کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317851 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

VMware Workstation Pro با امکانات جدید و رفع اشکالات

VMware Workstation به شما این امکان را می‌دهد که به تمام ماشین‌های مجازی مورد نیاز خود، بدون توجه به محل اجرای آن‌ها، دسترسی آسان داشته باشید. شما می‌توانید از راه دور به ماشین‌های مجازی در حال اجرا روی VMware vSphere، ESXi یا نسخه دیگری از VMware Workstation متصل شوید. رابط وب وردکستیشن به شما امکان می‌دهد از طریق رایانه شخصی، تلفن هوشمند، تبلت یا هر دستگاهی با یک مرورگر مدرن به ماشین‌های مجازی محلی و سرور دسترسی داشته باشید.

همزمان بر روی یک رایانه شخصی و بدون نیاز به راه اندازی مجدد، برنامه‌ها را روی چندین سیستم عامل از جمله لینوکس، ویندوز و موارد دیگر اجرا کنید. سیستم عامل‌ها، برنامه‌ها و وصله‌های جدید را در یک محیط جداگانه ارزیابی و آزمایش کنید.

 

VMware Workstation Pro با امکانات جدید و رفع اشکالات

 

بهره‌وری خود را به سطح بعدی برسانید

اجرای برنامه‌ها روی چندین سیستم عامل از جمله لینوکس، ویندوز و موارد دیگر به طور همزمان روی یک رایانه شخصی بدون نیاز به راه اندازی مجدد.

ارزیابی و آزمایش سیستم عامل‌ها، برنامه‌ها و وصله‌های جدید در یک محیط جداگانه.

نمایش برنامه‌های نرم‌افزاری پیچیده روی یک لپ‌تاپ به صورت قابل تکرار و قابل اعتماد.

ادغام چندین رایانه با سرورهای وب، سرورهای پایگاه داده و غیره روی یک ماشین واحد.

ساخت الگوهای مرجع برای ارزیابی قبل از استقرار در تولید.

ماشین‌های مجازی خود را به راحتی با کشیدن و رها کردن از رایانه شخصی خود به vSphere یا ابر منتقل کنید.

 

تغییرات در نسخه VMware Workstation Pro 17.5.2

این نسخه شامل بهبودهایی برای پشتیبانی از یک مدل اشتراک تجاری و مجوز استفاده شخصی است. برای اطلاعات بیشتر، بخش "آشنایی با اشتراک" را مطالعه کنید.

این نسخه آسیب پذیری‌های CVE-2024-22267، CVE-2024-22268، CVE-2024-22269 و CVE-2024-22270 را برطرف می‌کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این آسیب‌پذیری‌ها و تأثیر آنها بر محصولات VMware، بخش VMSA-2024-0010 را مطالعه کنید.

این نسخه شامل رفع مشکلات امنیتی و باگ‌ها است.

 

اعلامیه‌های پشتیبانی محصول

Workstation Pro و Fusion Pro اکنون برای استفاده شخصی رایگان هستند. به طور پیش فرض، هر محصول فقط برای استفاده شخصی مجوز دارد. دیگر نیازی به کلید مجوز برای استفاده شخصی نیست. Workstation Pro و Fusion Pro برای استفاده در هر محیط تجاری به یک اشتراک تجاری و کلید مجوز مرتبط نیاز دارند. اشتراک‌های تجاری برای هر دو Fusion Pro و Workstation Pro اکنون از طریق یک محصول واحد با نام Desktop Hypervisor Pro ارائه می‌شود.

 

مشکلات شناخته شده

ممکن است ویژگی چند مانیتوره در توپولوژی‌های خاص به درستی کار نکند.

در شرایط خاص، بر اساس سخت‌افزار و توپولوژی‌های مختلف، ویژگی چند مانیتوره طبق انتظار کار نمی‌کند. ممکن است با مشکلاتی مانند بازگشت توپولوژی به یک صفحه نمایش یا عدم چرخش بین مانیتورها مواجه شوید. راه‌حل موقت: وجود ندارد.

 

مشکلات حل شده

سرویس NAT در VMware حتی زمانی که هیچ ماشین مجازی در حال اجرا نیست، از CPU زیادی استفاده می‌کند. در Workstation Pro نسخه‌های 17.5.0 و 17.5.1، ممکن است vmnat.exe حتی زمانی که هیچ ماشین مجازی در حال اجرا نیست، مصرف CPU بالایی داشته باشد. این مشکل حل شده است.

 

مسائل امنیتی

OpenSSL که توسط OVF Tool استفاده می‌شود به نسخه 1.0.2zj به‌روزرسانی شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50100 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/02/26 تعداد مشاهده: 1105
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر