کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317827 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گیم دیاس، برندی برای کاربران حرفه ‌ای و عاشقان بازی

بدون تردید افرادی که مشغول به انجام بازی های کامپیوتری هستند یا کاربران حرفه‌ای، همواره به دنبال خرید سخت‌ افزار قدرتمند خواهند بود. برندهای مختلف فعالیت خود را در زمینه تولید قطعات سخت افزاری انجام میدهند. گیم دیاس از جمله معروف ترین برندها در این زمینه بوده که توانسته است فعالیت بی‌نظیری در حوزه تجهیزات کامپیوتری و گیمینگ انجام دهد. اگر بخواهیم به ریشه یابی نام برند گیم دیاس بپردازیم باید به سراغ یونان باستان برویم. معنا کردن نام گیم دیاس به خوبی می‌تواند درک ما را از محصولات بی نظیر ارائه شده توسط این برند افزایش دهد. گیم دیاس به معنای خدای بازی بوده و بر اساس نام اسطوره های یونانی این برند نامگذاری شده است. خرید پاور کامپیوتر و انواع لوازم تولید شده توسط برند گیم دیاس شما را یاری خواهد کرد تا بتوانید تجربه‌ای لذت بخش هنگام استفاده از سیستم‌های خود داشته باشید. گیمرهای حرفه‌ای هنگام خرید انواع سخت افزار تلاش می‌کنند محصولاتی متناسب با نیاز خود انتخاب کنند.

گیم دیاس برند حرفه ای گیمرها

گیم دیاس با فروش انواع منبع تغذیه قدرتمند، انواع خنک‌کننده، موس، هدفون و کیبورد توانسته است خود را یک برند محبوب در میان کاربران معرفی نماید. اگر بخواهیم نگاه کوتاهی به محصولات ارائه شده توسط برند گیم دیاس داشته باشیم، چند محصول ارائه شده توسط این کمپانی نگاه ما را به خود جلب خواهند کرد.

لوازم جانبی گیم دیاس کدامند؟

هنگامی که با نام برند گیم دیاس مواجه می شویم میتوانیم به محصولات قدرتمند ارائه شده توسط این برند فکر کنیم. کمپانی گیم دیاس محصولات متنوعی را تولید کرده و روانه بازار می‌کند. انواع موس های گیمینگ ارائه شده توسط گیم دیاس بهترین گزینه برای گیمرها شناخته می شوند. خرید موس گیمینگ ارزان قیمت و قابل اعتماد گیم دیاس به شما امکانات منحصر به فردی خواهد داد. این پایان کار نبوده و با خرید کیبوردهای گیمینگ گیم دیاس می توانید از صفحه کلیدهای بسیار حرفه‌ای کمک بگیرید. گیم دیاس تلاش کرده است بر اساس ارگونومی، طراحی محصولات خود را انجام دهد. به همین علت بخش زیادی از کاربران هنگام خرید کیبوردهای حرفه ‌ای گیم دیاس احساس رضایت خود را اعلام کرده ‌اند.

با بررسی انواع محصولات ارائه شده توسط گیم دیاس متوجه می شویم این کمپانی تلاش کرده است حوزه کاری خود را ارتقا دهد. هدفون های تولید شده توسط گیم دیاس پخش صدای بسیار حرفه‌ای را انجام می دهند. این هدفون ها دارای میکروفون بوده و برای کاربران حرفه‌ای و گیمرها امکانات متعددی خواهند داشت.

خرید کیبوردهای گیمینگ گیم دیاس

هنگام خرید انواع محصولات گیم دیاس متوجه خواهید شد که این برند قیمت ‌گذاری شگفت ‌انگیزی را انتخاب کرده است.

با بررسی انواع محصولات ارائه شده توسط گیم دیاس متوجه میشویم که پاورهای کامپیوتری که این کمپانی تولید می کند، عملکردی خیره کننده خواهند داشت. فروش پاور کامپیوتر گیم دیاس با قدرت و توان بالا و قیمت مناسب موجب شده که تقاضا برای خرید این محصولات به شکل قابل توجهی افزایش یابد. گیم دیاس انواع صندلی های گیمینگ و خنک کننده ها را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این برند تایوانی به خوبی توانسته است خود را در دل کاربران و گیمرهای حرفه ای جای داده و با فروش کیس خالی بی نظیر با طراحی شگفت انگیز نیز بخش زیادی از نیازهای کاربران و دغدغه ‌های آن ها را برطرف کند. در حالت کلی اگر به دنبال خرید محصولات گیم دیاس هستید باید بدانید که این برند برای برآورده کردن نیازهای کاربران حرفه‌ای به خوبی توانسته است از دانش متخصصین خود کمک گیرد.

‏خرید منبع تغذیه گیمینگ و ارزان قیمت از گیم دیاس

یکی از فاکتورهایی که کمپانی گیم دیاس برای فروش محصولات خود در نظر گرفته است، ارائه لوازم جانبی با قیمت مناسب خواهد بود. در واقع این برند توانسته است خود را به عنوان یک کمپانی موفق در زمینه فروش پاور یا منبع تغذیه معرفی کند. انواع منابع تغذیه تولید شده توسط گیم دیاس با قدرت فوق العاده و با قیمت گذاری شگفت انگیز امروزه در بازار عرضه می شوند. هنگامی که قصد خرید پاور و منبع تغذیه گیم دیاس را دارید متوجه خواهید شد که این محصولات برای سیستم های گیمینگ به بهترین شکل طراحی شده‌اند. اگر به دنبال جمع آوری و اسمبل یک سیستم گیمینگ قدرتمند هستید باید در خرید منبع تغذیه دقت کافی به خرج دهید. گیم دیاس در تولید پاور یا منبع تغذیه از خازن های بی نظیر استفاده کرده است. با خرید پاور و منبع تغذیه گیم دیاس یکی از بزرگترین دغدغه های گیمرها برطرف میشود.

خرید منبع تغذیه گیمینگ و ارزان قیمت از گیم دیاس

فروش انواع لوازم و محصولات گیم دیاس

 مجموعه آترامارت به عنوان مرکز فروش محصولات گیم دیاس توانسته است بخش زیادی از کالاهای تولید شده توسط این برند را در اختیار کاربران قرار دهد. همانگونه که می دانید گیم دیاس در چند سال اخیر سر و صدای زیادی در زمینه فروش پاور کامپیوتر به پا کرده است. این پایان کار نبوده و کیبورد برند گیم دیاس و موس های گیمینگ این کمپانی نیز با طراحی منحصر به فرد علاقه مندان زیادی به خود جذب کرده اند. اگر به دنبال خرید کیبوردهای گیمینگ هستید، محصولات گیم دیاس در شکل های مختلف و با طراحی ارگونومیک شاسی به شما عرضه می شوند. موس های تولید شده توسط شرکت گیم دیاس نیز در ۴ سری و با عملکرد شگفت انگیز در دسترس شما قرار دارند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49543 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1401/06/19 تعداد مشاهده: 793
کلید واژه ها:
سافت گذر