کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9287 | مشاهده و دانلود: 746427354 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/10 | اعضاء: 317465 | نظرات: 37936
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نوشتن آسان‌ تر دعوت‌ نامه‌ها و یادآوری‌ ها در Forms با Copilot

قبلا هم به این موضوع اشاره کرده بودیم و به نظر می رسد باید دوباره بگوییم. مایکروسافت در چند ماه گذشته با افزودن ویژگی‌های جدید به سرویس ایجاد فرم‌ های خود، بسیار پرکار بوده است. این شامل افزودن‌ های بیشتر و بیشتری از Copilot می‌شود.

در ماه مارس، مشترکان نسخه‌ های تجاری و آموزشی Microsoft 365 می‌توانستند از سرویس هوش مصنوعی تولید کننده متن Copilot برای تایپ کردن درخواست‌ های متنی در فرم‌ها استفاده کنند تا پیش‌نویس‌ هایی برای فرم‌ های خاص، همراه با تم‌ها و طرح‌ های ویژه ایجاد کنند. در ماه مه، کاربران همچنین می‌توانستند از Copilot برای کمک به بازنویسی سوالات برای نظرسنجی‌ های ساخته شده در فرم‌ها، همراه با کمک به تغییر سوالات در فرم‌های فعلی درخواست کنند.

 

نوشتن آسان‌ تر دعوت‌ نامه‌ها و یادآوری‌ ها در Forms با Copilot

 

مایکروسافت امروز از ویژگی‌ های حتی بیشتر Copilot که به Forms اضافه می‌شوند رونمایی کرد. این شرکت در یک پست وبلاگ اعلام کرد که کاربران می‌توانند با تایپ کردن درخواست‌ های متنی، دعوتنامه‌ هایی را که برای افراد برای پر کردن درخواست‌ های فرم ارسال می‌شود، بازنویسی کنند.

پیام دعوتنامه اولین چیزی است که پاسخ‌ دهندگان هنگام دریافت فرم می‌بینند. ایجاد یک پیام قانع‌ کننده برای جلب توجه آن‌ها و تشویق به پاسخ سریع ضروری است. هنگامی که فرم شما آماده شد، Copilot به شما در بازنویسی پیام پیش فرض کمک می‌کند و جزئیاتی مانند موضوع فرم، زمان تخمینی تکمیل و تاریخ سررسید را اضافه می‌کند. پس از آماده شدن دعوتنامه، افرادی که پیام کمکی Copilot را دریافت می‌کنند، ایمیلی در صندوق ورودی Outlook خود خواهند دید. آنها می توانند برای شروع پر کردن فرم روی دکمه "شروع اکنون" در آن ایمیل کلیک کنند.

علاوه بر این، اگر برخی از افراد به دعوتنامه اولیه Forms شما پاسخ ندادند، می‌توانید از Copilot بخواهید که در نوشتن پیام یادآوری با چندین گزینه در دسترس شما کمک کند. پیش از این، مایکروسافت اعلام کرده بود که کمک Copilot برای ایجاد آزمون در Forms در حال انجام است. با این حال، هنوز مشخص نیست که این ویژگی خاص چه زمانی اضافه خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50400 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/05 تعداد مشاهده: 856
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر