کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317935 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

در بازار گوشی موبایل ایران چه خبره؟

این روز ها خبر های عجیبی را در بازار ایران میشنویم! از خبر ممنوعیت واردات گوشی های بالای 600 دلار گرفته تا قیمت های نجومی گوشی موبایل! قیمت هایی که مشتری را هنگام خرید گوشی سردرگم میکند. امروزه گوشی موبایل نیز جزو کالا های لوکس محسوب میشه و خریداران را مجبور میکند تا بیشتر در این باره تحقیق کنند. 

اما داستان گوشی های بالای 600 دلار چیست؟ ممنوعیت واردات گوشی های گرانتر از 600 دلار یکی از عجیبترین خبرهای  روز های گذشته بود. ماجرا از آنجایی شروع شد که سه شنبه 28 دی ماه رئیس گمرک آقای علیرضا مقدسی گفت سال آینده واردات گوشی های گران تر از 600 دلار ممنوع خواهد بود، اما همان روز سخنگوی گمرک با تکذیب این خبر اعلام کرد تا این لحظه هیچ تصمیمی گرفته نشده و این ارگان تابع سیاست‌ها و مصوبات مجلس شورای اسلامی است.  اما نتیجه این شایعه موجب شد که تا همین امروز قیمت گوشی ها در بازار افزایش پیدا کند. 

بیشتر افراد تصور میکنند که با افزایش قیمت گوشی دیگر امکان خرید نیست! اما باید بدانید که هنوز گوشی های زیر 10 میلیون و حتی 5 میلیون تومان زیادی وجود دارد که شاید برای شما جذاب باشد تا نگاهی به محبوبترین های این رنج بیندازیم.

گوشی سامسونگ A12 Nacho: 

این گوشی در آگوست سال 2021 منتشر شد و از استقبال خوبی برخوردار بود. A12 Nacho با داشتن دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی و حافظه 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایتی جزو گوشی های میان رده با امکانات خوب، بحساب میاد. ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر و اندازه صفحه نمایش 6.5 اینچی با کیفیت +HD؛ یک گوشی ایده آل برای همه خواسته هایتان هست. همچنین سامسونگ با استفاده از پردازنده گرافیکی Mali-G52 مخاطبانش را مأیوس نکرده و قادر خواهید بود برخی از بازی هایی که نیاز به پردازش سنگین ندارند را اجرا کنید. قیمت این گوشی کاملا مناسب بوده و در لیست گوشی های زیر 5 میلیون تومان  قرار دارد.

 گوشی شیائومی Mi 11 Lite 5G:

گوشی می 11 لایت در آپریل 2021 به بازار عرضه شد. صفحه نمایش 6.55 اینچی و دوربین سه تایی 64 مگاپیکسلی و وزن فوق العاده سبک آن باعث جلب توجه همگان شد. از مهمترین ویژگی این گوشی همانطور که از نامش هم پیداست، 5G بودن آن است. با خرید گوشی شیائومی mi 11 lite 5g میتوانید از نسل جدید اینترنت 5g بهره مند شوید. حافظه داخلی این گوشی 256 و رم آن 8 گیگابایت است.  با پردازنده گرافیکی Adreno 642 و رم 8 گیگ قادر خواهید بود تمامی بازی ها را بدون مشکل اجرا کنید. در بین گوشی های زیر 10 میلیون تومان می 11 لایت جزو محبوب ترین ها تا به امروز بوده است. 

چطور میتوانیم گوشی موبایل با قیمت مناسب را راحت تر پیدا کنیم؟

برای خرید گوشی با قیمت مناسب و قابل اعتماد با گارانتی معتبر و اصلی  میتوانید به فروشگاه هامیا سر بزنید. هامیا این امکان را به شما میدهد تا مدل های مختلف را با هم مقایسه کنید. اگر سوالی در مورد هر گوشی داشتید با متخصصین هامیا تماس حاصل فرمایید تا تمامی جوانب گوشی را برایتان با صبر و حوصله  توضیح  بدهند. تمامی گوشی های موجود در سایت هامیا دارای کد رجیستری بوده و حتی سعی بر این بوده  که در بین گارانتی های معتبر با کمترین قیمت در بازار ایران، چه فروشگاه های آنلاین چه آفلاین حامی مردم در این روز های سخت باشد. هامیا اصالت تمامی کالا ها را تضمین میکند و در صورت هرگونه مغایرت با جدیت تمام پیگیر و پاسخگوی شما عزیزان میباشد. علاوه بر محصولات دیجیتالی، در هامیا سعی بر این بوده که نیاز کاربران برای خرید را پوشش دهند. بنابراین میتوانید طبق اصول "قیمت به صرفه و اصالت کالا" از محصولات دیگر همانند لوازم بهداشتی خانه، انواع شامپو، دستمال کاغذی و... سفارش دهید. جهت مشاهده فروشگاه هامیا میتوانید از لینک https://hamiya.shop/ دیدن فرمائید.

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49426 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو - BF تاریخ خبر: 1400/11/06 تعداد مشاهده: 1605
کلید واژه ها:
سافت گذر