کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317898 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عملکرد Copilot+ پایین‌ تر از حد انتظار مشکلات CPU و گیمینگ

یک کاربر ردیت با نام cponica23 اولین کامپیوتر Copilot+ خود را که یک سامسونگ گلکسی بوک 4 Edge با پردازنده اسنپدراگون ایکس الیت است، دریافت کرده است. صاحب خوشحال این دستگاه مدتی را صرف انجام تست‌ های اولیه و بنچمارک کرد و نتایج جالب بود، اگرچه چندان عالی نبود. وقتی کوالکام تراشه‌ های جدید درخشان خود را برای کامپیوترهای شخصی ویندوز معرفی کرد، نتایج بسیار چشمگیر را در گیک‌ بنچ به نمایش گذاشت، مانند حدود 3000 در تک هسته‌ای و بیش از 15000 در چند هسته‌ای. در واقع، مدل تست‌ شده‌ای که با اسنپدراگون ایکس الیت X1E-78-100 اجرا می‌شد، در تست تک هسته‌ای 1841 و در چند هسته‌ای 11537 امتیاز کسب کرد که فاصله‌ای نسبتاً زیاد با مقادیر وعده داده شده دارد.

 

عملکرد Copilot+ پایین‌ تر از حد انتظار مشکلات CPU و گیمینگ

 

 این امتیاز از پردازنده‌های A14 اپل در سال 2020 پایین‌ تر است. یک بررسی سریع در Task Manager نشان داد که دستگاه با حداکثر فرکانس 2.5 گیگاهرتز کار می‌کرد، باز هم بسیار کمتر از 3.4 گیگا هرتز وعده داده شده برای مدل X1E-78100. این ممکن است توضیح دهد که چرا پردازنده از کارایی وعده داده شده خود بسیار پایین‌ تر است. حدس دیگری این است که سامسونگ برای دستیابی به عمر باتری بهتر، CPU را محدود کرده است. با این حال، NPU که بخش مهمی از کامپیوترهای Copilot+ است، مورد آزمایش قرار نگرفت.

در مورد عمر باتری، تست اولیه عملکرد خوبی را نشان داد که می‌تواند شما را در کل روز سرپا نگه دارد، اما مک‌ بوک ایر مجهز به M2 اپل (که توسط کاربر ردیت به عنوان «MBA» نامیده می‌شود)، که مایکروسافت سعی می‌کند به سختی آن را شکست دهد، همچنان نتایج بهتری را نشان می‌دهد.

اولین برداشت‌ها خوب است، نه در سطح M2 MBA اما بسیار بهتر از یک زنبوک دوئو با پردازنده Core i9 185H که فقط از یک صفحه نمایش استفاده می‌کند. ZDuo در حدود 17/18 ساعت نیاز به شارژ داشت، اما این یکی تا ساعت 10 شب دوام می‌آورد. مطمئناً می‌توانید روی یک روز کامل باتری حساب کنید.

در هر صورت، در حال حاضر برای قضاوت زود است. سامسونگ و کوالکام ممکن است برای رفع مشکل پایین بودن سرعت کلاک CPU، سیستم عامل جدیدی منتشر کنند.

در نهایت، cponica23 لپ‌ تاپ را با استفاده از بازی Resident Evil Village آزمایش کرد و این بازی توانست خروجی 40 تا 50 فریم در ثانیه با افت فریم شدید در 1080p Medium با FidelityFX Super Resolution (FSR) در حالت Performance داشته باشد. اگرچه کوالکام گفته است که تراشه‌های اسنپدراگون ایکس باید توانایی اجرای بازی‌های معمولی را داشته باشند، کامپیوترهای Copilot+ به طور واضح نباید در لیست شما قرار بگیرند، اگر چیزی فراتر از ساده‌ ترین بازی‌ های معمولی را می‌خواهید. مایکروسافت ارسال کامپیوترهای Copilot+ خود را از 18 ژوئن آغاز خواهد کرد. جالب خواهد بود که ببینیم بقیه‌ی این سری در دستان صاحبانشان چگونه رفتار می‌کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50324 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/26 تعداد مشاهده: 1070
سافت گذر