کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317877 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شرکت Oracle پایگاه داده خودکار خود را در آژور ارائه می‌دهد

شرکت اوراکل اعلام کرده است که راهکار پایگاه داده خودکار آن‌ ها (Autonomous Database) اکنون در منطقه شرقی آمریکا در سرویس ابری مایکروسافت آژور، از طریق یک پیشنهاد خصوصی در بازار مایکروسافت آژور قابل دسترس است. این پایگاه داده خودکار به شما کمک می‌کند تا کارهای بیشتری را با بهره‌ وری بالاتر انجام دهید، چرا که نرم افزار یادگیری ماشین به صورت خودکار، تنظیم پایگاه داده، امنیت، پشتیبان‌ گیری، بروزرسانی و دیگر امور مدیریتی روتین که معمولا توسط یک مدیر پایگاه داده انجام می‌گیرد را مدیریت می‌کند.

 

شرکت Oracle پایگاه داده خودکار خود را در آژور ارائه می‌دهد

 

این شرکت اعلام کرده است که سازمان‌ ها می‌توانند هر نوع کاری را به یک پایگاه داده خودکار اوراکل منتقل کرده و به صورت امن اجرا کنند. اوراکل می‌گوید این پایگاه‌های داده بر روی خوشه‌ های کاربردی واقعی در زیرساخت ابری Exadata اجرا می‌شوند تا کارایی، در دسترس‌ بودن، امنیت و قابلیت ارتقاء بالا را ارائه دهند.

کاران باتا، معاون ارشد زیرساخت ابری اوراکل، در مورد دلیل راه‌ اندازی پایگاه داده خودکار اوراکل روی سرویس Oracle Database@Azure گفته است:

«96 درصد از شرکت‌ های فهرست فورچون 100 و هزاران سازمان پیشرو جهانی برای اجرای کسب و کار خود به پایگاه‌ های داده اوراکل وابسته هستند. از زمان راه‌ اندازی سرویس Oracle Database@Azure، تقاضای فوق‌ العاده‌ای از سوی مشتریان دریافت کرده‌ایم، به همین دلیل است که با این سرمایه‌ گذاری استراتژیک پاسخ داده‌ایم و اکنون اولین پایگاه داده خودکار جهان را به مشتریان در آژور ارائه می‌دهیم. با استفاده از پایگاه داده خودکار اوراکل، سازمان‌ ها می‌توانند برنامه‌ های خروج از مراکز داده خود را تسریع بخشند و توسعه‌ دهندگان آژور را قادر سازند تا به راحتی راه‌ حل‌ هایی را بسازند.»

این اعلامیه بر اساس مشارکتی است که مایکروسافت و اوراکل در دسامبر گذشته اعلام کردند و در آن، Oracle Database@Azure به طور کلی در دسترس قرار گرفت. این دو شرکت اعلام کردند که می‌خواهند به مشتریان حق انتخاب بیشتری بدهند و موانع مرتبط با انتقال کارهای حیاتی به ابر عمومی را که در آنجا می‌توانند به فناوری‌ های بهتر دسترسی داشته باشند، برطرف کنند.

برخلاف اعلامیه قبلی آنها، این دو شریک جزئیاتی در مورد زمان در دسترس بودن این سرویس جدید در مناطق دیگر ارائه نکرده‌اند. همچنین توضیح داده نشده است که مشتریان چه زمانی می‌توانند بدون نیاز به دعوتنامه خصوصی در بازار مایکروسافت آژور، از این سرویس استفاده کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50375 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/02 تعداد مشاهده: 809
سافت گذر