کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9285 | مشاهده و دانلود: 746076411 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/08 | اعضاء: 317414 | نظرات: 37934
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🌸سالروز اتمام نعمت و هنگامه اعلان وصایت و ولایت امیر المومنین (علیه السلام) بر شیعیان و پیروان ولایت خجسته باد 🌸
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین اینترنت قوی و پرسرعت در ایران کدام است؟

اینترنت قوی و پرسرعت

در دنیای امروز، دسترسی به اینترنت پرسرعت خانگی به عنوان یک ضرورت انکارناپذیر تلقی می‌شود. از انجام امور روزمره گرفته تا سرگرمی و آموزش، اینترنت نقش پررنگی در زندگی افراد ایفا می‌کند. در میان روش‌های مختلف اتصال به اینترنت، اینترنت قوی و پرسرعت ADSL به عنوان یکی از گزینه‌های محبوب و مقرون به صرفه، جایگاه ویژه‌ای دارد.

کلمه ADSL مخفف Asymmetric Digital Subscriber Line به معنای خط مشترک دیجیتال نامتقارن است. این فناوری از خطوط تلفن مسی موجود برای ارائه اتصال به اینترنت با سرعت بالا استفاده می‌کند. ADSL به دلیل سرعت دانلود بالا، برای مصارف خانگی مانند وبگردی، تماشای ویدیو و دانلود فایل‌ها ایده‌آل است.

در این مقاله، به بررسی مزایا و معایب ADSL و نحوه عملکرد آن که توسط بهترین ISPهای ایران همچون ماهان نت، سامان نت، شاتل و .... ارائه می‌شوند، خواهیم پرداخت.

مزایای اینترنت ADSL نسبت به سایر انواع اینترنت چیست؟

از مزایای اینترنت ADSL نسبت به سایر انواع اینترنت می‌توان موارد زیر را ذکر کرد:

دسترسی گسترده

یکی از مزایای اصلی ADSL این است که از خطوط تلفن معمولی استفاده می‌کند که در بسیاری از مناطق شهری و روستایی در دسترس هستند. این به شما امکان می‌دهد تا در مناطقی که سرویس‌های دیگر اینترنتی ممکن است محدود باشند، به اینترنت وصل شوید.

اینترنت adsl چیست

نصب و راه‌اندازی آسان

نصب و راه‌اندازی ADSL به راحتی انجام می‌شود و نیاز به تجهیزات خاصی ندارد. اغلب سرویس‌دهندگان ADSL به شما یک مودم ADSL ارائه می‌دهند که به راحتی قابل نصب است و شما را قادر می‌سازد به اینترنت وصل شوید.

قیمت مناسب برای داشتن اینترنت قوی و پرسرعت

ADSL اغلب به عنوان یک گزینه با قیمت مناسب در مقایسه با سایر فناوری‌های اینترنتی محسوب می‌شود. این به خصوص برای افرادی که نیاز به سرعت بالای آپلود ندارند و به دنبال اتصال اینترنت پایدار و با سرعت دانلود مناسب هستند می‌تواند مناسب باشد.

پایداری اتصال

ADSL اغلب اتصال پایداری را ارائه می‌دهد و به طور معمول تحت تأثیر تداخل‌های کمتری قرار می‌گیرد. این به شما امکان می‌دهد از اتصال پایدار و مداوم به اینترنت برخوردار شوید بدون اینکه نگرانی از قطعی یا تداخل با سرویس‌های دیگر داشته باشید.

محدودیت‌های ترافیک کمتر ( داشتن اینترنت نامحدود)

در بسیاری از طرح‌های ADSL، محدودیت ترافیک کمتری نسبت به برخی از فناوری‌های دیگر اعمال می‌شود، به این معنی که می‌توانید حجم بیشتری از داده‌ها را در طول ماه مصرف کنید بدون آنکه نیاز به تأمین بسته‌های اضافی داشته باشید.

به هر حال، لازم به ذکر است که سرعت ADSL ممکن است نسبت به فناوری‌های دیگر مانند فیبر نوری کمتر باشد و تحت تأثیر فاصله شما از مرکز سرویس‌دهی و کیفیت خط تلفن قرار بگیرد. قبل از انتخاب ADSL، بهتر است نیازها و محدودیت‌های خود را مورد بررسی قرار دهید.

قیمت اینترنت قوی و پرسرعت

تفاوت ADSL با TD LTE (کدام اینترنت قوی و پرسرعت است؟)

حالا که با هر دو سرویس به طور جداگانه آشنا شدید، قصد داریم تفاوت ADSL با TD LTE را هم به طور جداگانه بیان کنیم تا با مقایسه این دو سرویس بتوانید تصمیم بگیرید که کدام سرویس مناسب شماست.

در اینجا تعریفی از اینترنت TD-LTE را نیز برای شما آورده‌ایم: با استناد به تعریف از سایت رایان توس، اینترنت td lte یک اینترنت نسل چهار موبایل می‌باشد که بعنوان اینترنت ثابت نیز شناخته می‌شود چرا که بیشتر برای استفاده در یک جای ثابت بکار می‌رود. در واقع اینترنت td lte بعنوان جایگزین اینترنت ADSL و اینترنت WiMAX می‌باشد که از سرعت بالاتری برخوردار است.

اینترنت TD-LTE از نام TDD-LTE گرفته شده و مخفف عبارت Time Division Duplexing-Long Term Evolution می‌باشد.

نیاز به خط تلفن ثابت

اولین و مهم‌ترین تفاوت ADSL با TD LTE نیاز به خط تلفن ثابت است. اینترنت ADSL نیاز به خط تلفن دارد، یعنی انتقال این اینترنت از طریق سیم‌های مسی است. اما اینترنت LTE بر مبنای شبکه موبایل کار می‌کند یعنی فقط باید بررسی کنید که در پوشش دهی این اینترنت قرار بگیرید و به خط تلفن ثابت نیاز ندارید. این موضوع باعث برتری سرویس اینترنت LTE نسبت بهADSL است.

همراه یا ثابت بودن سرویس

سرویس ADSL چون بر روی خط تلفن شما قرار می‌گیرد، پس قابلیت اینکه سرویسی همراه برای شما باشد را ندارد. اما سرویس اینترنت LTE ، سرویسی همراه برای شما در جاده، سفر، محل کار و... است. این موضوع یکی از مهم‌ترین تفاوت ADSL با TD LTE است که حتما باید به آن توجه کنید.

تفاوت اینترنت adsl با td lte

راه‌اندازی سریع‌تر سرویس

راه‌اندازی اینترنت ADSL چون از طریق خط تلفن انجام می‌شود پس باید مدارکی مثل مدارک شناسایی صاحب خط تلفن، قبض تلفن و... را آپلود کنید. بعد از آپلود مدارک باید منتظر تایید شرکت بمانید. این پروسه زمان‌بر است. اما اینترنت LTE نیازی به آپلود مدارک ندارد و شما فقط باید بررسی کنید که در منطقه تحت پوشش هستید یا نه و با یک مودم و سیمکارت مخصوص اینترنت راه اندازی می‌شود. پس سرویس اینترنت LTE نسبت به ADSL سریع‌تر راه‌اندازی می‌شود.

کدام اینترنت قوی و پرسرعت تر است؟

در مقایسه سرعت دو سرویس اینترنت ADSL و TD LTE باید بگوییم که سرعت اینترنت ADSL 16مگابیت بر ثانیه است درحالی که اینترنت LTE تا 80 مگابیت بر ثانیه به شما سرعت می‌دهد. پوشش دهی کلی اینترنت TD LTE در سراسر کشور باعث می‌شود که سرعت این سرویس بالاتر باشد.

البته شایان ذکر است که این سرعت ها در ایدئال ترین حالت ممکن بیان شده است. به صورت میانگین سرعت اینترنت ADSL از 2 تا 8 مگابایت متغیر است و اینترنت TD LTE از 4 تا 60 مگابایت است.

هزینه

درخصوص هزینه اگر بخواهیم برای شما درباره تفاوت ADSL باTD LTE صحبت کنیم باید بگوییم که گرچه هزینه اینترنت LTE نسبت به ADSL بیشتر است اما این هزینه بیشتر در ازای سرعت بالاتر، پینگ کمتر و حجم بیشتر است.

انتخاب شما، کیفیت را تعیین می‌کند!

در دنیای امروز، دسترسی به اینترنت پرسرعت به عنوان یک ضرورت انکارناپذیر تلقی می‌شود. از انجام امور روزمره گرفته تا سرگرمی و آموزش، اینترنت نقش پررنگی در زندگی افراد ایفا می‌کند. در میان روش‌های مختلف اتصال به اینترنت، ADSL به عنوان یکی از گزینه‌های محبوب و مقرون به صرفه، جایگاه ویژه‌ای دارد.

شرکت ارائه دهنده اینترنت ماهان نت به آدرس www.mahannet.ir به عنوان یکی از قدیمی‌ترین برندها در این زمینه در کنار سامان نت، پیشگامان، شاتل، آسیاتک و..... ارائه خدمات اینترنت قوی و پرسرعت در ایران هستند و با ارائه طیف وسیعی از بسته‌های متنوع، نیازهای مختلف کاربران را برآورده می‌کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50351 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1403/03/30 تعداد مشاهده: 959
کلید واژه ها:
سافت گذر