کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317935 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فروشگاه گیم سنتر مرجع خرید سی پی کالاف ، یوسی پابجی و جم فری فایر

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از یک سایت معتبر، به سادگی دست‌یافتنی است. در ادامه با ما باشید تا یکی از مراکز معتبری که پکیج‌های دیجیتال متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، به شما معرفی کنیم. یوسی پابجی و جم فری فایر هم جزو پکیج‌های پرفروش وبسایت‌ها شناخته می‌شوند. در ادامه این مطلب، بازی‌های موبایلی منتخب را با هم بررسی خواهیم کرد.

معرفی بازی سی پی کالاف دیوتی و عوامل محبوبیت آن

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، همواره برای نوجوانان، یکی از بهترین گزینه‌های سرگرمی است. چون بازیکنان به صورت انفرادی هم می‌توانند از هیجان آن بهره‌مند شوند. ناگفته نماند که بازی دسته جمعی آن هم لذت دارد. اگر تصمیم دارید تا یک سرگرمی جذاب با دوستان خود داشته باشید، این بازی را انتخاب کنید.

به طور خلاصه، بازی Call Of Duty Mobile در هر دستگاهی می‌تواند هیجان خودش را داشته باشد. گرافیک بسیار باکیفیت و خیره کننده آن، تنها چیزی نیست که شما می‌توانید لذت ببرید. سایر بخش‌های جذاب این بازی عبارتند از:

  • سبک و ژانر جذاب و هیجان انگیز

در یک نگاه می‌توان تشخیص داد که سبک بازی Call Of Duty از نوع تیراندازی سوم شخص است. اما عامل دیگری باعث محبوبیت این بازی شده است. افرادی که از خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل و بازی با آن لذت می‌برند، ابتدا شیفته سبک و ژانر هیجان‌انگیز آن می‌شوند. شما می‌توانید این بازی را در ژانرهای متفاوتی اجرا کنید. بتل رویال و هیجانی تنها 2 نمونه از سبک‎‌ها و ژانرهای این بازی به شمار می‌روند. سبک‌های دیگری نظیر اکشن و جنگی COD هم طرفداران مخصوص خودشان را دارند.

  • سادگی بازی

یکی از دغدغه‌های افرادی که از بسته‌های خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل استفاده می‌کنند، نحوه آشنایی با ترفندها و تکنیک‌های این بازی است. کافی است که این بازی را شروع کنید. سپس، در کوتاه‌ترین زمان ممکن از بازیکنان آن یاد می‌گیرید که در چه شرایطی، چه کارهایی را انجام بدهید. در صورتی که برای بازی کالاف دیوتی موبایل، سکه یا سی پی داشته باشید، می‌توانید از امکانات بیشتری استفاده کنید. خوب است بدانید که جذابیت ماجراجویی در عین سادگی بازی همواره ادامه دارد.

 مخصوصا در نسخه‌های جدید مانند Call of Duty 4، Modern Warfare 2، Modern Warfare 3 شاهد جذابیت بالا و سادگی در کنار یکدیگر هستید. منظور از جذاب بودن بازی COD این است که تسلط کامل بر روی آن، کاری سخت و دشوار به نظر می‌رسد. به همین خاطر است که گیمرهای زیادی، تنها COD را سرگرمی مناسبی برای ماجراجویی می‎دانند.

  • پشتیبانی توسط پلتفرمهای مختلف

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، برای هیچ کدام از افراد متقاضی، محدودیتی را به همراه ندارد. زیرا، COD را می‌توان در هر پلتفرمی اجرا کرد. توسعه دهندگان این بازی از سال 2003 سعی کرده‌اند تا نسخه‌های متفاوتی را ارائه بدهند. طیف پلتفرم‎‌هایی که کالاف دیوتی می‌تواند از آن‌ها پشتیبانی کند، عبارتند از:

  • Windows
  • macOS
  • X360
  • PS3
  • XBO
  • PS4
  • J2ME
  • PS2
  • PS5
  • Android
  • IOS

 معرفی بازی جم فری فایر و عوامل محبوبیت آن

خرید جم فری فایر را برای افرادی توصیه می‌کنیم که تجربه بازی کالاف دیوتی موبایل را داشته‌اند. چون سبک این بازی هم از نوع بتل رویال است و در هر نوع دستگاه هوشمندی می‌توان آن را اجرا کرد. برای مثال، نیازی به وجود یک موبایل هوشمند برای بازی کردن در محیط فری فایر نیست. گفتنی است که حجم بازی فری فایر نسبت به سایر بازی‌های بتل رویال، بسیار کمتر است. یکی از عواملی که باعث افزایش جذابیت این بازی شده، آپدیت‌ها و فصل‌های متنوعی است که در هر مرحله از بازی وجود دارد. در صورتی که الماس فری فایر داشته باشید، می‌توانید از امکانات بیشتری بهره‌مند شوید و از محیط‌های متفاوت استفاده کنید.

معرفی بازی یوسی پابجی و عوامل محبوبیت آن

یکی از جذابیت‌های بازی یوسی پابجی این است که می‌دانید سرگرمی را انتخاب کرده‌اید که میلیون‌ها نفر دیگر، آن را برگزیده‌اند. شما می‌توانید از هر دو روش آنلاین کسب ‎ UCاستفاده کنید. نخستین پیشنهاد، مراجعه به گیم سنتر برای خرید یوسی پابچی است.

آن چیزی که باعث محبوبیت این بازی شده، دریافت مقداری ارز داخل بازی بعد از هر ماموریت بازیکنان است. در صورتی که پکیج‌های ویژه بازی یوسی پابجی را از گیم سنتر دریافت کنید، به راحتی می‌توانید ارزش حساب کاربری خود را افزایش بدهید.

چرا گیم سنتر برای خرید بازی مناسب است؟

اگر گیمر حرفه‌ای باشید، بی‌شک گیم سنتر را برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، انتخاب می‌کنید. چون امنیت سایت بالا است و بعد از خرید هم می‌توانید از پشتیبانی آن استفاده کنید. در ضمن، تنوع محصولات دیجیتال این مجموعه بسیار بالاست؛ به طوری که شما می‌توانید مناسب‌ترین تجربه خرید یوسی پابجی و خرید جم فری فایر را داشته باشید. لازم است بدانید که تمامی پکیج‌های پیشنهادی برای خرید از این فروشگاه، مطابق با علاقه گیمرها است؛ بنابراین، اگر گیمر مبتدی و یا حرفه‌ای هستید، باز هم از انتخاب خود رضایت کامل خواهید داشت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49419 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1400/11/03 تعداد مشاهده: 530
کلید واژه ها:
سافت گذر