کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317862 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تغییر کدک در YouTube برای مدیریت اینترنت همراه

یوتیوب اخیراً شروع به رمزگذاری ویدیوهای خود با استفاده از کدک AV1 کرده است که امکانات قابل توجهی در کیفیت ویدیو، به ویژه در بیت‌ریت‌های پایین، ارائه می‌دهد. به زبان ساده‌تر، شما قادر خواهید بود ویدیوهای با کیفیت بالاتری را پخش کنید بدون اینکه از حجم داده‌های زیادی استفاده کنید.

 

تغییر کدک در YouTube برای مدیریت اینترنت همراه

 

این تغییر مورد استقبال کاربرانی است که از اینترنت داده همراه استفاده می‌کنند، جایی که مصرف داده می‌تواند یک نگرانی اصلی باشد. با این حال، برگشت به AV1 ممکن است دارای نقطه ضعفی باشد. زیرا که AV1 یک کدک پیچیده‌تر از کدهایی است که یوتیوب به طور سنتی استفاده می‌کرده است، نیاز به قدرت پردازش بیشتری برای رمزگشایی دارد. این می‌تواند منجر به کاهش عمر باتری برای برخی کاربران شود، به ویژه کسانی که دستگاه‌های قدیمی‌تری دارند که دارای رمزگشایی سخت‌افزاری برای AV1 نیستند.

مهم است به‌یاد داشته باشید که گوگل اولین شرکتی نیست که از AV1 پشتیبانی می‌کند. عملاً Netflix نیز از مدتی پیش از AV1 برای برنامه‌ی اندروید خود استفاده می‌کند. بنابراین، تغییر به AV1 بخشی از یک روند بزرگتر در صنعت پخش ویدیو است.

پس چه معنی برای شما دارد؟ خبر خوب این است که احتمالاً قادر خواهید بود لذت بردن از ویدیوهای با کیفیت بالاتر را بدون اینکه به سرعت، به حجم داده‌های خود حمله کنید. با این حال، اگر دستگاه قدیمی دارید، ممکن است کمی از عمر باتری خود را از دست بدهید.

اگر نگران عمر باتری هستید، چندین راهکار دارید. اول، می‌توانید سطح کیفیت پخش ویدیوهای یوتیوب را کاهش دهید. این کار می‌تواند به بهبود عمر باتری کمک کند. همچنین می‌توانید سایر برنامه‌هایی که استفاده نمی‌کنید را ببندید، زیرا که این کار می‌تواند به آزادسازی قدرت پردازش و بهبود عمر باتری کمک کند.

با این حال، اگر دارای یک دستگاه اندرویدی جدیدتر با اندروید 12 و بالاتر هستید، تغییر یوتیوب به AV1 برای شما یک تغییر مثبت خواهد بود. شما تجربه‌های قابل توجهی در کیفیت ویدیو خواهید داشت، به ویژه اگر از طرح موبایل استفاده کنید، حتی اگر احتمال افزایش مصرف باتری وجود داشته باشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49918 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/02/01 تعداد مشاهده: 890
سافت گذر