا شما می‌توانید با داشتن این حرفه توسط شرکت‌های خارجی در کشورهای دیگر دعوت به کار شوید.
  • شما می‌توانید با ارسال رزومه به سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات تعمیرات موبایل مانند استادکار، آچاره، پلاک و ... توسط آن‌ها دعوت به کار شوید.
  • همچنین شما می‌توانید با درج آگهی به‌صورت رایگان در سایت هایی مانند شیپور یا دیوار کسب و کار خود را تبلیغ کنید و جذب مشتری نمایید.
  • اگر شما سرمایه‌ی اولیه‌ای دارید می‌توانید با راه‌اندازی یک مغازه کوچک موجب پیشرفت در شغل خود و علاوه بر آن درآمدزایی بیشتری داشته باشید.

سخن پایانی

همانطور که پیش‌تر گفته شد شما می‌توانید با گذراندن دوره کوتاه مدت در آموزشگاه تعمیرات موبایل مهارت‌های لازم جهت ورود به این عرصه را کسب نمایید. ناگفته نماند که میزان درآمد تعمیرات موبایل نسبت به هزینه‌ای که جهت آموزش پرداخت می نمایید بسیار بالاتر خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49417 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو - BF تاریخ خبر: 1400/10/30 تعداد مشاهده: 630
کلید واژه ها:
سافت گذر