کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317822 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خطای نات اکتیو شدن اپل آیدی + راهنمای حل مشکل

برای استفاده از هرکدام از دستگاه های ساخت کمپانی اپل باید یک اکانت معتبر و فعال داشته باشید. اپل آیدی به دلایل مختلفی می تواند از کار بیفتد یا به عبارتی دی اکتیو شود. در صورت مشاهده ی ارور نات اکتیو بودن اپل اکانت دسترسی شما به برنامه های دستگاه مورد استفاده تان محدود خواهد شد. به همین علت لازم است عواملی که باعث نات اکتیو شدن اپل آیدی می شوند را شناسایی و از بروز آن ها جلوگیری کنید. 

خطای نات اکتیو شدن اپل آیدی

علل نات اکتیو شدن اپل اکانت

در مورد اپل آیدی چند نکته وجود دارد که باید حتما آن ها را رعایت کنید. در غیر این صورت اکانت شما دی اکتیو خواهد شد. 

1- تحریمات و مشکلات امنیتی: یکی از مواردی که نسبت به بقیه شایع تر است، تحریم شدن اکانت شما است. به دلیل تحریم هایی که علیه ایران در جامعه ی بین المللی وجود دارد، اگر اپل متوجه لوکیشن شما شود اکانت تان را دی اکتیو خواهد کرد. بنابراین باید مراحل وارد کردن اکانت را به درستی انجام دهید.

همچنین وب سایتی که از آن اپل آیدی خریداری می کنید بسیار مهم است. وب سایت انتخابی شما باید معتبر باشد و ریجن درستی را برای خرید ارائه دهد. معمولا از ریجن آمریکا استفاده می شود تا در آینده خیالتان از بابت محدودیت های احتمالی راحت باشد.
2- حذف اکانت: شرایط بعدی که ارور Apple ID is Not Active برای شما به نمایش در خواهد آمد، حذف اکانت شما است. اگر به هر دلیلی، خواسته یا ناخواسته، اکانت شما حذف شده باشد با این پیغام مواجه خواهید شد. 

3- مشکلات فنی و تکنیکی: گاهی اوقات این ارور به دلیل مشکلات فنی و تکنیکی از سمت خود کمپانی نمایش داده می شود. در این شرایط معمولا بعد از چند ساعت خود به خود مشکل برطرف خواهد شد. 

4- غلط بودن اطلاعات: مطمئن شوید که نام کاربری و رمز عبورتان را به درستی وارد کرده اید. ممکن است تنها به علت وارد کردن یک غلط تایپی با این ارور مواجه شده اید. 

5- نقش شرایط و قوانین اپل: در هنگام خرید و درج اپل آیدی از شما تعهد نامه ای برای رعایت قوانین این شرکت گرفته خواهد شد. اگر این قوانین را نقض کرده باشید اپل آیدی شما غیر فعال می شود. 

6- قفل شدن اپل آیدی: اگر چندین بار متوالی رمز عبور نادرستی را وارد کنید، حساب کاربری شما قفل خواهد شد و به آن دسترسی نخواهید داشت. 

استفاده از اپل آیدی معتبر

با وجود تحریم ها، خیلی از کاربران در ایران از اپل آیدی های نامعتبر و کارتی استفاده می کنند و همین دلیل باعث نات اکتیو شدن یا قفل شدن اپل آیدی شان می شود. برای حل این مشکل می توانید از سایت های معتبر، خرید اپل ایدی را انجام دهید تا از بروز مشکلات احتمالی در مورد اپل آیدی جلوگیری کنید.

راه حل مشکل نات اکتیو شدن اپل آیدی

هزینه رفع ارور نات اکتیو بودن اپل آیدی 

به طور کلی برطرف کردن این ارور هزینه ای نخواهد داشت و شما با دنبال کردن چند دستورالعمل و امتحان کردن روش های مختلف می توانید این مشکل را برطرف کنید. اما در صورتی که روش های رایج جوابگو نبودند می توانید با پشتیبانی شرکت اپل یا پشتیبانی وب سایتی که از آن خرید کرده اید در ارتباط باشید. این پشتیبانی گاهی اوقات با هزینه همراه خواهد بود. به همین علت معتبر و پاسخگو بودن وب سایت فروشنده ی اپل اکانت اهمیت زیادی دارد. 

راه های برطرف کردن مشکل نات اکتیو بودن اپل آیدی

قبل از هر چیز باید چند مرحله را هنگام ثبت اپل آیدی انجام دهید. انجام این چند کار ساده می تواند از دی اکتیو شدن اکانت شما به علت تحریم های قانونی جلوگیری کند. 

پس از وارد شدن به اپل آیدی؛ فایند مای فون و شیر مای لوکیشن را که در ستینگ قرار دارد خاموش کنید و بعد از آن با مراجعه به قسمت جنرال گوشی، ریجن دستگاه خود را بر روی آمریکا قرار دهید.

اما اگر با وجود رعایت این موارد باز هم این مشکل برای شما پیش آمد، قبل از تماس با پشتیبانی اپل یا پشتیبانی وب سایت خرید اپل آیدی، می توانید چند راه ساده تر را امتحان کنید. 

فعال کردن Apple id از طریق ریستارت کردن گوشی

گاهی اوقات این ارور تنها یک اختلال ساده در فعالیت دستگاه شما است و یک بار ری استارت یا روشن و خاموش کردن دستگاه، این ارور را برطرف می کند. امتحان کردن این روش بی خطر است و می تواند به عنوان اولین راه حل امتحان شود. 

استفاده از سرویس Apple iforgot

در صورتی که مشکل شما در فراموشی رمز عبورتان است و نتوانسته اید به کمک ایمیل بازیابی رمز عبور یا سوالات امنیتی، پسورد جدید بسازید؛ می توانید به کمک سرویس Apple iforgot پسورد جدید دریافت کنید. 

ارتباط با کارشناسان اپل

در صورتی که موفق به راه اندازی مجدد اپل آیدی خود نشدید، می توانید با کارشناسان اپل ارتباط بگیرید. قبلا قسمتی برای چت مستقیم با اپل وجود داشت اما در حال حاضر تنها راه ارتباطی، ایمیل زدن به شرکت اپل می باشد.

فرای از این موارد، شما می توانید به سادگی با مرکز خرید اپل آیدی تماس برقرار کنید و از بخش پشتیبانی آن ها بخواهید مشکل شما را بررسی کنند. 

پیشگیری از نات اکتیو شدن اپل اکانت

پیشگیری از نات اکتیو شدن اپل اکانت

با رعایت مداوم چند مورد ساده می توانید از دی اکتیو شدن اپل آیدی جلوگیری کنید:

  • سعی کنید اپل ایدی تان را تنها بر روی یک دستگاه استفاده کنید.
  • برای تغییر آی پی از فیلترشکن های رایگان استفاده نکنید و مطمئن شوید اپلیکیشن مورد استفاده تان معتبر است. 
  • سعی کنید اپل ایدی را روی ایمیل شخصی خودتان و با اطلاعات معتبر بسازید. 
  • در هنگام استفاده از فیلترشکن یا سایر ابزارهای تغییر آی پی، از یک کشور ثابت استفاده کنید. تغییر مداوم آی پی و کشور شما می تواند اپل را گیج کند. 
  • حتما گزینه ی Find My را خاموش نگه دارید. این کار ساده، بسیاری از کاربران را از شر نات اکتیو شدن نجات داده است. 

نتیجه گیری

نات اکتیو شدن اپل آیدی یکی از مشکلات رایج در میان کاربران دستگاه های تولیدی این شرکت است. چند راه ساده وجود دارد که می تواند از رخ دادن این مشکل جلوگیری کند اما در صورتی که این مشکل برایتان پیش آمد نیز نیاز به نگرانی ندارید. پس از امتحان کردن روش های ساده ای مانند ری استارت کردن گوشی یا تغییر پسورد، اگر پاسخی نگرفتید، می توانید با کارشناسان پشتیبانی در شرکت اپل یا مرکزی که از آن اپل اکانت را خریداری کرده اید، در ارتباط باشید. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50547 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1403/04/28 تعداد مشاهده: 88
کلید واژه ها:
سافت گذر