کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749201932 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317817 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

امکانات هتل نووتل تهران را بشناسید!

 امکانات هتل نووتل تهران را بشناسید!

سفر به پایتخت شلوغ ایران نه تنها برای دیدن جاذبه های تاریخی و گردشگری این شهر است بلکه افرادی برای انجام کارهای اداری یا درمانی به تهران سفر می کنند و محل اقامت از دغدغه های همیشگی آن ها است. اما نیازی به نگرانی نیست تهران پر است از انواع هتل ها با امکانات متفاوت که می تواند پاسخگوی نیاز همه باشد. در این میان اگر شما به دنبال محل اقامت در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی هستید، هتل نووتل تهران یکی از بهترین انتخاب ها است. همراه ما باشید تا درباره امکانات این هتل بیشتر بدانید.

در سال 1393 بود که گروه هتل‌های اکور فرانسه هتل‌های نووتل و ایبیس را در تهران بنا کرد، این گروه در حال حاضر بیش از 3800 هتل دارد که در 94 کشور جهان بنا شده است و از بزرگ‌ترین هتلداران دنیا است.

هتل نووتل (Novotel Hotel) از اولین هتل های تهران و یکی از هتل های فرودگاهی بود. این هتل 5 ستاره در دسته هتل های لوکس قرار دارد و بسیاری از مسافرانی که برای انجام پروازهای خارجی به تهران سفر می کنند، ترجیح می دهند در هتل نووتل تهران اقامت کنند. این هتل رو به روی ترمینال اصلی فرودگاه بین المللی امام خمینی قرار داد و تنها 5 دقیقه پیاده روی تا فرودگاه فاصله است. البته برای رسیدن به مرکز شهر باید 45 دقیقه در راه باشید.

اتاق های هتل

هتل نووتل در 11 طبقه و 300 اتاق پذیرای مسافران است و تمامی اتاق های آن دارای تهویه مناسب است و می توانید ترتیبی دهید تا صبحانه و ناهار خود را در اتاق میل کنید.

طراحی اتاق ها مدرن است و تمامی آن ها با مجهز به مبلمان مدرن، اینترنت، تلویزیون، چای ساز، دوش، سشوار و یخچال کوچک هستند. شما می توانید در اتاق دبل یا توئین را برای اقامت انتخاب کنید. با رزرو هر کدام از این اتاق ها استفاده از استخر، سونا و جکوزی هتل رایگان است.

هتل نووتل تهران برای اقامت خانوادگی هم فکری کرده است، اتاق های خانوادگی این هتل اتاقی دو نفره دارد و تختخواب های دو یا سه طبقه برای کودکان در نظر گرفته شده است. سوئیت های فرانسوی 50 متر است و تراس زیبایی دارد. شما می توانید در صورت نیاز تخت خواب بچه برای سوئیت خود درخواست کنید.این هتل 4 اتاق ویژه معلولین دارد تا تجربه اقامتی زیبا برای آن ها رقم بزند.

 

دیگر امکانات هتل

استخر، سالن ماساژ، سالن ورزشی، سالن همایش، اتاق چمدان، فتوکپی، خدمات اینترنتی، خدمات بیدار باش، خدمات ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، دستگاه واکس کفش و تبدیل ارز از دیگر امکانات این هتل لوکس است.

اگر با ماشین شخصی به تهران سفر کردید می توانید از پارکینگ اختصاصی هتل استفاده کنید که گنجایش 200 خودرو را دارد. همچنین می توانید از لابی هتل برای دیدار با دوستان و انجام ملاقات های کاری خود استفاده کنید. روی دیوارهای لابی از نقوش ظریف و اصیل ایرانی استفاده شده و شکلی مدرن دارد. این هتل برای راحتی کودکان نیز تدابیری اندیشیده و آن ها می توانند در پارک بازی کودکان ساعاتی خوش به بازی و شادی بپردازند.

در صورتی بروز حادثه و نیاز به پزشک، نیازی به نگرانی نیست، هتل نووتل مرکز سلامت دارد و می توانید از خدمات آن استفاده کنید و در صورت بروز مشکل یا فراموش کردن داروهای خود، از آن ها کمک بگیرید.

رستوران هتل

هتل نووتل دو رستوران و کافی شاپ های متنوع دارد؛ در رستوران گلکسی انواع غذاهای بین المللی در دسترس است. همچنین اگر گیاه خوار هستید یا از رژیم خاصی استفاده می کنید، در رستوران گلکسی می توانید غذاهای مخصوص گیاه خواران، افراد دیابتی، غذاهای بدون لاکتوز و ... سفارش دهید. رستوران وادی، رستوران دیگر هتل نووتل است که درهای چوبی آن با اشعار خیام تزئین شده و می توانید غذاهای ایرانی را امتحان کنید.

این هتل فرودگاهی برنامه قابل انعطافی برای سرو صبحانه دارد، از شنبه تا چهارشنبه صبحانه بین 6 تا 10 صبح سرو می شود و در روزهای پنجشنبه و جمعه تا ساعت 11. اما اگر پیش از این ساعت به هتل رسیدید می توانید از صبحانه زودهنگام آن استفاده کنید که از شما با چای، قهوه، آبمیوه، کیک صبحانه و مافین پذیرایی می شود

سالن های همایش

در هتل نووتل 7 سالن همایش است که می توانید در آن ها سمینارها و جلسات هود را برگزار کنید. سالن پارادایس با ظرفیت 600 نفر سالن اصلی همایش هتل است. سالن های لاوندر رز و تولیپ 70 نفر ظرفیت دارند و سه سالن ماری گلد، لوتوس و ارکید هر کدام با ظرفیت 14 نفر میزبان مهمانان است.

در این هتل هزینه اقامت کودکان زیر 8 سال رایگان است و سرویس اضافه بصورت کاناپه است. اگر پروازتان کنسل شده می توانید تا زمان پروازتان با تخفیف فوق العاده در هتل نووتل اقامت کنید.

حال همه چیز را درباره هتل نووتل تهران اولین هتل فرودگاهی ایران و لوکس ترین آن ها می دانید، اما اگر می خواهید درباره آن بیشتر بدانید و یا اتاق خود را رزرو کنید باید بگویم در سال 1400 نام این هتل به رکسان (REXAN) تغییر کرده است. می توانید برای رزرو اتاق مورد نیاز خود نام این هتل را در صفحه علی بابا جستجو کرده و اتاق را رزرو کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50532 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1403/04/27 تعداد مشاهده: 787
کلید واژه ها:
سافت گذر