کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9287 | مشاهده و دانلود: 746427354 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/10 | اعضاء: 317464 | نظرات: 37936
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🌸سالروز اتمام نعمت و هنگامه اعلان وصایت و ولایت امیر المومنین (علیه السلام) بر شیعیان و پیروان ولایت خجسته باد 🌸
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویندوز سرور 2025 پرواز آزمایشی آغاز شد

مایکروسافت آخرین نسخه از ویندوز سرور را برای اعضای برنامه Windows Server Insider منتشر کرده است. شماره ساخت جدید 26244 است و این همان شماره ساخت نسخه بتا کانال Canary ویندوز 11 است که به تازگی منتشر شده است. توجه داشته باشید که این نسخه و نسخه‌ های بعدی از Windows Server Insider اکنون با برند Windows Server 2025 شناخته می‌شوند.

 

ویندوز سرور 2025 پرواز آزمایشی آغاز شد

 

به نظر می‌رسد این یک بروزرسانی جزئی دیگر است، زیرا گزارش تغییرات تقریباً مشابه گزارشی است که برای آخرین نسخه پیش‌ نمایش منتشر شد. تنها تفاوت این است که این گزارش تغییرات، یک مشکل شناخته‌ شده که قبلاً لیست شده بود و اکنون حل شده است را حذف می‌کند.

 

این لیست کامل تغییرات است:

حساب‌ های کاربری مدیریت‌ شده تفویض‌ شده (dMSA)

نوع جدیدی از حساب کاربری به نام حساب کاربری مدیریت‌ شده تفویض‌ شده (dMSA) اکنون در دسترس است که امکان انتقال از یک حساب کاربری سرویس سنتی به یک حساب ماشین با کلیدهای مدیریت‌ شده و کاملاً تصادفی را در عین حال غیرفعال کردن گذرواژه‌ های حساب کاربری اصلی را فراهم می‌کند. احراز هویت برای dMSA به هویت دستگاه مرتبط است، به این معنی که فقط هویت‌ های ماشین مشخص‌ شده که در AD نگاشت داده شده‌اند می‌توانند به حساب دسترسی داشته باشند. استفاده از dMSA به جلوگیری از جمع‌ آوری اعتبارنامه با استفاده از یک حساب کاربری به خطر افتاده (kerberoasting) که یک مشکل رایج با حساب‌ های کاربری سرویس سنتی است، کمک می‌کند.

پرواز آزمایشی ویندوز سرور اینجاست!

اگر برای Server Flighting ثبت‌ نام کرده‌اید، باید این نسخه جدید را به صورت خودکار در اواخر امروز دریافت کنید.

  • برنامه جدید Feedback Hub اکنون برای کاربران Server Desktop در دسترس است!

این برنامه باید به صورت خودکار با آخرین نسخه بروز شود، اما اگر اینطور نشد، به سادگی در تب تنظیمات برنامه، «بررسی بروزرسانی‌ها» را انتخاب کنید.

 

مشکلات شناخته‌ شده

  1. ارتقا تکمیل نمی‌شود: برخی از کاربران ممکن است هنگام ارتقا با مشکلی مواجه شوند که در آن فرآیند دانلود فراتر از 0% پیشرفت نمی‌کند. اگر با این مشکل مواجه شدید، لطفاً با استفاده از گزینه دانلود رسانه ISO به این نسخه جدیدتر ارتقا دهید. دانلود پیش‌ نمایش ویندوز سرور Insider (microsoft.com) [invalid URL removed]
  2. خطای دسترسی رد شده هنگام استفاده از Diskpart --> Clean Image روی ماشین‌ های مجازی Winpe.vhdx که با استفاده از WinPE ایجاد شده‌اند: ایجاد رسانه بوت‌ شدنی | Microsoft Learn [invalid URL removed] ما در حال کار بر روی حل این مشکل هستیم و انتظار داریم در نسخه پیش‌ نمایش بعدی برطرف شود.
  3. پرواز آزمایشی: ممکن است برچسب این پرواز به اشتباه به ویندوز 11 اشاره کند. با این حال، در صورت انتخاب، بسته نصب شده بروزرسانی ویندوز سرور است. لطفا این برچسب را نادیده بگیرید و نصب پرواز خود را ادامه دهید. این مشکل در نسخه بعدی برطرف خواهد شد.
  4. نصب: برخی از کاربران ممکن است پس از کلیک کردن با ماوس در طول راه‌ اندازی «OOBE» با حفره‌ های مستطیلی شکل همپوشانی مواجه شوند. این یک مشکل رندر گرافیک است و مانع از تکمیل راه‌ اندازی نمی‌شود. این مشکل در نسخه بعدی برطرف خواهد شد.
  5. WinPE - اسکریپت‌ های PowerShell: اعمال کامپوننت اختیاری WinPE-Powershell، Powershell را به درستی در WinPE نصب نمی‌کند. در نتیجه، دستورات PowerShell با شکست مواجه خواهند شد. مشتریانی که به PowerShell در WinPE وابسته هستند نباید از این نسخه استفاده کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50423 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/09 تعداد مشاهده: 257
سافت گذر