کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9332 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318025 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نحوه‌ی فعال‌سازی سرویس تشخیص موقعیت مکانی مشترکان ایرانسل

خدمات «نقشه مجازي ايرانسل» سرويسي است که اخيرا تبليغات آن از رسانه ملي پخش شده و بر اساس آن مي‌تواند موقعيت مکاني مشترکان ايرانسل را در تمام نقاط تحت پوشش شبکه، تشخيص دهد اما نكته قابل توجه اين است كه پس از نخستين درخواست مکان‌يابي، سيستم طي يک پيام کوتاه از دوستان‌ فرد متقاضي درخواست مجوز مي‌كند و درصورت تاييد آن‌هاست كه مي‌توان از موقعيت ايشان باخبر شد.

اين سرويس اكنون به‌صورت آزمايشي در شهرهاي تهران، کرج، تبريز، اصفهان، شيراز و مشهد به مشترکان علاقه‌مند ارائه مي‌شود و متقاضيان مي‌توانند پس از ثبت نام، از اين سرويس استفاده کنند.

طبق اعلام مشترك به کمک اين سرويس كه "نما" نام دارد، مي‌تواند موقعيت جغرافيايي دوستانش را معين كرده و يا محل قرارگيري خود را به آنها اطلاع دهد، بدين صورت که موقعيت مکاني فرد موردنظر از طريق يک پيام کوتاه و يا پيام‌چندرسانه‌يي به فرد ارسال مي‌شود و او حتي قادر خواهد بود موقعيت‌ها را برروي نقشه فارسي رصد کند.

فرد هم‌چنين مي‌تواند محل قرارگيري خود را نيز مکان‌يابي کرده و از موقعيت فعلي خود در نقشه آگاه شود. اين خدمات بدون نياز به نصب نرم‌افزار، تنظيمات خاص و بدون نياز به سيستم موقعيت‌ياب جهاني (GPS) قابل استفاده است و تمامي انواع گوشي‌ها، حتي گوشي‌هاي ساده و قديمي نيز اين سرويس را پشتيباني مي‌کنند.

* ثبت‌نام و فعال‌سازي سرويس «نماي دوستان»

مشترکان ايرانسل مي‌توانند جهت ثبت نام، از يکي از روش‌هاي زير استفاده کرده و از خدمات «نقشه مجازي ايرانسل» بهره‌مند شوند:

* ارسال پيام کوتاه:

براي ثبت نام و فعال‌سازي از طريق پيام کوتاه، بايد يک پيام کوتاه بدون متن به 8989 ارسال شود. پس از قبول ضوابط و شرايط استفاده از خدمات، ثبت نام فرد کامل مي‌شود.

* شبکه اينترنت:

در اين روش فرد مي‌تواند به پورتال «نقشه مجازي ايرانسل» به نشاني nama.irancell.ir مراجعه و با تکميل مشخصات درخواستي در قسمت «ثبت نام»، سرويس خود را فعال كند. تکميل ثبت نام از طريق يک پيام کوتاه که حاوي رمز عبور فرد است به اطلاع‌ش خواهد رسيد.

*«رمز عبور» را مي‌توان از طريق روش‌هاي زير نيز دريافت کرد:

ارسال پيام کوتاه بدون متن از خط ايرانسل خود به شماره 130 و تماس با شماره 700 (مرکز خدمات مشترکين ايرانسل)

بنا بر اعلام، ثبت نام در سرويس نقشه مجازي ايرانسل به صورت رايگان انجام شده و کاربران، تنها هزينه مکان يابي را پرداخت خواهند كرد.

*نحوه کار با «نماي دوستان»

فرد پس از ثبت‌نام مي‌تواند با يکي از روش‌هاي زير از خدمات و مزاياي اين سرويس استفاده كند:

وب سايت: وارد پورتال « نقشه مجازي ايرانسل » شده و پس از وارد کردن نام کاربري و رمز عبور خود، استفاده از سرويس را آغاز كند. در داخل وب سايت، بخش «راهنما» و «پرسش و پاسخ» مي‌تواند کمکي به ميزان آشنايي فرد براي استفاده از اين سرويس کند.

کد دستوري: کد دستوري #898* را از خط ايرانسل خود شماره‌گيري کند، وارد منوي اصلي شود و از امکانات مختلف اين سرويس استفاده كند.

پيام کوتاه: جهت دريافت راهنمايي، کلمه «راهنما» يا «rahnama» را در يک پيام‌کوتاه به8989 ارسال كند.

هزينه خدمات نقشه مجازي ايرانسل در مرحله آزمايشي، هزينه هر بار مکان‌يابي 200 ريال اعلام شده است.

مشتركان بايد توجه كنند:

*شماره تلفن همراه را در تمام مراحل به صورت ********9893 وارد كنند.

* پس از اولين درخواست مکان‌يابي، سيستم طي يک پيام کوتاه از دوستان‌ فرد متقاضي درخواست مجوز مي‌كند و در صورت تاييد آن‌ها، مي‌توان از موقعيت ايشان باخبر شد.

*پايان دوره آزمايشي استفاده از اين خدمات، به اطلاع مشترکان خواهد رسيد.

* اين سرويس داراي قابليت‌هاي پيشرفته‌تري از جمله راه اندازه «گروه» و «انجمن» بوده و فرد مي‌تواند دوستان خود را بر اين اساس طبقه‌بندي كند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5047 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1390/02/11 تعداد مشاهده: 1322
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر