کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9322 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317858 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نظرسنجی ها را بدون دردسر به ایمیل های خود اضافه کنید

کاربران اوت‌ لوک در وب دوست دارند روی هر دستگاهی از برنامه ایمیل مایکروسافت راحت استفاده کنند . ولی گاهی وقتا کلاینت وب همه چیز رو خوب انجام نمیده. امروز، مایکروسافت اعلام کرد که بهبودهایی برای نسخه وب اوت‌ لوک ارائه داده که قرار دادن نظرسنجی در پیام‌های ایمیل رو راحت‌تر می‌کنه.

تو یه پست وبلاگی، مایکروسافت گفته که قبلنا کاربران اوت‌ لوک در وب باید نظرسنجی رو تو یه پنل کناری از کلاینت ایمیل ایجاد میکردن نمیتونستن قبل از ارسال به گیرندگانشون ببینن نظرسنجی توی ایمیل چطوری میاد.

نظرسنجی ها را بدون دردسر به ایمیل های خود اضافه کنید

 

حالا، اوت‌ لوک در وب می‌تواند بطور مستقیم یک نظرسنجی را در ایمیل قرار دهد. تمام کاربران فقط کافی است که بر روی بخش "درج" در نوار اوت‌ لوک کلیک کرده و سپس بر روی بخش "نظرسنجی‌ها" کلیک کنند. یک نظرسنجی قابل ویرایش در پیام ایمیل شما ظاهر خواهد شد. نظرسنجی‌ای که ایجاد می‌کنید باید دقیقاً مانند آنچه که افرادی که ایمیل را دریافت می‌کنند، باشد

مایکروسافت اضافه کرد:

علاوه بر این، می‌توانید چندین نظرسنجی را اضافه کرده و در حال ایجاد نظرسنجی برای شرایط مختلف، انواع مختلفی از سوالات را انتخاب کنید. به عنوان مثال، در یک ایمیل با هدف اندازه‌گیری انگیزه تیم، می‌توانید یک سوال رتبه‌ بندی را برای ارزیابی ترجیحات فعالیت و یک سوال چند گزینه‌ای را برای تعیین فاصله‌ زمانی مورد علاقه اضافه کنید.

هنگامی که ایمیل با نظرسنجی درج شده از اوت‌ لوک در وب ارسال شود، فرستنده ایمیل و گیرندگان آن قادر خواهند بود نتایج زنده این نظرسنجی را مشاهده کنند.

در حال حاضر، ویژگی نظرسنجی تعبیه‌ شده در ایمیل فقط برای کاربران اوت‌ لوک در وب است. اگر گیرندگان ایمیل‌ها با نظرسنجی‌ها در اوت‌ لوک دسکتاپ یا موبایل مواجه شوند، به جای آن‌ها یک پیوند متنی مشاهده خواهند کرد. این پیوند آن‌ها را به یک صفحه وب فرم‌های مایکروسافت با نظرسنجی هدایت می‌کند. مایکروسافت می‌گوید که قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۴، نظرسنجی‌های کاملاً تعبیه‌ شده برای ایمیل‌ها را برای همه پلتفرم‌های اوت‌ لوک پشتیبانی کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50064 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/02/22 تعداد مشاهده: 804
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر