کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746827652 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317532 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تعداد کاربران فعال پیام رسان های ایرانی

امروزه که بیشتر فعالیت های کاری و سرگرم کننده ی افراد توسط تلفن همراه اجام می شود بسیاری از شرکت های ساخت برنامه های کاربردی فعالیت خود را نسبت به گذشته بسیار بیشتر کرده اند. برای مثال این روز ها پیام رسان های ایرانی مانند: سروش، روبیکا، بله، ایتا و... بازار بسیار داغی دارند و زیرا تعداد کاربران فعال پیام رسان های ایرانی بسیار بیشتر از دیگر برنامه ها خواهند بود.

قبل از این که آمار دقیق تری از تعداد کاربران فعال پیام رسان های ایرانی به شما بدهیم باید توضیح کوتاهی درباره ی این پیام رسان ها به شما بدهیم. درواقع پیام رسان ها یک فضا و بستر آنلاینی می باشد که در آن امکان گفت و گو و ارسال پیام های صوتی، متنی و عکس و فیلم  بین یک تا چند نفر وجود دارد. این پیام رسان ها از سرعت بالایی برخوردار هستند و کار کردن با آن ها بسیار ساده است و یک راه ارتباطی بسیار قوی در سراسر دنیا به شمار می آید. در ادامه شما را با چند تا از محبوب ترین و پر مخاطب ترین پیام رسان های ایرانی آشنا خواهیم کرد.

 

بهترین جایگزین شبکه های اجتماعی خارجی

بعد از مسدودی و فیلترینگ شبکه های اجتماعی خارجی همچون تلگرام، واتساپ و اینستاگرام افراد برای استفاده از آن ها مجبور به بکارگیری انواع فی*ل*تر ش**کن شدند و از طرفی طبق قانون ایران استفاده از انواع این نرم افزار های تغییر آی پی ممنوع می باشد. حالا کاربران ایرانی به دنبال بهترین جایگزین برای این شبکه های اجتماعی هستند که در ادامه آن ها را معرفی خواهیم کرد.

جایگزین اینستاگرام: روبیکا

جایگزین تلگرام و واتساپ: ایتا و بله

 

پیام رسان ایتا

این پیام رسان ایرانی که بسیار نیز محبوب می باشد با هدف این که تمامی نیاز های کاربران خود را بر طرف کند ایجاد شده است. در ایتا شما میتوانید مانند دیگر برنامه های پیام رسان با دوستان خود در ارتباط باشید و تمامی فایل های خود را برای آن ها بفرستید. از ویژگی های خوب این برنامه این است که دارای تمامی نسخه ها برای گوشی های اندرویدی، آیفون و همچنین ویندوز ( نسخه ی وب ) می باشد و همه میتوانند از آن استفاده کنند.

پیام رسان ایتا قابلیت تشکیل گروه ها و کانال های مختف را به شما خواهد داد همچنین شما برای صرفه جویی در زمان خود از ایتا یار که مانند یک دستیار یا ادمین عمل خواهد کرد برای مدیریت کار های خود استفاده کنید.

 

پیام رسان روبیکا

از دیگر پیام رسان های قدرتمند ایرانی میتوانیم به سوپر اپلیکیشن روبیکا اشاره کنیم که بسیار محبوب می باشد. این برنامه علاوه بر امکاناتی که پیام رسان ایتا دارد دارای یک سری ویژگی های منحصر بفرد مانند بخش روبینیو می باشد. با دانلود روبیکا به بخش روبینیو که مخصوص فیلم و عکس می باشد و همانند اکسپلور اینستاگرام عمل خواهد کرد دسترسی پیدا خواهید کرد و شما میتوانید عکس ها و فیلم های خود را در این بخش با دیگران به اشتراک بگذارید.

از دیگر ویژگی های روبیکا تمای فیلم و سریال و انیمیشن های روز دنیا به صورت رایگان می باشد که شما میتوانید از روبیکا بر روی تلوزیون های خود نیز استفاده کنید و همراه با خانواده به تماشای این فیلم و سریال ها بپردازد.

 

پیام رسان سروش

سومین پیام رسال ایرانی که بسیار پر کاربرد نیز می باشد سروش یا سروش پلاس است که علاوه بر داشتن امکاناتی مانند: چت های تصویری و متنی و صوتی و... قابلیت تماشای فیلم و سریال ها شما میتوانید به صورت نامحدود با دیگران تماس صوتی برقرار کنید.

از ویژگی های منحصر بفرد سروش پلاس میتوانیم به پرداخت از طریق درگاه های امن و معتبر اشاره کنیم با سرویس پرداخت درون کانالی و قابلیت متصل کردن آن به کیف پول و درگاه های بانکی میتوانید به راحتی تجربه ی یک خرید امن و ساده و لذت بخش را داشته باشید.

 

پیام رسان بله

آخرین پیام رسان ایرانی و ممتازی که قصد معرفی آن را داریم بله می باشد که با بیش از 19 میلیون بار نصب میتواند یک بستر بسیار مناسب برای تبلیغ کردن کسب و کار های شما باشد. پیام رسان بله نیز مانند دیگر پیام رسان ها قابلیت های انواع چت و ارسال انواع پیام های متنی، صوتی و تصویری و گیف و... را دارد. اما یکی از ویژگی های خوب آن داشتن فروشگاه های معتبر برای انواع خرید می باشد.

بله نیز مانند برنامه ی سروش پلاس قابلت های بانکی دارد و علاوه بر پرداخت ها میتوانید از دیگر امکانات بانکی آن مانند جمع سپاری مالی، پاکت هدیه و درخواست پول استفاده کنید.

 

تعداد کاربران فعال پیام رسان های ایرانی

روبیکا: 44 میلیون نفر

ایتا: 30 میلیون نفر

سروش: 34 میلیون نفر

بله: 23 میلیون نفر

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50360 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: پابلیکا تاریخ خبر: 1403/03/31 تعداد مشاهده: 109
کلید واژه ها:
سافت گذر